::TSA:: HT Big Bore Boekerrrd SBO'11

Had jij mij trouwens gemaild voor dat t1 velgje?:)

PM!

Zou wel wat reserve clip-on's kopen.
Deze breken erg snel af en dan sta je toch mooi zonder stuur.

Ja reserve onderdelen gaan we nog wel kopen inderdaad, eerst maar alles in elkaar.

Alles gaat trouwens worden gecoat over de kleur zijn we nog niet helemaal zeker zwart of chroom coaten of misschien wat anders. Maar eerst de wheelybar voor elkaar krijgen.
 
PM!



Ja reserve onderdelen gaan we nog wel kopen inderdaad, eerst maar alles in elkaar.

Alles gaat trouwens worden gecoat over de kleur zijn we nog niet helemaal zeker zwart of chroom coaten of misschien wat anders. Maar eerst de wheelybar voor elkaar krijgen.

wit met een parelglitter erin is ook echt bruut!
 
Misschien een wat minder simpele kleur, zoiets als deze (http://img234.imageshack.us/img234/8199/17zy4.jpg) op de zip in het midden, en dan de voorvelg ook zwart, zou goed matchen ook met de oranje grondplaat. Denk dat zo'n kleur ongeveer wel te coaten is, er zijn een paar metallic kleuren en wat speciale kleuren die te coaten zijn.

Een wat meer opvallende kleur zou inderdaad ook kunnen echter hou ik niet zo van groen. Heel veel is eigenlijk al gedaan, een strak zwart gecoat met flakes heb ik nog niet veel gezien. De meeste zelfbouw frame's zijn gewoon grijs.

Ja klopt, heb ooit is zoon waaier in me hand gehad van die standaart kleuren om te coaten.
Zitten wel leuke kleurtjes bij!

Coaten kan in een hele hoop kleuren dat weet ik wel, eventueel met flakes of dit gaat lukken weet ik nog niet. Dan zou een zwart frame met goude flakes wel mooi zijn denk ik.
 
heb nog wel een afgedraaid zip velgje liggen type 1
pm me maar

Over gewicht van velgen weten wij zeer weinig, een zip velg lijkt mij inderdaad ook mooier maar aan wat voor gewicht winst denk je dan als je hem dan max bewerkt en gewoon normale band en afgedraaid?

Alles moet er nog goed op hoor, minibike zitje komt nog wat lager maar dit zitje is niet van ons dus gaan we ook nog niet bewerken. Verder met een nieuwe bigbore pijp en alles gecoat zal het er nog een stuk beter uitzien :)
 
Back
Top