Tour 2007

Ongelovelijk dit, Echt een hele vreemde tour.. Wel erg jammer voor de sport, het gaat nu ongeveer alleen maar over doping. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.
 
Echt BIZAR voor woorden dit :L , was echt een tourliefhebber maar dit slaat nergens op. .. pleiten ze voor een schone / eerlijke tour maar dat zal never nooit komen..

Hebben de franse teambazen van andere ploegen en de L'Equipe ( franse krant ) :L hun zin gekregen he. Rabobank bezwijkt onder de druk en ontslaat Raborenner Michael Rasmussen.

Vino tot 2x toe betrapt op doping, op allebei de ritten die hij heeft gewonnen is hij positief bevonden op bloeddoping, transfusie.

De Deense bond naait hun eigen landgenoot! door hem in de gele trui te beschuldigen van nalatigheid, terwijl hij gewoon in t deens kampioenschap van start mog gaan .. ..terwijl dit al eerder bekend was gemaakt.
RAAR maar WAAR

Ik vind wel dat de Rabobank zijn renner ondere welke conditie / omstandigheden dan ook mag ontslaan als er gelogen word, doping word gebruikt of als er gewoon onvoldoende word gepresteerd.

De Tour heeft 1 fan minder
 
rasmussen heeft ook gelogen.

hij zei dat hij in mexico aan het trainen was, waar hij vervolgens niet te vinden was.

is nu dus naar buiten gekomen dat hij in italie was om te trainen, daar herkend door een oud renner. dit heefth ij nooit verteld tegen de ploegleiding.
 
Echt BIZAR voor woorden dit :L , was echt een tourliefhebber maar dit slaat nergens op. .. pleiten ze voor een schone / eerlijke tour maar dat zal never nooit komen..

Hebben de franse teambazen van andere ploegen en de L'Equipe ( franse krant ) :L hun zin gekregen he. Rabobank bezwijkt onder de druk en ontslaat Raborenner Michael Rasmussen.

Vino tot 2x toe betrapt op doping, op allebei de ritten die hij heeft gewonnen is hij positief bevonden op bloeddoping, transfusie.

De Deense bond naait hun eigen landgenoot! door hem in de gele trui te beschuldigen van nalatigheid, terwijl hij gewoon in t deens kampioenschap van start mog gaan .. ..terwijl dit al eerder bekend was gemaakt.
RAAR maar WAAR

Ik vind wel dat de Rabobank zijn renner ondere welke conditie / omstandigheden dan ook mag ontslaan als er gelogen word, doping word gebruikt of als er gewoon onvoldoende word gepresteerd.

De Tour heeft 1 fan minder

Idem :)
 
Dit jaar tog de tour gekeken maar vind het idd ook steeds minder worden, gisternacht op het werk hoorde ik dus dat Rasmussen uit de tour gezet is en kon het niet geloven. Hij was tog wel mijn favoriet, eindelijk een raborenner die de gele trui wint:W.

Ik kijk de tour wel uit maar boeit me verder vrij weinig nog.
 
Bij de balk linksboven in beeld is dat truitje wit en normaal is deze geel. Wie weet de reden hiervoor, want Contador krijgt nu gewoon de gele trui.
 
ja maar hij wilt nog niet in het geel rijden, dus vanmiddag word ie gehuldigd en krijgt gele trui, en dan morgen is het gewoon geel.

reden dat het wit is, dat contador ook de witte trui heeft :).
 
fout,

hij rijd niet in het geel omdat rasmussen gister de etappe won, en nog leider in het klassement was, wie vanmiddag als leider over de streep gaat krijg dan pas de trui :)
 
Hij is er inderdaad door de Rabo zelf uitgezet, niet door tourdirectie.
Waarom liegt iemand over ze verblijf, daar kan je toch ook maar een ding uit concluderen?:X

Verder zal hij nooit meer ergens aan de bak komen, volgens Bogerd..
 
Denk idd dat het met doping te maken heeft, en bogerd kan best weleens gelijk hebben hoor... volgens mij zag ik er net weer 1 van de rabo afstappen..
 
Hou eens op over die DOPING. Er is geen doping in het spel. Rabobank is onder druk gezet door de UCI een fout heeft gemaakt en de tourdirectie niet heeft gemeld dat hij nalatig is geweest. Wist de tourdirectie dat wel dan was die nooit gestart en hadden we nu geen problemen. Door de nalatigheid van het UCI is rasmussen gewoon gestart en is het verhaal een eigen leven gaan leiden maar tot op heden kon niemand hem uit de tour krijgen. Echter het verhaal dat hij op 13 juni in Italie was heeft daar wel voor kunnen zorgen. De rabobank is zwaar onder druk gezet om het probleem rasmussen op te lossen. Iedereen blij. De fout van het UCi is daarmee rechtgezet. De tourdirectie kan zijn gezicht weer laten zien want er komt een oprechte winnaar waaraan niet getwijfeld wordt. Rasmussen en de rabobank zijn de lul maar wie ligt daar wakker van in de wielerwerld waarin macht natuurlijk veel belangrijker is dan de sport.

Stukje van iemand op fok.
Zie ik ook wel veel in..
 
drama, paar jaar terug zelfs nog langs de baan gestaan daar, de minder ik er nu van zie de beter. Gaat echt nergens over, en de genen die zeggen "het gaat niet over doping" zijn naïef. Waar gaat het anders om, dat die rare niet de maximale waardes heeft overschreden zegt niet dat ie geen doping heeft gebruikt oid. Ik vind het gewoon echt een kutsport zo, is je held een junkie, nou fijn. :+
 
die journalist en ex wielrenner was zelf een deen geloof ik? of die andere journalist die het oprakelde was een deen, nja mooi hoflijk volkj die denen. Als rasmussen zich wil verdedigen, dat hij gewoon zijn visum of vliegtickets van mexico toont, probleem opgelost of juist niet?

zolang onze boonen maar in het groen blijft:p
 
in parijs klappen ze allemaal voor dhr. Contador, die ze vorig jaar nog uitsloten voor de toer voor doping in zijn ploeg :rolleyes:

tsja..
 
die journalist en ex wielrenner was zelf een deen geloof ik? of die andere journalist die het oprakelde was een deen, nja mooi hoflijk volkj die denen. Als rasmussen zich wil verdedigen, dat hij gewoon zijn visum of vliegtickets van mexico toont, probleem opgelost of juist niet?

zolang onze boonen maar in het groen blijft:p
volgens mij is het een italiaan :)
 
Back
Top