Tuning!!!.

nee hoor ik ben zeker niet tegen 50cc,sterker nog dat is nog leuker om te tunen(scoot me op te bouwen)

maar dan wel met een vette 50,die dingen draaien pas toeren man!!

Originally posted by Zevenhuizen:
hahahahahahah he NASTRO AZZURO ik wil wel even tegen je rijden als je 50cc zo kut vind ik blaas jou ik er vierkant uit.

Jah, Minarelli L.C. VS Minarelli A.C., lekkere vergelijking...

Greetz.

wat voor cilinder had je in gedachten dan?? wel een van gietyzer en een die lang meegaat en ook een waarvan ik niet de hele dag aan mn scooter hoef te sleutelen. (ik wil ook mn orginele krukas houden).

wat voor cilinder had je in gedachten dan?? wel een van gietyzer en een die lang meegaat en ook een waarvan ik niet de hele dag aan mn scooter hoef te sleutelen. (ik wil ook mn orginele krukas houden).

hehehe koop dan een ALU, giets slijten op hogere toeren sneller. en ik wist niet dat Nastro een lucht gekoelde had en 7huizen een liquid... Naja had ik kunnen weten atuurlijk maarjah.

Toch denk ik nog dat Nastro 7 huizen eruit rijd, qua cilidner dan ik weet eigenlijk neit eens wat ze verder hebben, maar een 70 wint het over het algemeen eerder.

SvR

Mwaah, Sjoerdyo... ik weet het niet hoor, ik draai weinig toeren en daarbij een vrij lage top, komt bij dat volgens mij die fokking malossi v-snaar ook alweer af is
frown.gif

Zevenhuizen: als je een slijtvaste giet wilt, koop dan een DR
smile.gif
ik heb er nu al aardig wat km's mee gedraaid en niet veel meer aan gedaan... gewoon niet te veel toeren draaien, that'' s all
smile.gif

50cc hebo bedoel je? hoe zit het met de krukas? afstelling??? makkelijk of moeilijk graag wat meer info en of plaatjes.

------------------
aprilia sr racing minareli 50cc polini gietyzer, polini vario, v-snaar, mallossi koppeling, yasuni r uitlaat delorto 17,d carb.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil geen 70cc gaat ie alleen maar af van en geen zin elke dag sleutelen en zuigerveren verwisselen!!!!.

maare nastro heb je ook msn????????.

I promote you to NewB First Class
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil geen 70cc gaat ie alleen maar af van en geen zin elke dag sleutelen en zuigerveren verwisselen!!!!.

maare nastro heb je ook msn????????.

Je zat toch te vragen naar een 70giet van Polini of niet? Dus dacht ik dat je wel 70cc wou.
Je hebt 'm ook wel in 50cc versie, maar die is redelijk prijzig en mooi hoogtoerig, waarschijnlijk niet wat je wil. www.hebo.com

we've only got ICQ

He
7 Huizen hoe hard ga jij dan op top( digitaal ) Ik heb ongeveer dezelfde afstelling en ga harder als een runner met 70 W porter en eindoverbrening enzo. Ikke ongetunde 50 polini giet !!! :-)
Polini Giet Rules(Soms)

Bij Harry Oost in Zeijen kost het ongeveer 80 piek inclusief zuiger.
Ik weet niet hoe goed Hovingh kan tunen.

Originally posted by Aprilia SR Rules:
He
7 Huizen hoe hard ga jij dan op top( digitaal ) Ik heb ongeveer dezelfde afstelling en ga harder als een runner met 70 W porter en eindoverbrening enzo. Ikke ongetunde 50 polini giet !!! :-)
Polini Giet Rules(Soms)

I promote u to NewB SECOND Class!

Back