Tour de france 2010

Advertisement - register to remove this

Ik begin maar.

Jammer dat ik erg laat uit mn bed kwam anders was ik wel gaan kijken.
Maar ik heb het laatste gedeelte in België nog gezien. Viel me gelijk op dat er een grote "goot" tussen de banen asfalt zat. Verder was het jammer dat bij die haarspeldbocht een valpartij was waarbij Freire van de Rabobank was betrokken, ik had voor hem goede kansen ingeschat. Hij zat echt op een goede plek van voren.
 
Ook net wakker pas (had nachtdienst) dus alles gemist, had graag willen kijken aangezien ze hier langs reden..

Maar wil het wel gaan volgen! :)
 
Ik ben op de fiets vanuit Vlissingen richting Kamperland gegaan. Erg gaaf om te zien altijd. De snelheid van een peleton is altijd boven verwachting hoog, en dan die wind + geluid wanneer ze langskomen. Mooi hoor.
 
Wat ontzettend veel valpartijen in het laatste deel van de etappe. WK en Tour de France, wat een mooie zomer 8). Vanuit stage finish Tour kijken, daarna WK.

Ga het zeker weer volgen.
 
Gister gekeken op de Brouwersdam, was wel spectaculair om ze langs te zien komen. Ik stond btw 20 meter van het punt waar die (loslopende) hond het peleton inliep. De eigenaresse werd gelijk meegenomen door de politie en hopelijk bekeurd.
 
Ben blij dat ze hier weer weg zijn, chaos om niks en kon nergens heen.
Tour de France hoort in Frankrijk en niet in Nederland, ophoeren dus!
 
Ben op de scooter naar Kortgene gereden, daar staan kijken langs de provinciale weg. Was wel mooi, 140 km gereden voor 5 seconde wielrenners :D. Zaterdag ook al bij de proloog wezen kijken in R'dam.
 
Ben blij dat ze hier weer weg zijn, chaos om niks en kon nergens heen.
Tour de France hoort in Frankrijk en niet in Nederland, ophoeren dus!

Sow... gelukkig zijn er mensen die wel kunnen relativeren en de fietssport ook leuk, mooi en interessant vinden :+
 
Ga dan lekker in Frankrijk kijken bij de Tour de FRANCE.

Het slaat nergens om en het is puur een marketing stunt, ik wil gewoon naar de bouwmarkt kunnen in het weekend.
 
Niet omdat we beide voor Ajax zijn, maar, EEENS. Ophoeren met die tyfuszooi, gaan ze wegen afzetten :( Er zijn ook mensen die moeten werken, dingen willen doen en dan ben je de dupe van de Tour de France..
 
Ik vond t wel mooi.. paar Spanjaarden die de weg niet konden vinden achter me aan laten touren. Alles was afgezet en moest toch die kant op (Westenschouwen). Gasten achter me aanrijden.. toen we er waren stonden ze er op dat ik 6 "Coronita" flesjes mee zou nemen van ze.. haha helemaal goud en lekker bier bij de gourmet :#

Verder er lekker in de cabrio achter de karavaan aangereden tot vlak voor Goes.. ideaaal.. alleen m'n kop verbrand :p
 
ik wil gewoon naar de bouwmarkt kunnen in het weekend.

Daar erger ik me ook altijd aan gvd... :X
Ga je naar Amsterdam op je vrije zondag, is alles afgezet omdat ze ze nodig voetbalsupporters moeten begeleiden omdat ze zich anders niet kunnen gedragen... :L


(het is dus maar net hoe je er tegen aankijkt <])
 
Daar erger ik me ook altijd aan gvd... :X
Ga je naar Amsterdam op je vrije zondag, is alles afgezet omdat ze ze nodig voetbalsupporters moeten begeleiden omdat ze zich anders niet kunnen gedragen... :L


(het is dus maar net hoe je er tegen aankijkt <])

Is ook zo, je hebt altijd winnaars (mensen die het leuk vinden en ernaar gaan kijken) en verliezers (mensen die niet willen kijken, bijvoorbeeld moeten werken en er last van hebben).
 
mooi gereden van Chavanel en terecht gewonnen.
Maar ik vind het wel raar dat Cancellara op de schleckjes heeft gewacht ondanks dat dat waarschijnlijk orders van de ploegleider zijn. Nu raakt hij de gele trui kwijt en was er gewoon geen spanning meer in de laatste 20 kilometer. Menchov en Freire hadden zulke goede kansen gehad als er nog was aangevallen. Die oortjes mogen nu van mij echt afgeschaft worden.
 
Back
Top