::TSA:: Gilera ICE

Firefoxmhr

::TSA:: 2F4R ICE
De verslaving begon voor mij met een Firefox deze was geel met zwart heb hier helaas geen foto van :nosmile:
Na een tijdje rond gereden te hebben met een MHR50 en EVO50 met diverse uitlaatjes moest het allemaal wat sneller gaan dus kocht ik meteen maar een speed 8P
weekje later ook maar even een Yasuni C20 en Mhr overrange aangeschaft :p
ben der destijd mee bij Van Der Kruijs op de testbank geweest met 16.5 pk als resultaat dit met untuned carters een 19mm carb :eek:
later ook nog een C21 enzo gekocht hier een pic van het hok :)

1_059.jpg


Lekker mee rond gesjeesd destijds :$ maar naar een tijdje kwam ik op het idee om alles maar te verkopen omdat ik der wel genoeg van had :)
Toen ik eenmaal alles verkocht had en ik hier weer lekker aan het forummen was kreeg ik toch weer het idee om iets nieuws te beginnen.
En jah wou dit keer alles goed hebben dus heb ik werkelijk alle onderdelen NIEUW gekocht puur alleen omdat dat prettiger en schoner werkt :)
Dus toen maar een 2Fast4Race kitje gekocht hier op het forum had nog geen meter gelopen dus dat zat wel goed :p
even een foto van de vorige eigenaar :clown:

2_041.jpg


En van mijn kant :vetheid:

3_032.jpg


4_020.jpg


Ook maar even de Ice van Blom gekocht frame was al gestraald dus kwam mooi uit :)
Frame heb ik namelijk meteen rood laten spuiten misschien wel leuk om te weten dat het de zelfde kleur rood als de Firefox :)

Toen ben ik rustig verder gegaan had tenslotte tot Lelystad de tijd maandje later maar even wat spulletjes gekocht :)

5_014.jpg


Keihin PWK, Malossi filter, Malossi recht spruitje

6_014.jpg


VL13 membraan, Malossi lagers, en een flesje belgom :kleuter:

Tussentijds nog een primair en secundair vertanding gekocht hier heb ik helaas geen foto van.

Toen was het weer even wachten met wat onderdelen want zou toch binnenkort me vakantiegeld krijgen kon ik dat meteen weer uitgeven 8P
Toen was het zover geld was binnen dus ik zet de PC aan neus eerst nog wat rond op scooterfreaks om vervolgens eens lekker te shoppen op www.euroscooters.nl daar kwam een hele leuke bestelling uit namelijk een Stage6 monsterdisk, MHR Team04 pijp, Polini Overrange poullies, Wingbell, Delthaclutch, Malossi rotor, TNT stuur, Killswitch, Tomaselli snelgas, AIM toeren temp teller :eek:
Paar dagen later kreeg ik me een grote volle doos met scooterzooi paste de deur er niet mee door 8P
Paar foto's ook weer met me tel gemaakt :stil:

7_009.jpg


Overzichtje van een klein deel van de spullen.

8_005.jpg


Uber vette remschijf :eek:

9_007.jpg


Later ook nog een nieuwe remschijf voor achter gekocht van Stage6 was de aller eerste die hem in me bezit had 8P
ook een paddockje aangeschaft :kleuter:

10_009.jpg


Toen kon die voor een deel worden opgebouwd behalve de voorvork kon er nog niet in omdat er nog een adapter moest gemaakt worden omdat anders mijn schijf niet op de voorvork paste :)

11_013.jpg


Mooi wit zadeldekje :p

Nog wat loze pics gemaakt.

