This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TTE sprinters 2008

Sander is lievv :-:

Maar, ik ben benieuwd op Kloosterzande :W De voorvork vind ik op een of andere manier het mooiste van het ding waar Sander op rijd .. Dingen gaan in iedergeval snoeihard.

Bedankt voor de reacties Vorkje koste mij maar liefst 10 euro en weegt ongeveer een kilo totaal Morgen gaan we ff oefenen met Sander op het ding van Rene om zondag met 15 kilo minder aan boord een serieuse poging te doen om onder de 6 seconden te komen

dat heb ikzelf ook eens bedacht en afgevraagd waarom sander niet op het dingetje van renee een poging ging maken voor een leuke tijd
maar het gaat dus wel gebeuren ben erg benieuwd veel succes en ik denk dat de tijd van heiko het warm gaat krijgen

Het probleem is dat beide frames voor de bestuurder zijn gemaakt, die van rene is wat langer dan die van Sander. Maar we gaan wat dingen aanpassen om te kijken of sander er ook goed mee kan rijden. Ander probleem is dat rene nu al grip problemen heeft en dat die alleen maar groter worden als je er een nog lichter persoon opzet. Maar we gaan het iedergeval proberenHet hoeft immers maar 1 run goed te gaan

Super nette sprinters mannen!
Ben heel benieuwd wat ze voor de rest van het seizoen gaan doen

Rene deze keer weer tweede in hengelo. Finale met 0,02 seconden verloren helaas. Wel weer nieuw PR van Sander en Rene van beide 6,34. Wheelybar pakte toch goed uit Morgen even een langer verslagje van deze lange warme dag!

Netjes hoor, maar ging die van Rene nou kapot? Want hij zat op begeven moment op die van Sander, of heb ik niet goed opgelet?

Ding van rene ging niet kapot. Het verhaal is zo. Sander had zich met zijn eigen mina sprinter al gekwalificeerd met een tijd van 6,49. Rene had zich ook al gekwalificeerd met een tijd van 6,36. Dus toen wouden we eens kijken wat het qua tijd zou doen als we sander op rene zijn sprinter zetten. Die reed vervolgens een 6,34. Toen zeiden ze van de SBO bij de omloop dat Sander moest rijden op die van Rene omdat hij daar de snelste kwalificatietijd had neergezet. En rene moest dus op die van Sander. Ik wist helemaal niet dat die regel bestond anders had ik Sander NOOIT op die van rene laten rijden. Ik vind het ook een beetje kinderachtig want ze hadden ons ook kunnen waarschuwen, maar dan krijg je een opmerking dat je het regelement maar moet kennen.

Ah zo, omdat Sander uiteindelijk in de omloop 6,9 oid neer zette. In ieder geval erg nette tijden en ben benieuwd wat jullie in Nijmegen doen! Succes verder en tot dan.

En was er nou nog een aanzienelijk verschil tussen René op z'n eigen machine of op die van Sander ?

Wel jammer, nou kan Sander zich niet een keer echt bewijzen op het ding met gas

Sander weegt bijna 15 kilo minder dus verschil zal er zeker zijn, alleen had Sander nog maar 2-3 keer op het ding van rene gereden. Die 6,34 van Sander was met een save start. In de kwart finale ging het dus compleet fout en kon hij hem niet echt houden en moest paar van het gas af wat dus een 6,9 werd. Maar Sander zal dus niet meer op het ding Rene rijden, helaas.

Als je gewoon van te voren duidelijk aan geeft dat het maar voor een test rit is, dan kan dat wel geregeld worden denk? Want met 15 kilo minder moet die 6,0 of er misschien onder wel lukken...

Dat dacht ik ook en heb het ook aan Kenny gevraagd alleen schijnt allemaal niet mogelijk te zijn. Er word nu strikt aan alle regeltjes gehouden binnen de SBO alleen niet consequent helaas

Inderdaad weer een kinderachtige streek die ze bij jullie uithalen. Des al niet te min zetten jullie wel steeds snellere tijden neer! nog maar 5hondersten en jullie zitten al in de 6.2, Ga zo door jongens!