Mja eigenlijk moet ik idd niet zo reageren, maarja ik weet heel goed hoe vasco het bedoelt, hij zegt het nu inderdaad heel "legaal" kwa forum regeltjes, maar eigenlijk zou hij het liever anders melden, maargoed.
thnx voor de reactiemensen nog laat op hier blijkbaar haha, cker ook net terug vant stappe. hehe.
Kheb zin in meppel! :winner:
Als je de lolbroek uit wilt hangen, doe je dat beter op meppel gewoon tegen mij, en niet via het forum.
flauwe kut reacties elke keer van je, maar dat weet je zelf verdomt goed.
(maarja nu ben ik weer de boosdoener wss, omdat ik er iets van zeg :+)
Bedankt jordy voor de fotos , ziet er leuk uit. past wel goed bij de kapjes
@ don, ben ik ook benieuwd na, gaat wel goed op dit moment
meppel sprintje, ik vind het primaniet dat het veel zin heeft, haha
Ho ho,
Dit was gewoon een serieuze vraag vanaf Bas zijn kant. Die zoekt naar de laatste lichtere oplossingen naar zijn project. Je moet je verder niet aangevallen voelen oid, want wij vinden jou Zip erg strak. Ik spreek je denk niet op Meppel, maar ik denk op de volgende sprint pas. In ieder geval, succes met de Zip verder. Wij zijn nu met Maarten z'n EVO bezig. Groeten,
Vasco, Bas Kuzee, Maarten.
Ho ho,
Dit was gewoon een serieuze vraag vanaf Bas zijn kant. Die zoekt naar de laatste lichtere oplossingen naar zijn project. Je moet je verder niet aangevallen voelen oid, want wij vinden jou Zip erg strak. Ik spreek je denk niet op Meppel, maar ik denk op de volgende sprint pas. In ieder geval, succes met de Zip verder. Wij zijn nu met Maarten z'n EVO bezig. Groeten,
Vasco, Bas Kuzee, Maarten.
Door de folie word het niet lichter?
Je bent dus op meppel met de zip? Dan ga ik m eens even bekijken.
Het folie is heel dun en lichter dan normale verf.
Ik zal proberen een duidelijke foto te maken van de 10m folie rol.
Maikel zal de spullen zelf lakken voor een nog beter eindresultaat en diepte in de folie.
Zal vandaag hopelijk alle velgen af krijgen, foto's zal ik vanavond uploaden.
Gr,
Jordy
Ik vind jou zoon pracht vent !
Altijd de grootste praatjes over anthony :#
Lichter?
Tov van wat? Erg domme vraag als je het mij vraagt.
maar hij vroeg t niet aan jou...
Toffe zipjes, keihard evo knallen, zo als t hoort
Boeit niet aan wie hij het vraagt, het is gewoon erg lomp en uitdagend om te vragen, hij probeer det gewoon te verdoezelen door het normaal te zeggen.
achja, maik, je weet wat ik van je zip vind, erg strak ding. Zet maar eens dikke tijden neer!
Ja is goed. En ik zelf weet ook niet wat er met die vraag werdt bedoeld want hij kwam niet van mij kant af.
Ik vind het in ieder geval allemaal erg apart, ik zie de tijden wel voorbij komen en de grafieken.
Zipje wordt goed vet, ben benieuwd wat voor tijden je ermee gaat rijden!
Evo is en blijft gruwlijk, en dan t liefst met een HR2