Uiterlijk is klaar... nu motorisch nog

StreetRacer

!! Terror for Life !!
Eindelijk, na 4 maanden stil gestaan te hebben is mijn Runner weer klaar voor gebruik.
Door een pijnlijke ontmoeting met een auto op 19 juni was mijn scooter total loss (net zoals de auto :P)
* Voorvork krom * Alle kappen kapot * Sub-frame krom * Carterdeksel kapot * Achtervelg kapot * Achterveer krom * Enz.
Maar nu hij weer klaar is zit er een nieuwe voorvork, achterveer, achtervelg, carterdeksel op, het complete frame is gericht en elke kap is vervangen voor een nieuw origineel ongespoten exemplaar. De kappen heb ik laten spuiten naar eigen ontwerp bij een spuiterij hier in de buurt en dit is het eindresultaat...
(Sorry voor slechte kwaliteit van de foto's, goedkope digicam)

Runner%201.jpg

Runner%202.jpg

Runner%203.jpg

Runner%204.jpg

Runner%205.jpg

Runner%206.jpg


Het heeft me wel wat gekost maar dat heb ik er wel voor over.
Laat maar effe weten hoe je hem geworden vindt. Er komen nog wel een aantal Hebo-stickers op en misschien ga ik deze winter mijn carterdeksel polijsten.

Ik ben dus ook nog van plan om 'em nog een beetje te gaan opfokken met deze set-up:
Cilinder: BSG-05 -> spoelpoorten verbreed en uitlaatpoort vergroot door GS-Tuning en uitgehoond tot de grootst mogelijke overmaat.
Uitlaat: Yasuni R -> met blanke demper
Carburateur: Dellorto 19mm
Koppeling: Hebo verstelbaar
Luchtfilter: Origineel -> bijgewerkt
Vario: Hebo
V-snaar: Dayco
Spruitstuk: 19mm recht
Membraamkleppen: Malossi Carbon 0.35mm
Bougie: NGK B9ES

Heb je nog tips over deze set-up of opmerkingen over het nieuwe uiterlijk van mijn Runner? Reply dan ff... :!

:W ~*Street_Racer*~ :W
 
Advertisement - register to remove this

Zoals ik @ de slet al zei..hijs vetjes vinnik...de foto's zullen de kleuren wel een btje veranderen..af en toe lijkt t een btje oranje achtig ipv rood..

Voor de rest..is die bougie is niet een btje h00g ?

Zadeldekje is vet..gewoon bruut gespoten vinnik :W


|edit: Mss je carterdexel wat leux mee doen :), spuiten/polijsten...nu ist een btje saai...past ook niet echt int plaatje van de rest van de kleurencombi :)
 
Originally posted by Vassago
Zoals ik @ de slet al zei..hijs vetjes vinnik...de foto's zullen de kleuren wel een btje veranderen..af en toe lijkt t een btje oranje achtig ipv rood..
Voor de rest..is die bougie is niet een btje h00g ?
|edit: Mss je carterdexel wat leux mee doen :), spuiten/polijsten...nu ist een btje saai...past ook niet echt int plaatje van de rest van de kleurencombi :)

De kleur is ongeveer hetzelfde rood als Ferrari.
Bougie is nu even tijdelijk, een maat had 'effe' mijn NGK B8ES nodig, die ben ik dus kwijt :P Haal morgen wel ff een nieuwe.
Carterdeksel ga ik polijsten of zwart spuiten, ben ik nog niet uit.
 
dat hohnen van je cilinder tot de grootst mogenlijke overmaat heeft echt geen tot heel weinig vermogens winst voor dat geld kan je net zo goed een leuke dr70 kopen ofzo vrees ik

vor de rest wel kewl
 
Back
Top