TV Series

Status
Not open for further replies.
OC volgde ik toen ook, kwam het weer op Veronica. Maar ineens stopte ze er weer mee en weet niet meer wat het verder gaat 8P. Vind ik best wel gaar want vond het ook wel grappig om naar te kijken.

En toendertijd dat veronica nog v8 was was airwolf er eindelijks weer eens op. word het veronica zenden ze het niet meer uit 8P
 
MR BEAN
Desperate housewives
Married with children
Flodders
Prison break
FC de kampioenen
Geslacht de pauw
Het eiland
In de gloria

veel vlaamse tussen
 
Ken ik alllllaaaangg. Vroeger voor het eten keek mijn moeder er altijd naar, en keek dus altijd mee. Ken ze echt allemaal, net als JAG en the A team.
 
Ik kijk eigenlijk altijd The King of Queens geweldig :D Mooi tijdens het eten als ik net thuis kom van het werk.

En tja met de vrouw naar GTST.... Soms heb je ff niks te zeggen erover :p


En verder is het maar net wat ik tegen kom.
 
Haha the king of queens is echt heerlijk, Las Vegas is ook een toffe serie. En ik heb the A-Team op DVD :p.

ER vind ik ook wel eens leuk om naar te kijken. En dan Law & Order volg ik echt altijd maar dat had ik al gepost.
 
nog niet afgelopen

aflevering 10 van seizoen 6 was net vorige week in amerika uit ;)
dus twijvel eraan of je wel alles gezien hebt of bedoel je van wat er uitgezonden was? of te downloaden??

Ah jah, nu weet ik het weer.
Laatste die ik heb is Smallville.S06E09.HDTV.XviD.avi

Maar heb het idd vanaf seizoen 1 gezien.
 
*kuch
[Smallville.S06E10.HDTV.XviD-NoTV] » [25F/351.0MB] » [3days 16hrs 40mins 58secs / 12.01.2007] » [NUKED/glitches.throught.release_proof.8min.47sec.and.20min.47sec]

er is geen "normale" xvid die goed is. Wel een hr ac3 en 720p versie ;)
 
*kuch
[Smallville.S06E10.HDTV.XviD-NoTV] » [25F/351.0MB] » [3days 16hrs 40mins 58secs / 12.01.2007] » [NUKED/glitches.throught.release_proof.8min.47sec.and.20min.47sec]

er is geen "normale" xvid die goed is. Wel een hr ac3 en 720p versie ;)

smallville_grabit.jpg


Nog aant uploaden ook :p
 
The Shield: Ook een top serie, alleen jammer dat het zomaar stopt en dan weer totaal overnieuw begint. :|


doet me denken aan Dragonball Z, begon godver ook altijd overneiuw toen ze bij Cell waren:L:(

8P


K volg alleen Top gear, en voor de rest niet veel.. kijk wel veel CSI miami, new york en normale.. en Las vegas(Ed Deline is mijn held, en zijn dochter mijn natste droom:W)
 
kijk fresh prince of bell-air altijd wel.
en verder ben ik echt geen vaste kijker van iets, zap gewoon altijd maar wat, als er wat leuks is kijk ik.
had laatst wel dat programma van paul de leeuw gezien, dat allemaal mooie bekende vrouwelijke nederlanders, van elkaar zeggen hoe ze zijn enzo..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top