#5Arno
BereSnelleTwinsPower
Candyman said:denk dan hier maar is heel diep bij na
4 CARBURATEUR
De doorlaatdiameter van een carburateur wordt gecontroleerd met een plat kaliber dat 0,1 mm breder is dan de maximaal toegestane carburateurdoorlaat. Wanneer het kaliber door de carburateurdoorlaat kan worden gestoken, is de carburateur te groot. Bij een niet-ronde carburateur wordt de grootste doorlaatmaat beschouwd als de doorlaatdiameter. In het geval van brandstofinjectie geldt eenzelfde maximaal toegestane doorlaatmaat als bij een carburateur. Uitsluitend buitenlucht die door de doorlaat in de motor is gekomen, mag als oxidant worden gebruikt
SS 4 CARBURATEUR
Er mag niet meer dan 1 carburateur zijn gemonteerd. De doorlaatdiameter van de carburateur mag maximaal 14 mm (viertakt 22 mm) zijn.
er staat niet dat het niet mag wat er gedaan zou zijn maar iedereen begrijpt dat het zo niet de bedoeling is... toch?
ik bedoel als ik een dure bmw zie staan en ik trap daar een deuk in, nou jah nergens staat dat ik er geen deuk in mag trappen maar ik weet wel dat, dat niet de bedoeling is mja