Tweede race, Brakel 17 april 2006

maar heeft er iemand nog fotos gemaakt van mij?

de zip sp 98 met poly voorkap en achterkap dichtgepolied? #35 ( met rood blauw en witte mqp pak)

Ellebel said:
Regels zijn regels... In het verleden wel eens kinderachtige dingen meegemaakt, maar dit vind ik zeer zeker niet kinderachtig..

Arnoud... Ik voel me echt zwaar klote gewoon.. dit had ik dus echt niet van jou verwacht.. en ik maar denken dat het echt lag aan je rijstijl enz.. Heb je op V'waard nog zulke goeie complimenten gegeven..
21 mm... dat is wel heel vals..
Diep triest.. sorry meer kan ik er niet van zeggen..
Dat had ik zelfs van de grootste sukkels uit de racerij nog niet verwacht!

Ik weet niet wat voor indianenverhalen jou weer ter oren zijn gekomen, maar arnoud reed iig niet met 21mm... Beter je bronnen nagaan.

menace2society said:
maar heeft er iemand nog fotos gemaakt van mij?

de zip sp 98 met poly voorkap en achterkap dichtgepolied? #35 ( met rood blauw en witte mqp pak)

gele zip, gele vering?
dan heb ik wel een foto van je, zal hem straks wel online zetten.
Je bent er wel niet aan het rijden maarja, je ziet maar wat je ermee doet :)

haman said:
gediskwalificeerd wat is dat nou weer voor onzin ... sobw is niet slim bezig als ik het allemaal hoor
weet jij er wat van af??????NEE!!! hou dan fijn je muil dicht!!

Ik denk dat de sobw vandaag de regels gehandhaaft heeft of mag dat ook niet meer????

#5Arno said:
weet jij er wat van af??????NEE!!! hou dan fijn je muil dicht!!

Ik denk dat de sobw vandaag de regels gehandhaaft heeft of mag dat ook niet meer????

idd, maar van de andere kant had ik ook wel eens willen spelen met een vet grote carb. +pippi+

Blastie said:
waarom zo onduidelijk? wat is er gebeurt ik heb niks mee gekregen van de A ??

de helft rijdt met TE grote carburateurs en nu zijn er eindelijk twee gepakt. Had eigenlijk liever gezien dat heel het veld werdt gecontroleerd maar dit zijn iig ook al twee vrije plekjes vooruit.

Pfff, ik reed niet met een 19/21/24/28 mm, of iets met spijltjes ofzo. En als ik niet zeker weet of ik reglementair rijdt dan begin ik er ook niet aan een race. Maarja, als mensen zelf een oordeel hebben zonder dat ze details weten doen ze dat maar fijn.

Blastie said:
waarom zo onduidelijk? wat is er gebeurt ik heb niks mee gekregen van de A ??

De gaat om de reden van arnoud ze discwalificatie. Daarnaast heeft pronk echt netjes gereden. Vooral de actie met steven fokkens. Na de slingeractie's van steven er toch nog voorbij.

Arnoud said:
Pfff, ik reed niet met een 19/21/24/28 mm, of iets met spijltjes ofzo. En als ik niet zeker weet of ik reglementair rijdt dan begin ik er ook niet aan een race. Maarja, als mensen zelf een oordeel hebben zonder dat ze details weten doen ze dat maar fijn.

Als je dan zelf even toeligt waarom je precies gediskwalificeerd bent dan komt er een einde aan al de verhaaltjes.

Arnoud said:

als je dan gewoon toelicht wat het dan wel is enzo, en geen gegein.

dan ben je al een eindje verder en minder gezeik

EN NEE IK REED VANDAAG NIET MET EEN 19 MM ARNOUD....

hallo allemaal,

ben vandaag voor het eerst ff wezen kijken bij Blastie. Was erg gaaf om te zien. Lekker sturen en fun maken met elkaar. Nu heb ik wat foto's gemaakt en die wil ik hierop plaatsen. Maar hoe doe ik dat? Imagehack blablabla werkt niet.
Kan iemand me ff helpen?

bedankt, Geert

Back