Tour de France 2006.

cunoh

Thoms Racing!
Binnenkort begint de tour de france weer.. Ben benieuwd hoe het zal lopen zonder Armstrong, ik denk dat Basso 1 van de top favorieten is.

Ik heb trouwens ook op Fok een tourmanager aangemaakt: http://sport.fok.nl/tour/subleagues/1677

wachtwoord is: scooter
Dus join in :)

Wat denken jullie van aankomende Tour?
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind het beetje irritant, in mijn woonplaats is op 4 july een finish..
Is dus weer een puinzooi in de stad, maar wel gezellig..!

Aghja :)
 
Damn!!



Equipe Astana-Wurth : Michele Scarponi (ITA), Marcos Antonio Serrano (ESP), David Etxebarria (ESP), Joseba Beloki (ESP), Angel Vicioso (ESP), Isidro Nozal (ESP), Unai Osa (ESP), Jörg Jaksche (ALL), Giampaolo Caruso (ITA)

CSC : Ivan Basso (ITA)

Caisse d'Epargne-Iles Baleares : Constantino Zaballa (ESP)

Saunier Duval : Carlos Zarate (ESP)

AG2R : Francisco Mancebo (ESP)

T-Mobile : Jan Ullrich (ALL), Oscar Sevilla (ESP)

Phonak : José Enrique Gutierrez (ESP), José Ignacio Gutierrez (ESP)

Communauté de Valence: Vicente Ballester (ESP), David Bernabeu (ESP), David Rodriguez (ESP), José Adrian Bonilla (ESP), Juan Gomis Lopez (ESP), Eladio Jimenez Sanchez (ESP), David Latasa (ESP), Ruben Plaza (ESP), José Luis Martinez (ESP), Manuel Llorent (ESP), Antonio Olmo (ESP), David Munoz (ESP), Javier Cherro (ESP), Javier Pascual (ESP, ex-coureur et actuel technicien)

Unibet.com : Carlos Garcia Quesada (ESP)

Actuellement retirés ou suspendus pour dopage : Roberto Heras (ESP), Angel Casero (ESP), Santiago Perez (ESP), Tyler Hamilton (USA), Igor Gonzalez Galdeano (ESP)



De lijst

Ullrich en mancebo sowieso niet mee..
Dit is niet te geloven!
 
en Basso dus ook niet, best naar :S
valt me wel op dat er veel spanjaarden zijn geschorst.


Ik heb me trouwens ingeschreven in de subleague SF.net als LGTS
 
Beloki doet ook al niet mee...

Ben benieuwd... :)
Ik zet mn geld in op Vinokourov, ook al heb ik geen flauw idee of hij een goed voor-seizoen heeft gedraaid.
 
cunoh said:
het is echt niet te geloven dit!!

posthunter :p


Vinokourov doet miss ook niet mee, er is nog wat gaande met ze team waarvan er al ziek veel zijn geschorst (of rijd hij niet bij Wurst)
 
Redmer said:
Beloki doet ook al niet mee...

Ben benieuwd... :)
Ik zet mn geld in op Vinokourov, ook al heb ik geen flauw idee of hij een goed voor-seizoen heeft gedraaid.


Ik zet met geld in op menchov wel goed voor seizoen gehad.
 
Stijn P said:
posthunter :p


Vinokourov doet miss ook niet mee, er is nog wat gaande met ze team waarvan er al ziek veel zijn geschorst (of rijd hij niet bij Wurst)
jawel daar rijd hij idd. mee (Würth ), ik zag het idd. iets van 5 van de 9 doen niet mee ofzow. Vino is echt 1 van de grootste favorieten nu ullrich en basso eruit zijn.. menchov red het denk niet omdat hij niet in een super goede ploeg rijdt bij de rabo.. Ik zet mijn kaarten in voor Y. Popovych +ralf+
 
Stijn P said:
posthunter :p


Vinokourov doet miss ook niet mee, er is nog wat gaande met ze team waarvan er al ziek veel zijn geschorst (of rijd hij niet bij Wurst)

Posthunter, sorry hoor maar waar slaat dat op...?
 
Redmer said:
Beloki doet ook al niet mee...

Ben benieuwd... :)
Ik zet mn geld in op Vinokourov, ook al heb ik geen flauw idee of hij een goed voor-seizoen heeft gedraaid.


Vino doet dus ook niet mee hoorde ik.

Pfff, zo verheugd op deze tour zonder Armstrong en dan gebeurt er dit :mad:
 
Hamilton moet dus wel mee doen, omdat hij van Discovery is:W

Allemaal ellende vandaag:X Kabinet foetsie, Duitsland door, Wielren shit en het piraten festijn hier in Almelo gaat niet door:+
 
Ray B said:
Vino doet dus ook niet mee hoorde ik.

Pfff, zo verheugd op deze tour zonder Armstrong en dan gebeurt er dit :mad:

Ja, het is echt van de gekke joh dit :S, Veel goede rijders opeens Die niet mee mogen doen :S

Vinokourof( of hoe je het schrijft)
Basso
Ullrich

en nog een hoop :S Ik vind het amar achtelijk maar aan de andere kant Keer onbekende winnaar mis.. :D
 
Back
Top