Tweede race, Brakel 17 april 2006

weet iemand nog tot hoelaat dit duurt?
Het is namelijk meer als een uur rijden dus ik ga niet nou nog vertrekken als het om 2 uur eindigt. :P

Voor mij was het een klote dag!, vrijetraining niet kunnen rijden, kwalificatie 4 rondes, toen brak de demper af, en in de race de 3e ronde bwooooooaaaaaap vast. std a: 1. Arnoud, 2 Arno 3. weet ik niet

en top:

1, kervin 2. edwin, 3 uuh niels boot;

de standaard Aklasse was niet echt spannend, alleen het gevecht om de derde plek was leuk.

Top scooter begon voor dani met een flinke domper, nog voordat hij voor de opwarmronde de start/finisch streep overwas kwam er een iiiiiiiiiittttttttjjjjjjjjjjjjip uit de machine en einde race voor dani.

gelukkig voor de omstanders gaf kervin erg goed partij aan rik waardoor het tot de voor laatste ronde spannend bleef. Rik keek de kat uit de boom en ging 2 ronden voor het einde kervin uit de slip-stream voorbij, hier heeft hij wel geteld 100 M gereden toen hij in de linker na het rechte stuk onderuit ging.

proficiat @ kervin na 4 jaar Topscooter dan nu je eerste overwinning, errug goed.

btw wanneer kom je je kunsten vertonen bij de SBO ??????????

mijn eerste race ging ook zwaar verneukt... vastlopert in de nieuwe team...eerst problemen met de vlotter op het lange rechte stuk en het rechte stuk erna kon ik geen volgas geven...

op de helft was het mwoappp en met kwart gas iets verder dan de helft...soms al veel eerder, vandaar dat iedereen me voorbij kwam.

heb ook niet egt goed gereden, de ene bocht wel en de andere bocht niet

1ste training ging aardig goed maar gekloot met de vlotter...nog 4rondes gereden met me pak los...

2e tijdtraining de baan op en voorbij de start gelijk eraf...koppeling los geschoten...

wedstrijd 15rondes goed gereden wel op de 11e plaats van de 13 maar tog aardig als iedereen me op jet rechte stuk voorbij ging, maar tog redelijk mee kon komen met me orginele voorveer

nou ja hoop datk er bij ben op emmen met een andere veer :P

cunoh said:
Voor mij was het een klote dag!, vrijetraining niet kunnen rijden, kwalificatie 4 rondes, toen brak de demper af, en in de race de 3e ronde bwooooooaaaaaap vast. std a: 1. Arnoud, 2 Arno 3. weet ik niet

en top:

1, kervin 2. edwin, 3 uuh niels boot;

standaart A 1 Arno 2 Rop 3 Pronkie

Ik heb even van het winnaarsgevoel mogen proeven. Echter na een hoop twijfel bij de technische keuring uiteindelijk gediskwalificeerd. Ik heb nog wel protest ingediend, maar dat zal wel afgewezen worden. Mja, is nou eenmaal zo. Baal er alleen wel van dat ik 0 punten heb:+

Arnoud said:
Ik heb even van het winnaarsgevoel mogen proeven. Echter na een hoop twijfel bij de technische keuring uiteindelijk gediskwalificeerd. Ik heb nog wel protest ingediend, maar dat zal wel afgewezen worden. Mja, is nou eenmaal zo. Baal er alleen wel van dat ik 0 punten heb:+

wat is er fout gegaan bij keuring?
Stond nog iemand die ook gediskwalificeerd is toch?
bij die jongen was er iets aan z'n carb volgens mij. (ze hadden toch z'n luchtfilter vast)

Arnoud said:

Vanwaar een diskwalificatie??

best wel een klote dag gehad.

scooter liep aardig maar nog niet helemaal zoals ik het wil. en ik reed zelf ook nog niet echt snel genoeg. dit was mijn 2de keer op de topscooter en heb me op 3 sec na net niet gekwalificeerd. erg balen dusz.

maar we gaan snel weer aan de sleutel en staan in emmen vast en zeker weer aan de start!!!

haman said:
gediskwalificeerd wat is dat nou weer voor onzin ... sobw is niet slim bezig als ik het allemaal hoor

Regels zijn regels... In het verleden wel eens kinderachtige dingen meegemaakt, maar dit vind ik zeer zeker niet kinderachtig..

Arnoud... Ik voel me echt zwaar klote gewoon.. dit had ik dus echt niet van jou verwacht.. en ik maar denken dat het echt lag aan je rijstijl enz.. Heb je op V'waard nog zulke goeie complimenten gegeven..
21 mm... dat is wel heel vals..
Diep triest.. sorry meer kan ik er niet van zeggen..
Dat had ik zelfs van de grootste sukkels uit de racerij nog niet verwacht!

ben net terug, ik heb een gezellige dag gehad, erg spannende gevechten gezien en mooie en snelle scooters, jammer dat rik onderuit ging en dat dani z'n bougie de boel verpesten, op naar de volgende race

Back