::TSA:: Cross ark

Je project ziet er al een stuk netter uit dan eerst, dat zie ik graag:) En in die twee Evo types zit een wereld van verschil, had je opzich wel moeten weten;) Maargoed dit seizoen rijden we beide met een twins tuned Evo1 dus ben erg benieuwd wie wat gaat neerzetten:D

Verder nog 1 tipje en niet om je aan te vallen ofso, maar sommige zinnen moet ik gewoon echt 2 of 3 keer overlezen voordat ik begrijp wat je bedoelt. Lees ff je tekst over voordat je iets groots post en check ff de interpunctie das voor iedereen fijner;)
 
las ik net echt dat je pen 10 rijdt :O? zou maar beter een pen 12 halen als ik jouw was... ik zou niet graag met 20+ op een pen 10 rijden, als je mazzel hebt blijft ie heel, denk dat die et niet houd...

anywasy succes, en je velgen zien er super uit :)!
 
Plantje - ik heb veel mensen zien rijden met pen 10
En veel mensen zeggen dat geen kwaad kan dus ik blijf pen 10 rijden ,
Als er iets gebeurd heb ik nog wel wat op voorraad maar daar ga ik niet van Uit ,
Ja me velgen zij vett :p
Ga me velg rand nog wel keer doen met belgom of zo er over heen !

Mvg Patje_apeldoorn
 
Ik heb in ieder geval gewisseld van pen 10 naar pen 12 as met me evo. Maar als je een pen 10 as + 5km oude zuiger zoekt + nieuwe mhr naaldlager. Laat het maar horen.
 
Pen10 is een stuk onbetrouwbaarder. Zoals ruud zegt lopen de meeste blokken met een hoog vermogen en pen10 gewoon kapot. Waarom het zwakker is? Omdat een pen10 lager per oppervlakte meer kracht moet opnemen. Waarom denk je dat pia blokken std al pen12 krukassen hebben. Anyway, je moet het zelf weten, maar is zou zonde zijn van me geld als het vastloopt
 
Ach ja ken mensen die heb ook zo gereden,
Heb goeie MHR lager MHR naaldlager alles vers dus ik kijk wel,
Iedergeval bedankt voor de tips !

Mvg Patje_apeldoorn
 
BetaGreenXtreme - Komt goed man morgen zit blok helemaal in elkaar,
En mis morgen ook net frame
Volgende week is die messchien klaar !

Mvg Patje_apeldoorn
 
omg:D beter zet je je helm op;) en mss wat duidelijker typen in het vervolg, kon het moeilijk volgen:D

ben benieuwd of het uiterlijk ook mooi wordt;) suc6 nog!
 
sorry hoor, maar als je hiervoor je scooter was kwijt geraakt had ik er geen medelijden mee!

typisch stoer gedrag voor een grote groep...altijd jammer
 
idd mee eens, en lees ff je teksten door voordat je op de knop drukt, want lijkt wel of een kind van 6 het getikt heeft( no offence).
 
Ja het verhaal ga ik even verbeteren mensen ,

En ja is ook dom oke maar ik wou toch even is rijden daar is ook dom
Want ik wis ook wat de risco was daar zo !
Verder ga ik dit niet meer doen zo rijden op zo meeting !

mvg Patje_apeldoorn
 
Back
Top