This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TTE sprinters 2008

Het gaat steeds harder bij jullie x|

Kom ik zaterdag aan met me Sym hok waarbij ik al blij ben als ie onder de 7 gaat:+

Ach ja heb gehoord dat René iig wel op een VT machine gaat rijden in Genemuiden; toch weer wat extra kans op een beker:*

Tot zaterdag!

Leuk even tegen jullie gereden te hebben. Maar wat een topsnelheid 133 km/h dacht ik! Ik slecht 123 Km/h Helaas een erg slechte start. Succes op meppel!

Gr,
Tom

FF kort verslagje van dit weekend. Sander is op genemuiden 2e geworden achter Dennis. Het was al snel duidelijk dat het tussen hun twee ging. Tijden ontliepen elkaar niks(6,33 voor dennis en 6,35 voor Sander) en de snelle starter zou winnen wat dus Dennis was.

Op meppel liep de machine van Sander wat minder goed als de dag ervoor. Wel snelste kwalificatie neergezet met een 6,42. In de finales begon de machine al wat raar stationair te lopen en waren de de tijden minder. Achteraf bleek een keering het loodje te hebben gelegd wat de mindere tijden in de finales verklaard. Uiteindelijk is Sander derde geworden.

Rene zijn machine had wat backfire gehad op vrijdag tijdens het testen, door een kapotte membaam klep. Zaterdag avond nieuwe klepjes geknipt en paar keer gereden wat erg goed ging. helaas tijdens een oefensprintje klapte de boel vast en bleken de circlipjes van de zuiger in meerdere stukken lagen door de backfire wat de cilinder flink beschadigt heeft. Uiteindelijk op meppel nog een cilinder van Karsemeijers kunnen lenen( veel dank hiervoor). Op meppel met een veilige afstelling gereden en uiteindelijk is rene nog vierde geworden met een snelste tijd van 6,47.

Komende weken maar druk aan de gang aangezien nummer 1 en 3 maar 7 punten van elkaar afliggen in het kampioenschap

Netjes weer hoor. Gefeliciteerd met de 2e plek op Genemuiden en de 3e plaats op Meppel. Ben benieuwd in Eindhoven! Succes verder.

Pff wat is dat ding toch rap.

Ik reed er naast. na ja achter . Helaas een erg slechte start. Niet dat ik uberhaupt kans maakte maar goed :*

pfieuww... bij genemuiden nog naast je gereden maar dat gaat tog net ffies sneller bij jouw,.... maarja we gaan n poging doen volgend jaar om in de buurt van jullie te komen heel veel succes verder!

Was weer gezellige jongens jammer van Sander en Rene. En gefeliciteerd met jullie 2e en 3e plek in het kampioenschap!

Helaas gister het kampioenschap uit handen gegeven op 1 punt. Ding van rene liep na wat oefenen deze week eindelijk constant. Rene reed 6,26 een 6,32 en nog een keer een 6,27. Helaas in de halve finale twee keer valse start waardoor weg kampioenschap.

Sander reed voor het eerst met het een 90cc blokje. Deze had goed twee pk meer als het standaard 2fast blok. Sander heeft helaas geen 1 run zonder wielspin kunnen rijden en de snellste tijd was 6,34. Van alles geprobeerd om de wielspin weg te krijgen maar niet gelukt helaas. In de kwart finale vlak voor de start begon de machine raar te lopen, met als gevolg dat hij weg viel bij de start, terwijl we de hele dag nergens last van hebben gehad. gevolg 0,7 reactie en 6,98 en dus niet door. Sander heeft het hele seizoen al pech gehad met allerlei dingen dus kon dit er ook nog wel bij.

In duitsland nog maar een mooi race van maken met nog snellere tijden

Jammer jongens, De machines die jullie klaar hebben gemaakt hebben zeker potentie. En rijden ook zeker mooie tijden! Helaas kan er maar 1 de winnaar zijn. Lullig dat dit moet gebeuren door een finale die wat raar verloopt en de 2 valse starten. Voor alsnog gefeliciteerd met 2 en 3! Duitsland laten we zien wat nederlanders waard zijn !

Keep on the good work! :*

Gister een 3de plek weten te behalen in Eindhoven. Door 2 valse starts in de halve finale. Wat baalde ik daar van zeg! Daardoor ook 2de in het kampioenschap geworden, maar eerlijk is eerlijk, Dennis reed veel constanter door het seizoen heen.

Ik kon nu wel eindelijk fatsoenlijk starten wat resulteerde in snellere tijden als voorheen (6.34) namelijk, 6.26, 6.27 en 6.32. Toch had ik elke run nog wel wat last van wielspin maar ik kon het gas er wel op houden. En met totaal gewicht van 126+ kilo nog niet eens zo gek.

In Duitsland toch nog proberen in de 6.1 te rijden

Bij deze wil ik Tom en Robert heel erg bedanken voor het geweldige seizoen en de tijd en moeite die hun er in hebben gestoken. Robert voor de frames en Tom omdat ie zowat in het hok woonde om ze goed afgesteld te krijgen

mooie tijden gereden jongens!
jammer van de valse starts rene.. het was mooi geweest om het seizoen met een dikke finale run af te sluiten.
Toch gefeliciteerd met jullie plaatsen in het kampioenschap!