This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TTE sprinters 2008

Zit ik bij het kijken naar de foto's aan Santa Pod te denken, was ik toch niet de enige zo te zien :W
Erg vet om te zien dit. Ik begin nu alleen wel nieuwschierig te worden naar 400m tijden O-)

Zit ik bij het kijken naar de foto's aan Santa Pod te denken, was ik toch niet de enige zo te zien :W
Erg vet om te zien dit. Ik begin nu alleen wel nieuwschierig te worden naar 400m tijden O-)

Volgens mij heeft Vas die wel, omdat hij dacht dat na de 400 meter de 200 meter er pas op zat 8P Geloof dat die tijd van rené na 400 meter niet klopte, omdat hij wel bij 200 zijn gas los liet. Maar zeker weten doe ik het niet...

Was erg gezellig en idd typisch duits, niemand weet gewoon iets haha

Ik had 13.8 en Vas 13.3 na 400 meter. Maar ik liet na 200 meter wel het gas los. Vas ging iets langer door.

Mischien valt er te regelen dat we keer in Drachten gaan rijden en dan wel 400 meter op gas.

Onder de 13 moet dan wel te doen zijn lijkt me. Aangezien Koen 5 jaar terug al een hoge 13 klokte, wat ik me daarvan herinner is dat we 350m + op gas reden ofzo.
En toen begon het opeens te jeuken om ook weer iets in elkaar te gaan zetten. Maar dan wel voor de 400m!
Suc6 verder met het sprinten, ik zal het hok zeker blijven volgen!

Daar moeten wij ook zeker onder kunnen duiken. Zeker omdat je al zo'n snelheid na 200 meter dan die andere 200 ook voorbij vliegen. Het blok blijft ook maar doorsjouwen, zelfs bij 200 meter voel je nog versnelling.

Nog een maar kleine aanpassingen en dan kijken of we eindelijk in de 6.2 kunnen in Nijmegen.

Ben je effe 3 weken weg staan er weer hele dikke foto,s hoor:W
Erg mooi frampje blijf ik het vinden,wheelybar is netjes gemaakt wat weegt de wheelybar alleen?
Ik hoorde van betrouwbare bronnen dat je nog steeds niet stil zit,en leuke nieuwe plannen hebt.
Nou suc6 het gaat steeds harder rijden ik weet het zeker:W

Dank je wel wheelybar weegt 900 gram compleet. Voor Sander hebben we nu ook 1 in de maak. Deze week nog wat testen met beide apparaten en kijken of we een tijd in de 6,2 kunnen krijgen.

Dank je wel wheelybar weegt 900 gram compleet. Voor Sander hebben we nu ook 1 in de maak. Deze week nog wat testen met beide apparaten en kijken of we een tijd in de 6,2 kunnen krijgen.

gaat jullie noooooit lukke :+

tot zondag :*

nee, daarom zetten we er maar weer grotere NX sproeiers in om het gewicht een beetje te compenseren. Nog een paar maand en ik kan zelf weer gaan rijden:+