This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tour 2007

Boogie zit er weer mooi bij :W

Eens kijken of hij die andere 3 er kan affietsen , zoiezo al mooie presatie :W
 
Mocht Boogerd winnen; Als ik hem was zou ik met mn middelvinger omhoog dat podium opstappen en gelijk uit de tour stappen na die overwinning.

Wat een held ben je dan :W
 
de tering! Cadar dooet niks waarschijn is ie op zeiden ze.
''En nu pakt ie de binnenbocht!!'' Tering loopt ie 50 meter uit, dan weer met zn vieren bij mekaar en nu wint candar of hoe die ook heet boogaard helaas 4e maar nog een goede prestatie!!!
 
Dat namen verkeert gespeld werden viel mij ook al op. Als je het niet zeker weet google je het even.

En ik hoorde ook iets over een actie tegen de doping schandalen om 1 meter voor de eindstreep in Parijs stil te gaan staan. Waarschijnlijk niet door iedereen, want als je een zege kan pakken dan pak je die (lijkt mij). Maar hoorde er gisteren iets over op de radio. Dus ik ga zoiezo de tour afkijken:W
 
Alberto pakt de tour, Evans wordt 2e, Leipy op 6 seconde

Contador is pas 24 zeg, over de nieuwe Armstrong gesproken..
 
Bennati wint de etappe in een eindsprint van het peloton en Contador houd de gele trui.

Was een mooie laatste etappe . Hoe dicht ze ook langs die stoprand fietsten...dat er geen valpartij geweest is, is een groot wonder.