TTE sprinters 2008

erg vette tijd weer! dit is toch onder de tijd van heiko? dus eigenlijk is het doel van dit jaar nog gelukt:W

ben benieuwd waarmee jullie volgend jaar aan de start staan, kom zeker weer kijken.

Wel lekker om op de laatste sprint van het jaar je snelste tijd nog effe te verbeteren:) Dit was met jullie 90cc blokje?

Groeten

Wel lekker om op de laatste sprint van het jaar je snelste tijd nog effe te verbeteren:) Dit was met jullie 90cc blokje?

Groeten

Ja dit is met het 90cc blokje.

Het was de bedoeling om met mijne onder de 6.25 te duiken maar die had in Duitsland niet zoveel zin. Maar dat gaat in 2009 zeker goed komen, dit was een goed leerjaar met lachgas wat toch nog erg tegenvalt om er goed mee te rijden. Lang zo constant niet, laatste sprint hadden we het aardig onder de knie. Plus dat we erg veel last hadden van grip problemen, ook dit word vant winter aangepakt :)

Geen zin om een nieuw topic aan te maken, dus gaan hier lekker verder:). Van het winter weer wat gesleuteld en Rene zijn sprinter heeft de meeste aanpassingen ondergaan. Zijn sprinter weegt nu 5 kilo minder als vorig jaar (52 kilo). Sander zijn sprinter is zo goed als ongewijzigd.

Eerste sprint was Jubbega, waar we eerste zijn geworden maar met bedroevende tijd van 6,6. Reactie, baan en motorisch zat het niet helemaal mee.

Afgelopen weekend Sluiskil is Sander tweede geworden, maar met snelste tijd van de dag van 6,37 en topsnelheid van 130+. Asfalt wou niet helemaal mee werken aan een snellere tijd. Rene had 6,6 gereden maar heeft twee keer gereden waarbij zoals gewoonlijk veel wielspin aanwezig was.

Hopen op meer grip in Hengelo, want dat was gister het grote probleem:)

Zal in deze dagen nog wel foto`s en een filmpje plaatsen.

2nk6t89.jpg

28lxpwn.jpg

10zss4l.jpg

wrmio1.jpg

b8rex5.jpg

2wr3uch.jpg

vgu61j.jpg

Mooie tijden!
Spijtig van de valse starts maar je moest het er wel op wagen natuurlijk!

Heb ook nog een foto gemaakt:
DSC_4431.jpg

Grtz Hans

Ik denk dat het wel een gaaf jaar gaat worden jongens! Hengelo hopelijk wat meer grip en dat de tijden wat sneller worden.

De groeten!

PS, Hans kom je elke sprint foto's maken :D?

Ik denk dat het wel een gaaf jaar gaat worden jongens! Hengelo hopelijk wat meer grip en dat de tijden wat sneller worden.

De groeten!

PS, Hans kom je elke sprint foto's maken :D?

Spannend gaat het zeker worden ja! Ookal sprint ik zelf niet meer, ben benieuwd naar de tijden en concurrentie :D.

Foto's: elke sprint zal er niet inzitten! Als het een beetje in de buurt is kom ik wel kijken normaal.

Was weer gezellig jongens!

Hier nog een filmpje van Sanders 6.37 run:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HnyCvJSc3q4"]YouTube - Sprint Sluiskil 09 Sander 6.37 run[/ame]

ik ben niet alleen de snelle man zonder gas hoor , kijk DHR melgers ook maar eens!

was een top weekend maatje's, op hengelo zullen we laten zien wat we kunnen 100% !!

Te veel rode lichten gezien zondag. Snelste tijd 6.61, top 130. Hengelo gaat zeker beter want trok hier steeds strepen van 20 meter en ding is gewoon niet tammer te krijgen aan het begin

image.php

renee, die rode lichtjes kwamen misschien omdat je nog als enigste buiten stond met je biertje terwijl iedereen lag te slapen haha

dingen rijden goed jongens veel succes dit seizoen

Back