TV Series

Status
Not open for further replies.
Scrubs, alle seizoenen van gezien, download nu iedere week nieuwste aflevering die in amerika word gedraaid..
king of queens (als ik optijd thuis ben van werk 8p)
Dharma & Greg, ook lekker droog..
 
Tering, sommigen van jullie volgen echt vijf series ofzo, niks te doen zeker:D
Ik volg eigenlijk niks. Volgde Expeditie Robinson maar die is alweer een poosje afgelopen.
 
24
PB
Lost
sopranos
taken
the shield
heroes


elke serie met zijn eigen plus- (en min-) punten natuurlijk, maar als ik de tijd ervoor heb probeer ik alles wel te volgen (downloaden en kijken wanneer hetm e zelf uit komt :))
 
24 hebk allemaal gezien. Maar dat wordt wel steeds slechter vind ik. Dat laatste seizoen(5 dus) is op de helft flink verziekt vind ik. Hoop dat ze wel wat van seizoen 6 bakken.

Prison Break hebk ook allemaal gezien tot nu toe.(volg het op tv). Goeie serie,maar er mag nu wel is serieus over worden nagedacht om er een einde aan te gaan breien.

Into the west kijk ik ook(nog maar 2 afleveringen geweest) en dat beloofd toch wel een vette serie te worden.

ER kijk ik ook nog steeds,en vroeger keek ik ook altijd new york police,maar nu herhalen ze alles weer
 
Qua manga

guyver en dbz

gewone series

smallville en joey!!! joey echt jammer dat ie afgelopen is!!! is de grappigste serie ooit, veel beter dan friends
 
fresh prince of bel air, kijk ik vaak op the box,

en roseanne, op net5

EDIT: en tijdje terug bijna elke dag Deadliest Catch kijken van 12 tot 1 snachts op discovery, tering was elke ochtend me bed niet uit te branden om 7 uur :P
 
24, Woei, seizoen 6 is weer vet
Csi
Csi Miami
Csi NY
Las Vegas
Lost
Prison break
South park, Weer wachten tot maart :(
Top gear, Nog maar anderhalve week :)
 
Ik zie wel veel CSI maar geen NCIS...kent niemand het of vindt niemand het leuk?:P

Ik vind NCIS zelf veel tovver dan CSI en voor de rest verslaafd aan 24 + natuurlijk topgear
 
csi is voor mij echt een gelegenheidsserie, ik denk wel voor meerdere mensen. Als het op tv is en je hebt niks te doen kijk je het. De drempel is natuurlijk ook lager omdat je 1 aflevering kan kijken en een tijdje later weer 1 zonder wat te missen.
NCIS vind ik persoonlijk ook een leuk concept. Dat CSI wordt een beetje more of the same.
 
net aflevering 11 van seizoen 6 van smallvile gedownload
toffe aflevering
men kent de justice league nog wel??
iedereen komt erin voor
 
Wow dat is opzich wel redelijk vet:P Met The Flash en Wonder Woman en Batman enzo toch?
Ik ben met smallville gestopt nadat ie slecht was en dat litteken op zijn borst had. Welk seizoen is dat?
 
Lost
Prison Break
Friends
Smallville
CSI
The O.C.

En verder zijn series als King of Queens, According to Jim, Dharma & Greg, Married with children, Deadliest Catch (Discovery) etc. zijn ook altijd wel erg vermakelijk om te kijken :)
 
the O.C. wordt egwoon nog uitgezoenden op fox,maar over 5 afleveringen ofzo is het gecancled.
Er vindt geloof ik wel overleg plaats om het op een andere zender te hervatten, maar dat is niet zeker verder.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top