Echt BIZAR voor woorden dit :L , was echt een tourliefhebber maar dit slaat nergens op. .. pleiten ze voor een schone / eerlijke tour maar dat zal never nooit komen..
Hebben de franse teambazen van andere ploegen en de L'Equipe ( franse krant ) :L hun zin gekregen he. Rabobank bezwijkt onder de druk en ontslaat Raborenner Michael Rasmussen.
Vino tot 2x toe betrapt op doping, op allebei de ritten die hij heeft gewonnen is hij positief bevonden op bloeddoping, transfusie.
De Deense bond naait hun eigen landgenoot! door hem in de gele trui te beschuldigen van nalatigheid, terwijl hij gewoon in t deens kampioenschap van start mog gaan .. ..terwijl dit al eerder bekend was gemaakt.
RAAR maar WAAR
Ik vind wel dat de Rabobank zijn renner ondere welke conditie / omstandigheden dan ook mag ontslaan als er gelogen word, doping word gebruikt of als er gewoon onvoldoende word gepresteerd.
De Tour heeft 1 fan minder
volgens mij is het een italiaandie journalist en ex wielrenner was zelf een deen geloof ik? of die andere journalist die het oprakelde was een deen, nja mooi hoflijk volkj die denen. Als rasmussen zich wil verdedigen, dat hij gewoon zijn visum of vliegtickets van mexico toont, probleem opgelost of juist niet?
zolang onze boonen maar in het groen blijft