Kenny
gepensioneerd
doen we morgen wel ik gaat pitten stond vanmorgen om 7 uur al in brakel voor een mooi plekkierob#10 said:offtopic, kenny kom ff op msn heb een vraag aan je!
doen we morgen wel ik gaat pitten stond vanmorgen om 7 uur al in brakel voor een mooi plekkierob#10 said:offtopic, kenny kom ff op msn heb een vraag aan je!
Candyman said:doen we morgen wel ik gaat pitten stond vanmorgen om 7 uur al in brakel voor een mooi plekkie
complimenten vanaf mijn zijde ook want vond dat je het echt heel erg goed deed met name in het stuurgedeelte!Pronk said:mwa...volgens mij heb jij ook ineens het licht gezien... we zullen zien wat de stuurbanen ons brengen, maar bedankt voor je compliment :*
cunoh said:Sorry maar ze doen t allemaal niet
Gomer_pyle said:Daarnaast heeft pronk echt netjes gereden. Vooral de actie met steven fokkens. Na de slingeractie's van steven er toch nog voorbij.
#5Arno said:complimenten vanaf mijn zijde ook want vond dat je het echt heel erg goed deed met name in het stuurgedeelte!
erg netjes!
En waar staat datSteven#36 said:Het deel waar de lucht doorgaat die je als oxidant in je cilinder gebruikt...
Ralf said:Dat is de reden dat jij in de B rijd en die mensen vaak vooraan Melf
Spasta said:1ste deel pics die ik heb gemaakt:
De rest komt nog (maar niet vandaag)
Grtz Hans :*