This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tuning!!!.

dr is-tuned kan er toch wel vanaf?

paft 10x zohard, zeker met r.

Originally posted by Joor:
Omdat voor dat budget, de polini 50 giet misschien wel sneller is dan veel 70cc's voor hetzelfde geld....

"Een" Runner met een 70 Alu W en een eindoverbrenging (zonder vertanding loopt elke scooter k*t trouwens
)... mmm, lekkere vergelijking, afstellen is ook een kunst... Die gast met jouw echt gruwlijk hard voorbij vlammen, als ie het ook maar een beetje fatsoenlijk doet...

Greetz.

Originally posted by Zevenhuizen:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil geen 70cc gaat ie alleen maar af van en geen zin elke dag sleutelen en zuigerveren verwisselen!!!!.

maare nastro heb je ook msn????????.

Yep zekersweten een newB first class....

Ik zal het ff voor je uitleggen 8huizen 9ongelukken, dat heeft niet met het feit te maken dat het 70 of 50 is, maar met de hoeveelheid toeren. Die Nastro verlsijt alles veeeeeeeel langzamer dan jij met je polini 50 giet... Hhahaah

Het enige nadeel is die krukaars. Maarjah voor die koop je gewoon een nieuwe.

Definitly newB ....

SvR

Ach, de orig krukas houdt een DR wel, alleen die lagers
heheheh.. naja, voor 50 piek heb je bij scootparts een nieuw setje (okee, geen superkwaliteit, maar ut is dan ook vrij goedkoop)

Gewoon ff wat vrezen
Ik heb dit niet gedaan voordat ik allerlei reactie over me heen krijg. De foto´s komen van een schakelbrommer forum, resultaten zijn nog niet bekend, maar dat is niet zo moeilijk te bedenke wat het effect is van deze ¨tuning¨

[/B][/QUOTE]

Wow, wat ziet die cilinder eruit!

Is dat de nieuwe Eurocilindro Sarajevo met extra kogelgaten ofzo...

Kewle boostpoorten naast de uitlaatpoort
...

Greetz.

Hahahahahahaha! Ik heb een keer een cilinder gezien, een Polini 65cc met membraaN inlaat voor Puch Maxi..Daar hadden die gasten vette gaten gehakt in de membraanplaat..Hehehehe.

Gek dat ie vastliep?