TTE sprinters 2008

Ze zijn echt heel erg netjes,frame is echt super netjes alles goed eerste uitbedacht complimenten,Sander en Rene ik wens jullie suc6 op de sprinters:W

Voor de rest lekker bezig ik vind ze allemaal erg netjes

Erg gaaf jongens!!

Ben benieuwd wat er 22juni gereden gaat worden. Nu je wat gemerkte probleempjes kan verhelpen. Bijvoorbeeld rene's wielspin ofzo :D

Spreek je! Wieger

Feli Sander Tom en Robert

Thanks:) Was een gezellig dagje met uiteindelijk de eerste prijs. Eigenlijk was ik nog niet erg tevreden omdat een snellere tijd uitbleef, wegens late reactie en wielspin. Een 6,4 had er in gezeten gezien de reactietijden, maar Sander had wat moeite met het startsysteem, waarbij de lampen heel snel verlopen. Gelukkig lag de topsnelheid wel goed met alle drie de runs rond de 126-127 km/h, waar ik laatste week nog aan gewerkt had om die omhoog te krijgen.

Als iemand nog foto`s of filmpjes heeft van Sander dan ben ik erg dankbaar als jullie ze hier posten:W

met wat voor banden rijden jullie? Ik kan wel zeggen dat op het circuit de tt91 of tt92 het meeste grip geeft. Misschien een tip om zon bandje te monteren dan een slick?

met wat voor banden rijden jullie? Ik kan wel zeggen dat op het circuit de tt91 of tt92 het meeste grip geeft. Misschien een tip om zon bandje te monteren dan een slick?

@ Jubegga mag je toch niet met slicks rijden ? Dus lijkt mij zoieso dat ze die niet gebruikt hebben :) Verder echt petje af voor jullie prestaties :winner:

Met de minarelli sprinter rij ik met battlax banden en dan 12 inch, daar heb ik een TT91 12 inch voor geregeld om te testen. De piaggio sprinter reed met een stage 6 slick, wat gewoon niet werkte. Daarvoor gaan we een Sava slick testen en een tt91 bandje, hopen dat we daar mee grip mee hebben:)

Hey,

Gefeliciteerd met de overwinning!

Misschien een idee om volgend jaar vrijstelling te vragen, begint saai te worden:D

Ik rij mee met de open 70, ik heb 10 inch bandjes. Maar ik heb heel veel dingen getest voor op het circuit. Zelfs slicks ingesmeerd met tyre softner en dat soort dingen. Na alles getest te hebben rij ik toch het snelst met de tt92/91. Gewoon puur omdat je aan de baan plakt. Met de slicks die verkrijgbaar zijn, is het vaak toch nog glijden. De tt92 zijn zachter dan de 91, maar zijn ook een stuk sneller op dan de 91. Maar qua ronden tijden is er bijna geen verschil te meten. Hopelijk heb je hier wat aan.

Back