Twins @ Almelo

Twin

2006 champ mechanic
Er blijkt over de goede prestaties, die wij gisteren hebben neergezet, toch wat onduidelijkheid te zijn.

Was het nou een 50cc of 70cc enz. Nou zullen wij even uitleggen hoe het precies zit:

De zip sp 2000 is een 50cc, zoals beschreven in het februari nummer van scootin. We hebben een meting staan van deze zip, van 15,4 Pk. Daarna zijn er nog wat wijzigingen aangebracht, en we zijn van mening dat hij gisteren nog beter presteerde. We hebben echter geen meting gedaan, dus het exacte vermogen kunnen wij niet zeggen.

De zip sp (oud model) is een 70cc, en is eigendom van Thomas (also known as:"hendrik"). De winnende meting van 20,03 Pk, overtrof zelfs onze eigen meting. Wij hebben hem nl. zelf gemeten op 19,95 Pk. Wij hebben nog plannen voor verdere verbeteringen, en misschien kunnen we deze meting nog overtreffen.


Ook wij vinden het jammer dat de dragstrip zo kort was, anders hadden wij nog meer snelheid kunnen laten zien. Op een langere baan kan je het verschil in prestaties beter waarnemen.

Op onze site www.twinsscooterservice.nl hebben we enkele wijzigingen aangebracht, er staan nu diverse filmpjes van het geweld op de dragstrip op.

Ps: onderstaande signature die eigenlijk als grap bedoeld was, blijkt nu nog te kloppen ook.
1016989471-twins.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Tunen jullie ook Honda's [X8R]? :p

Ehm, verder zag er goed uit op de meeting, goeie indruk gemaakt iig. En wie was die nozum met dat potje op zn kop op die zip2000, die de heletijd wheelies tijdens het draggen maakte, wel lache trouwens! :D

Greetzz DAW
 
Dat was dus Anthony, de baas zegmaar :)

Ennuh, ikdenk dat het voor die zipSP2000 maar beter was dat die dragstrip kort was, want ik denk dat Rudi je dan wel voorbij was gekomen.

Wat voor vertanding zit daar overigens in? De reductiefactor wil ik graag weten?

Gefeliciteerd met jullie mooie vermogens in ieder geval ;) Mooie bedragen!
 
PHAT!!!!! Volgende keer ben ik er zeker!!!!

Sprint tegen r1 is masterlijk!!!!!!


keep on the good work!
 
Ik moet er niet aan denken als die R1 op zijn gezicht ging (wat bijna gebeurde;) ) en in het publiek zou vliegen... Mja dat is gelukkig niet gebeurd..
 
Originally posted by RepoMan
Gefeliciteerd met jullie m@ster vermogen! Ik vond het zeer vet, vooral die lange wheelies enzow :)

Greetz
Hehe ik vond het haast gewoon eng :)

Trekt ie met een vette snelheid ff een wheelie, en behoorlijk hoog ook.. Naja zal wel veel ervaring hebben :)
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik moet er niet aan denken als die R1 op zijn gezicht ging (wat bijna gebeurde;) ) en in het publiek zou vliegen... Mja dat is gelukkig niet gebeurd..

Moet je ook niet aan denken...

We rijden scooters... wij denken niet na bij het rijden :P
 
Gefeliciteerd Twins scooterteam, wat een paar maanden geleden al vaak werd besproken in de shop is nu dus ook nog uitgekomen: Kewl!!! (de verwachtingen overtroffen, wat wil je nog meer??)

Jammer dat ik er niet was, maar @ Klaaswaal ben ik er zeker!!

Maarre, weet je eigenlijk de precieze topsnelheden van de zips?? Of blijft dat top secret??? (vanwege het verrassingseffect @ Klaaswaal)

Greetz, Peeer!!
 
Back
Top