This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.

idd net terug van stappen

ik kan ook niet wachten tot meppel
helemaal niet na dat vlammen van vanacht

Ho ho,

Dit was gewoon een serieuze vraag vanaf Bas zijn kant. Die zoekt naar de laatste lichtere oplossingen naar zijn project. Je moet je verder niet aangevallen voelen oid, want wij vinden jou Zip erg strak. Ik spreek je denk niet op Meppel, maar ik denk op de volgende sprint pas. In ieder geval, succes met de Zip verder. Wij zijn nu met Maarten z'n EVO bezig. Groeten,

Vasco, Bas Kuzee, Maarten.

Het folie is heel dun en lichter dan normale verf.
Ik zal proberen een duidelijke foto te maken van de 10m folie rol.

Maikel zal de spullen zelf lakken voor een nog beter eindresultaat en diepte in de folie.
Zal vandaag hopelijk alle velgen af krijgen, foto's zal ik vanavond uploaden.

Gr,

Jordy

Lichter?

Tov van wat? Erg domme vraag als je het mij vraagt.

Boeit niet aan wie hij het vraagt, het is gewoon erg lomp en uitdagend om te vragen, hij probeer det gewoon te verdoezelen door het normaal te zeggen.

achja, maik, je weet wat ik van je zip vind, erg strak ding. Zet maar eens dikke tijden neer!

Hier dan de 4 velgen in het Carbon Folie.

En ja, het ziet er nu wat raar uit! Als het gelakt is is het HEEL anders.
Nu zit er nog slijm resten op, is dof en niet afgewerkt. Dus hou a.u.b die rare reacties achterwege...

Goeie gelakte voorbeelden zijn "Hier" te zien.

Ziet er netjes uit jordy!

komt wel goed, zodra ik alles in de blanke lak zet , word het zeker sexy!

natuurlijk een erg moeilijk proces om de velgjes zo goed in de lak te zetten met zoveel hoeken! nice job

Oke, zou je mij misschien willen zeggen wat je dan bedoelt?
want ik nam het idd eerder op als een vrij flauwe lullige opmerken?

bedoel je of de carbon foli lichter is dan lak ? of?

Door de folie word het niet lichter?

Je bent dus op meppel met de zip? Dan ga ik m eens even bekijken.

ik ben zeker op meppel jah! komt goed

Komt zeker goed jordy ! ik lak ze wel, en dan komt hij eindresultaat zeker wel goed. ziet er nu al prima uit!

Ik vind jou zoon pracht vent !
Altijd de grootste praatjes over anthony :#

En waar slaat dit op dan lauwie?

ik ben gewoon zeer tevreden over antony, dat hij zoveel tijd en moeite in onze zipje steekt
dankbaarheid mag toch gewoon getoond worden

Lichter?

Tov van wat? Erg domme vraag als je het mij vraagt.

Dat was zegmaar ook wat ik dacht jah

maar hij vroeg t niet aan jou...

Toffe zipjes, keihard evo knallen, zo als t hoort

haha dankje kerel!

jah we proberen zoveel mogenlijk uit een evo te persen best wel tof!
ben benieuwd wat robbert gaat rijden op sbo voor tijden

Boeit niet aan wie hij het vraagt, het is gewoon erg lomp en uitdagend om te vragen, hij probeer det gewoon te verdoezelen door het normaal te zeggen.

achja, maik, je weet wat ik van je zip vind, erg strak ding. Zet maar eens dikke tijden neer!

Dankje sander! dat ga ik zeker proberen, ondanks dat ik 90 kg weeg haha.
Maar ik laat zowiezo robbert paar keer op mijne rijden, zodat ik kan zien wat me zip rijd zonder een zwaar gewicht erop :+ haha :W

Ja is goed. En ik zelf weet ook niet wat er met die vraag werdt bedoeld want hij kwam niet van mij kant af.

Ik vind het in ieder geval allemaal erg apart, ik zie de tijden wel voorbij komen en de grafieken.

Ja is goed. En ik zelf weet ook niet wat er met die vraag werdt bedoeld want hij kwam niet van mij kant af.

Ik vind het in ieder geval allemaal erg apart, ik zie de tijden wel voorbij komen en de grafieken.

Ben zelf idd ook benieuwd naar de tijden!
relax dat maarten ook nog evo blijft rijden :W

Edit :

Ons nieuwe Reesz blok whehe 8P

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=oVpeEOjChSY"]YouTube - Dik getuned evo blok[/ame]

Last edited:
maik we gaan wel effe babbele @ meppel kom eve kijkje nemen bij mij en martijn
Je zip is echt uber mega vet uit. your taking it to the nexst level met je scoot man. kben vrijdag ook nog even stiekem @ nuenen geweest en even inkopen gedaan dat zal ik binnekort wel even posten op me projecktpage Martijn weet nog van nix en da wou k tot de 13e lekker zo houwe haha kwil z'n bek wel is zien als dr een andere scoot de garage uit komt rollen.
kspreek je kerl

Zipje wordt goed vet, ben benieuwd wat voor tijden je ermee gaat rijden!

Evo is en blijft gruwlijk, en dan t liefst met een HR2

Zipje wordt goed vet, ben benieuwd wat voor tijden je ermee gaat rijden!

Evo is en blijft gruwlijk, en dan t liefst met een HR2

haha jah het liefste wel, alleen mijn Evo zit sinds dit weekend geen HR2 meer onder

Status
Not open for further replies.