nou , ik heb vandaag lekker met mijn legale carbje gereden
goed , gisteren al vertrokken omdat we bij goeie kennissen die ook std klasse rijden konden overnachten (in de buurt), vanuit daar s'ochtens om 6 uur naar Brakel om de tent op te zetten , toen alles uitgepakt en langzamerhand alles in orde gebracht. toen de eerste training gereden , scooter liep nog niet zo gek , niet zo erg als ik dacht dat ie zou doen
, mja , de baan was nog een beetje nat hier en daar en de banden en zuiger waren nog splinternieuw dus maar even rustig aan gedaan. toen iets lichtere rollen gemonteerd ,helaas liep dat niet echt perfect , had juist nog minder toeren , 23e in de kwalificatie , voor de race de rollen weer teruggezet en maar gaan rijden , start was weer eens belachelijk ,het licht was nog op rood en iedereen reed weg ,was bijna zeker dat het een valse start was maargoed.
in de race eindelijk wel even lekkerder gereden dan de rest van de dag , mja , toen ging de uitlaat los door een gesprongen veertje en de bevestiging die eraf lag :|
Monique was wel lekker aan het rijden geweest , in de training liep de scooter erg goed , in de kwalificatie miste deze ook al wat toeren , maar daarmee heeft ze iig nog een 17e tijd in de kwali weten te zetten wat resulteerde in 3e kwalitijd in de B , in de race ging de scooter echter steeds slechter lopen en verloor ze een aantal plekken , jammer want ze had zo gehoopt om met een beker naar huis te gaan..
mja , volgende keer beter , de scooters gaan beide even weer onder het mes zo te zeggen
, nog zat te doen iig
Brakel is achteraf wel een leuk baantje