patje_apeldoorn ::TSA:: 24 March 2007 #61 Update even aangepast verhaal om het niet abn te lezen vielt , Mensen als dit vaker voorkomt zeg het dan, Ik ben ook niet echt een persoon met schrijven van abn dus ! Mvg Patje_apeldoorn
Update even aangepast verhaal om het niet abn te lezen vielt , Mensen als dit vaker voorkomt zeg het dan, Ik ben ook niet echt een persoon met schrijven van abn dus ! Mvg Patje_apeldoorn
patje_apeldoorn ::TSA:: 6 April 2007 #65 Hij komt nog lager hoor wat dit is ook erg hoog dus Last edited: 30 May 2007
neo's mark karsemeijer 6 April 2007 #66 je voorpoten moet je inkorten hea achterkant kan best hoog blijven maar voorkant moet echt naar beneden
je voorpoten moet je inkorten hea achterkant kan best hoog blijven maar voorkant moet echt naar beneden
Jack- Well-Known Member 7 April 2007 #67 he gaaf man wordt egt wat !! alleen ik weet dat je dit vast wel heb gehoort maar o , o ,o wat dom van je zo te gaan rijden Mzzzlz jack ik volg em wel vind em ckerz strak!
he gaaf man wordt egt wat !! alleen ik weet dat je dit vast wel heb gehoort maar o , o ,o wat dom van je zo te gaan rijden Mzzzlz jack ik volg em wel vind em ckerz strak!
patje_apeldoorn ::TSA:: 7 April 2007 #68 neos`s mark - je voorpoten worden nog wel keer ingekort , En achterkant gaat snel ophoog , Jack - Thnx man ja ik weet het is ook dom dit doe ik ook niet meer !
neos`s mark - je voorpoten worden nog wel keer ingekort , En achterkant gaat snel ophoog , Jack - Thnx man ja ik weet het is ook dom dit doe ik ook niet meer !
patje_apeldoorn ::TSA:: 12 April 2007 #71 Wat dingen aangepast ! + binnen kort eindelijk aan me kappen beginnen Parelmoer oranje en dan bestel ik meteen verse binnen kappen ( zwart ) Mvg Patje_apeldoorn
Wat dingen aangepast ! + binnen kort eindelijk aan me kappen beginnen Parelmoer oranje en dan bestel ik meteen verse binnen kappen ( zwart ) Mvg Patje_apeldoorn
Willy Well-Known Member 12 April 2007 #72 Na mn pm toch maar ff reageren he Ik ben benieuwt naar je kappen , succes iig.
patje_apeldoorn ::TSA:: 12 April 2007 #74 Willy - je ziet me kappen binnen kort wel sjoerdmetgeleletters - Ik ben ook van de oldskool shit Bedankt man !
Willy - je ziet me kappen binnen kort wel sjoerdmetgeleletters - Ik ben ook van de oldskool shit Bedankt man !
patje_apeldoorn ::TSA:: 22 April 2007 #75 Update 1ste post Als nou iemand foto` of filmpjes van heeft stuur dan pm
orrie! Sprint Team Zeeland 28 April 2007 #79 ik vindt ze er op de foto wel nice uit zien or! wel een apart kleurtje:W