This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TTE sprinters 2008

jongens gefeliciteerd met de behaalde plaatsen. jammer dat het niet liep zo als het moest. maar we maken er in duitsland een top tijd van

Zeer netjes gereden van beide. Het lukt niet iedereen zomaar om 1 iemand aan het eind van het jaar in de top 3 te krijgen, laat staan 2 Zeer nette prestatie.

Misschien geen 1e plek, maar een 2e en 3e plek is nog steeds erg netjes! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar met welke cilinder is het 90cc blokje uitgerust?

Gr,
Tom

Last edited:
erg nette prestaties, gefeliciteerd allemaal

leuk jullie gesproken te hebben,, altijd erg innovatieve dingen op jullie sprinters te vinden, nu weer een winter de tijd om alles nog harder te laten lopen

keep up the good work!

Knap hoe je een 6.24 kunt rijden. En dat zonder lachgas! Helaas ging het volgens mij wat minder met de machine van rene. Veel succes volgend jaar!

Gr,
Tom

Even een verslagje van de laatste sprint van het jaar.

Kort gezegd superweekend gehad. Goede locatie, mooie pitbox tot onze beschikking en weinig drukte waardoor we veel konden rijden. Machine van Rene had er er niet zoveel zin in en is drie keer vastgelopen, omdat de benzinesproeier keer op keer verstopt raakte op 1 of ander vage manier. Sander Reed de hele dag in de 6,4. Na wat aanpassingen reed hij 6,3 met wielspin. Toen 1 run zonder wielspin met een goed reactie resulteerde in een 6,24:W.

Dit was goed voor de tweede tijd met maar 0,04 seconden achter Tedeschi.

Deze winter nog wat doortesten en op naar de 6,1 zonder lachgas.

Hier nog wat filmpjes en foto`s:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=AOEpmGs1_EE"]YouTube - Sander VS Andrea (TRT) 1[/ame]

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=EcUOw5K54_Q"]YouTube - Sander vs Andrea 2[/ame]

Je kan goed horen dat de italianen blij zijn met de 6,20

Helaas geen filmpje van de run van 6,24.

Tot volgend seizoen

Zeer nette tijd jongens:W. Jullie doen goed jullie best om snel te blijven.

Jullie zijn ook een gezellig groepje bijelkaar, als ik het zo bekijk in de startrij .

Suc6 komend jaar en op naar nog snellere tijden.