Tweede race, Brakel 17 april 2006

#5Arno said:
ik ben er morgen als toeschouwer.
heb gister mijn pols gebroken dus word moeilijk maja domme pech!!
tot morgen en veel suc6
(serieus)

Zo Arno... Dat is echt hele domme en vervelende pech :(. is hij echt gebroken, of enkel een scheurtje.??

Als het een scheurtje is, hoop ik je in Emmen gewoon aan de start te zien.. Anders word het waarschijnlijk pas 2 wedstrijden later :(

Ik zoek je morgen wel effe op...

Zo nog even stukje test toeren op de scooter. Hopen dat hij goed loopt. Het was een week vol tegenslagen iig.
Verwacht er dan ook niet teveel van. Al heb ik er wel veel zin in 8)

EW said:
Zo nog even stukje test toeren op de scooter. Hopen dat hij goed loopt. Het was een week vol tegenslagen iig.
Verwacht er dan ook niet teveel van. Al heb ik er wel veel zin in 8)
pfoeew, kan ik tenmiste op m'n gemakje 4e worden :D

Ik had ook dikke vette pech vandaag. Was ff op zo'n weg langs de snelweg (helemaal achteraf) m'n koppeling af aan het stellen. En toen kwam de politie langs. En die gasten hebben hem in beslag genomen. Kom morgen wel, maar helaas op m'n reserve scoot (ammel oude rommel).

Tot morgen iig

Sander said:
pfff... ik vind dat geouwehoer maar een beetje vreemd...
ik ook ouwehoeren doen we dan ook maar gewoon weer in het ouwehoer topic laten we het hier maar serieus houden jongens ;)

Machiel. said:
ik heb is een vraagje, ik wil morgen komen kijken maar welke brakel is het eigenlijk aangezien ik toch morgen naar utrecht(school) moet? is het de Brakel bij Goirle of Zaltbommel?

Ik mag toch hopen dat de school gesloten is met Pasen;)

Back