Tuning forum/list meeting!

Status
Not open for further replies.
kost de testbank doekoes om hem er op te zetten? wil onze blokje dan wel eens testen ben best wel benieuw wat het gaat doen (met Top Performances Racing DuePLus Timing, 19mm, 4-Race, Doppler-as, Multivar, TP Vertanding)
 
JA!! ik kom ook....hopelijk dat het blok (van kneiter en mij) voor mn MATTON phantom met leuke blaas setup dan af is
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by Ruud
ik kom in vr0em punto :)

nee aap, rij met mij met met je broemmert, ah toe!
ik kom ook, zonder kappen misschien, maar dat boeit niet, hoe duur is een run op de bank? want dat wil ik ook wel ff :p
 
Originally posted by Jasper


nee aap, rij met mij met met je broemmert, ah toe!
ik kom ook, zonder kappen misschien, maar dat boeit niet, hoe duur is een run op de bank? want dat wil ik ook wel ff :p

dude

heb je geluid gehoord dat mijn renner produceert?

djees RAMMEL RAMMEL :)
 
Ik wil er nu gewoon een keer bij zijn, dus ik DENK dat ik wel kom :)

Met:

Runner + DR70 JS Tuned, Evo vario, Polini snaar, 22mm DO, veeeeel benzine, Jollymoto, en hopelijk een andere halfpoulie + Hebo koppeling.

Ps. ErikVDM kom je ook? kunnen we saampjes rijden :)
 
Ik kom zekerzzz,woon toch vlakbij :p

ik denk dat ik bij een gast achterop ben en anders kom ik gewoon met de citta 8)
 
Originally posted by Ogre
Ik wil er nu gewoon een keer bij zijn, dus ik DENK dat ik wel kom :)

Met:

Runner + DR70 JS Tuned, Evo vario, Polini snaar, 22mm DO, veeeeel benzine, Jollymoto, en hopelijk een andere halfpoulie + Hebo koppeling.

Ps. ErikVDM kom je ook? kunnen we saampjes rijden :)

Jij bent gek, enig id hoe ver dat is?
 
Originally posted by black_phoenix
een aantal gasten meer...

hehe, zoals ik!! Dat lijkt me wel vet om al die brute scoots te zien!!

Ik ben hard aant sparen om mijn scoot ook te laten blazen, dus de 28e zal hij nog lekker rustig rijden hehe...:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top