TTE sprinters 2008

Puik werk Tom en Robert. Petje af!

Ze doen me denken aan de sprinters van Tedeschi, zal wel komen door de zitjes en de steil omhoog lopende uitlaten.
Ik denk dat we in de super special klasse goed op weg zijn om de lat voor 2008 weer een stuk hoger te leggen.

Volgende keer hoop ik daar ook aan bij te dragen... :X

Erg nice boy's!

Ben benieuwd naar de record's dit jaar!
Al een idee wat je aan die wheelspin gaat doen? Met een langere vertanding testen? Bandje? Koppeling?

Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk....

Al een idee wat je aan die wheelspin gaat doen? Met een langere vertanding testen? Bandje? Koppeling?

Sowieso een ander bandje aangezien rene zijn stage6 slick naar 1 sprint al op het canvas zit:p

Mooiere dan vorig jaar, echt een mooi ding, en motorisch blijkbaar ook heel erg in orde (wat te verwachten is van een kampioen:P)
Succes dit seizoen

ks-parts je sponsor:P

Die hebben mij 2e opgelicht die mannen uit Assen toch?

En een dikke sprinter ouwe, Jappa uitlaat is zeker vers
kom ff koekeloeren op Zoetermeer

laterssssss

ks-parts je sponsor:P

Die hebben mij 2e opgelicht die mannen uit Assen toch?

En een dikke sprinter ouwe, Jappa uitlaat is zeker vers
kom ff koekeloeren op Zoetermeer

laterssssss

Smilde dacht ik, wel in Drenthe ergens.
Oplichten doet hij niet, tenminste.. ikzelf nog geen 1x last van gehad, heb er al menig onderdeel vandaan!

Anyway, strakke sprinter!:D
Gruwelijke score:~

sprinters

netjes, ze zien er goed uit, lekker laag.

zitpositie veranderen en een ander bandje, stage 6 troep. ik had m ook opgebrand in 2 sprintdagen.

en ik verwacht dat jullie op Zoetermeer onder mijn tijd gaan ;)

gr heiko en SUCCES!

Erg nice boy's!

Ben benieuwd naar de record's dit jaar!

Netjes hoor, ging goed hard!
Miss je achterband insmeren met die bandenplak middel, heb ik bij marco wel eens gezien..

Zeer nette sprinters, maar wat is dat het probleem waardoor je enkel met het minarelli frame aan de start mag staan?

Op jubbega en de andere frieze sprints mag je niet met NOS rijden 8P
en ook moet je een verende voorvork hebben. waardoor het ombouwen van het frame van rene niet haalbaar is en ook geen zin er in hebben om voor een niet "echt belangrijke wedstrijd" de boel helemaal ombouwen.

De Mina sprinter is daarintegen wel even snel om te bouwen. er hoeft alleen maar voor vering te komen.

Verder hopen we op mooie podium plaatsen en een leuk jaar met de sprinters en de SBO Crew.

frame ziet er echt heel erg goed uit, pijpje staat hem erg goed.

met sander erop en proberen de wheelspin weg te werken gaat het heel dicht bij de 6 komen denk ik.

veel succes en tot de volgende sprint:W

Back