12_007.jpg


13_004.jpg


14_005.jpg


15_004.jpg


Heb een adapter laten maken :w

16_001.jpg


Ziet der erg netjes uit :w
De klauw zelf is ook aangepast zodat de volledige schijf gebruikt word zou die anders niet helemaal precies doen :)
Nog maar een foto voor de opvulling :clown:

17_001.jpg


Toen was het hok klaar voor Lelystad :w
Super weekend daar gehad veel mensen gemeet en een hoop lol gehad :)
Toen we weer thuis waren maar even een fotoshoot gehouden in de tuin :)
Komt die dan he :p

18_001.jpg


19_001.jpg


20_003.jpg


21_001.jpg


22_000.jpg


23_003.jpg


24_000.jpg


25_000.jpg


26_000.jpg


27_000.jpg


28_000.jpg


29_000.jpg


30_000.jpg


31.jpg


32_000.jpg


33.jpg


34_003.jpg


:cool:

Hier mijn volledige setup:

Motorisch:
Cilinder 2Fast4Race
Uitlaat MHR Team 2004 / DPR *
Krukas 2Fast4Race
Carburateur Keihin 28mm PWK
Luchtfilter Malossi E13
Vario MHR Multivar 2000
Koppeling MHR Delthaclutch
Membraan MHR VL13
Primaire Vertanding MHR 14/39
Secundaire Vertanding MHR 14/47
Carters FKT bewerkt
Poulies Polini Overrange
Koppelingshuis MHR Wingbell
Halfpoulie MHR Ventilvar
V-snaar Polini Evo
Spruitstuk MHR 25mm recht
Ontsteking Malossi Eprom
Lagers Malosssi C4

Kwa uiterlijk ook nog wat dingen,

killswitch, Stage6 monsterschijf, Stage6 remschijf achter, Runner velgen,AIM toeren/temperatuur teller, Rode handvaten, TNT crosstuur,Wit zadel, witte radiateur,Rode remklauwen, Rode carterkap.

Mijn toekomstplannen:

* carters opnieuw laten tunen
* Keihin VD aanschaffen
* Optisch het hok afmaken
* Ander uitlaatje

Update

Me vorige update deden de pics het niet meer en had nog wat foto's op me telefoon staan dus die ik denk die gooi ik er ook maar even bij :p
Eerst ff wat los spul zoals A747 olie een NGK 10EGV bougie en een nieuw snaartje :clown:


35_001.jpg


Voor de laatste keer die remschijf ja vind hem gewoon vet :cool:

36_001.jpg


Stom ding die veel te veel zuipt :ciao: en de benzine is al zo duur 8P

37_001.jpg


Tsjaa.....

38_001.jpg


Gemolestreerde snaar hangt er nog in 8P lekker laten hangen toch :ciao: ;)

39.jpg


Tomasselli snelgas :picasso:

40.jpg


AIM tellertje :p

41.jpg


Ben nog aan het denken over de evt veranderingen aan de Ice zit nog te twijfelen :$

Velgen verchromen of polijsten en wil een Malossi voorvork + een aangepaste achterveer van Malossi gaan aanschaffen :)
maarjah jullie zien het wel verschijnen :*

Even de pagina wat netter gemaakt even grote foto's enzo ;)

Update

Had pas me blokkie voor de fun er weer even onder gehangen en aangezien het in Apeldoorn kk hard sneeuwt hier maar wat foto's van de Ice in de ijs 8P

42.jpg


43_000.jpg


44.jpg


Laatste tijd weinig aan de Ice gedaan simpel weg gewoon omdat ik het te druk heb :)

Update

::TSA:: sticker er bij geplakt gemaakt door John (fast@ark)

45_001.jpg


Van een afstandje beetje wazig maarja boeie 8P

46_000.jpg


Uitlaat nog maar een keer let niet op de montage ;)

47.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Firefoxmhr said:
Thx :W Apeldoorn is op dit moment de stad kwa scooters denk ik :)

Vet vet hoor !!:D

Wanneer ga je naar de eco?, Als je dan gaat stuur me ff een pm tegen het voorjaar aan gaan we ff stukje knallen ;)

groetjes matthew
 
Back
Top