This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins @ Almelo

Originally posted by Sjoerdyo


Als mensen arrogant doen, is dat een feit...


Nee hoor...!!

Maar goed IK hou er over op, ik erger me er alleen zo aan..
 
Idd, beter die nutteloze discussie niet voeren, je kunt hem toch niet winnen (zeker van mij niet)
 
Originally posted by Hugo


Nee hoor...!!

Maar goed IK hou er over op, ik erger me er alleen zo aan..

Oke, gedrag van iemand is ALTIJD een mening das waar, maar wat is er fout aan om daar over te discuseren ik vind het wel interessant
 
Er is vaak een verschil tussen hoe mensen overkomen op internet en hoe ze in t echt zijn...De jongens van Twins zijn als je met ze praat echt superrelaxed!

Dat had ik eigenlijk niet verwacht...maar t is toch echt zo
 
Ja dat viel mij op, hier komen ze dan misshcien niet helemaal 100% jovel over, en die wheelies vond ik ook net iets te trots, ze zijn wel 'gewoon' verder.
 

True, maar ook wel logisch, je kan nogal weinig intonatie overbrengen via een ramplank
 



Dankje, jullie waren ook zeer relaxen gasten.

Het is van ons ZEKER niet de bedoeling geweest om arrogant over te komen,dit was alleen om misverstanden uit de wereld te helpen.

groeten thomas
 
Whehehe inderdaad, maja de Twins crew is egt wel relaxed, als je vaker bij hun in de zaak komt zijn ze egt niej arrogant, want als ze iets niej wete zegge ze het gewoon, en ze helpe altijd, ook al is het druk...
Maja eindeloze discussie maar ik moet tog even mening geven als trouwe Twins Klant...
 
Originally posted by hendrik




Dankje, jullie waren ook zeer relaxen gasten.

Het is van ons ZEKER niet de bedoeling geweest om arrogant over te komen,dit was alleen om misverstanden uit de wereld te helpen.

groeten thomas

ScooterHooligans vs. Twins is inderdaad verleden tijd... Nu wij ook nog ff over de 20 pk
 

Die mannen komen gewoon goed voor de dag met hun spullen,ik vind er nix arrogant aan,gewoon goed hun huiswerk gedaan en geluisterd naar goede tips van onder getekende(en ik ga niet zeggen wat,en ik voel mij hier ook niet superieur onder).
Mooie prestatie,vooral met die 24mm vlakschuif,en persoonlijk denk ik dat er nog wel meer uit kan komen.
greetzzz valentino
 
Trouwens toen ik 19,5pk uit betatje trok was ik een droeloe en een lamer cq faker die deed alsof ie het allemaal wist...........
Die jongens van twins hebben meer mazzel ,die worden gelijk gepijpt als ze de 20pk halen.........frappant
Jammer dat er zoveel eikels op dit forum zitten.........
Btw de dudes van twins geloofde trouwens wel direkt dat er 19,5 uitkwam(thanx).
greetzzzz valentino:W :W :W
 

 

Het verschil is dat Twins het direct bewijst [in de vorm van een real life run]... Het is logisch dat er sceptisch tegenover jouw vermogen werd gedaan, totdat het was bewezen...

We moeten juist blij zijn dat er een gezonde vorm van concurrentie en argwaan bestaat, dat houdt mensen scherp, en bewijst dat het wel degelijk mensen bezighoudt... Des te meer respect krijg je, wanneer het bewezen is [of het je dat niet ondervonden, toen jouw uitdraai als "echt" werd bestempeld?]
 

Waarom quote je nou mij... Ik ben het dus wel aaredig met Zillion eens, niet helemaal want zoals ik dus al zei: ik vond ze verder ook heel normaal overkomen, en ze leken me ook niet arrogant. Heb ik nou al paar keer gezged :|

Ennuh zoals Bart al zei; daarom geloofde men jouw dus niet zo snel, en wat ook nog een reden is, is dat dnek ik veel mensen zon waarde van + 17 niet kende. Vooral niet van Mina, maja, dit is dus verder niet iets waar ik ook achter sta ofzo ik evalueer alleen beetje, ga dus niet lopen zeuren ofzo...
 

Ze geloofden het direct omdat ik ze had vertelt dat ik het met eigen ogen gezien had...

Daarvoor waren ook hun er sceptisch over.

Maar dat boeit allemaal niet meer...