::TSA:: John's 2Fast 4Race ICE

dat word die shit gek :W

frame vind ik supernetjes geworden man en die 2fast is bruuuut :p
Suc6 met je project!
 
shon !!! OMG, wat een onderdelen. ziet er allemaal zeer belovend uit dit.

Komt zeker wel goed, en zal hem ook zeker wel een keer zien ridjen volgend jaar.

groetjes
 
Super tof John!

Als ik dit zie, mis ik mijn ice ook, maar het is niet anders. Zie ik jouw rijden op Genemuiden? En het frame kan wel lichter hé John! ;) Succes met de opbouw, en tot spoedig te Genemuiden!
 
Super tof John!

Als ik dit zie, mis ik mijn ice ook, maar het is niet anders. Zie ik jouw rijden op Genemuiden? En het frame kan wel lichter hé John! ;) Succes met de opbouw, en tot spoedig te Genemuiden!

Thanx matthew. ik hoop idd aanwezig op genemuiden te zijn met de ice. ik moet alleen nog zoveel aanschaffen.:D frame kon idd lichter maar had niet zo'n zin in slijpen....

shon !!! OMG, wat een onderdelen. ziet er allemaal zeer belovend uit dit.

Komt zeker wel goed, en zal hem ook zeker wel een keer zien ridjen volgend jaar.

groetjes

Thanx arthur. ik hoop zelfs dit jaar al aanwezig te zijn....


Vette project, alleen vraag ik me af waarom veel mensen een ICE kiezen en 2Fast tegelijk:p


Suc6!

Ja dat vraag ik me eigenlijk ook wel af :p lekkere combi denk ik })

voor de rest iedereen weer bedankt voor de positive reacties!

more soon!
 
Nice8).

Maar waarom 2 2fast cilinder:p?. En haal je dat voetending er nog af of niet (lijkt me niet omdat het al gecoat is).
 
ziet er allemaal zeer netjes uit.
Alleen snap ik niet waarom je voor een ice bent gegaan als je echt snelle tijden wil neerzetten en dan had ik op zn minst wat zooi van het frame afgeslepe.
 
ziet er allemaal zeer netjes uit.
Alleen snap ik niet waarom je voor een ice bent gegaan als je echt snelle tijden wil neerzetten en dan had ik op zn minst wat zooi van het frame afgeslepe.

Ik ga niet puur voor snelle tijden. ik wil ook een mooie scooter.
Als ik zooi van het frame haal kan ik hem nooit meer fatsoenlijk verkopen als dat ooit zou moeten. + dat ik daar geen zin in had <]

Andere 2fast was voor iemand anders:p

Staat ergens in een post op vorige pagina

;)

sweet lord,
da vindk nog pas een mooie ice met een leuke setup:p
was je doel? js te verslaan?
als da zo is veel geluk:p

JS verslaan? nee dat is cker niet mijn doel....

Nice8).

Maar waarom 2 2fast cilinder:p?. En haal je dat voetending er nog af of niet (lijkt me niet omdat het al gecoat is).

;) nee haal ik er niet meer af. daar komt me radje aan vast.
 
Back
Top