This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TTE sprinters 2008

Wat loopt dat ding hard! Sander start inderdaad ook heel netjes, bij alle runs die ik gezien heb waren de reactietijden ruim onder de 0.1sec

Succes in heerenveen.

was weer een mooi weekend zo met ze allen volgende keer loopt die van rene vast ook weer beter

tot snel mannen!

was weer een mooi weekend zo met ze allen volgende keer loopt die van rene vast ook weer beter

tot snel mannen!

ìs dat zo ja? :+
hoop het niet voor hem..

erg nette prestatie mannen!
dat ding is zo stabiel qua prestaties.. gewoon ongelofelijk..

Zoals hier al zo vaak staat: opnieuw proficiat .
Loopt echt heerlijk constant, en niet te vergeten, sander start ook super constant. Niet onbelangrijk natuurlijk!

Goed bezig jongens, ben benieuwd naar het verloop van de volgende meetings. Succes ermee.

Grtz Hans

Hey Tommy,

Waar blijft dat verslag!

Ik wilde even bedanken ook via deze weg voor het toffe weekend met jullie gasten!was machtig mooi! de hekken stonden zoheb weer erg veel gelachen en het was een leuke come back! ik zie jullie in lemeleveld weer! en nogmaals bedankt voor alles!!!

zaterdag weer terug naar snellere tijden? het is een beetje stil op je page maar dat is denk ik dan een goed teken!

Greets Dominic.

Is inderdaad goed teken, want alles ligt alweer uit elkaar Op heerenveen ging niet alles evne als gepland. Hok van Sander had er niet zoveel zin in snelste tijd 6,47. Dus is wat vermogen zoek. Rene zijn hok bleef problemen houden met lachgas systeem, uiteindelijk wel het probleem gevonden die dag, alleen heeft wel een zuiger gekost. Snelste tijd van hem 6,50. Wordt druk en kort weekje, maar gaan ons best doen

Als je avondje een set extra handen nodig hebt moet je ff bellen Moet toch ergens de moed weer vandaan halen om m'n eigen rotzooi in elkaar te draaien

Als ik het probleem bij Rene`s zijn lachgas systeem gevonden heb dan zal die 6,1 er heus wel inzitten, ik ben vrijdag vrij dus ga er dan hele dag mee aan de gang, hopen dat het goedkomt

Al het harde werken was gelukkig toch niet voor niets geweest:winner:

champagne was best te drinken @ de huldiging gister:#
en zeker een mooie afsluiter van dit jaar 1e geeindigd op nijmegen.