This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tour 2007

Moreni dus..
 
Ik zag al dat Rasmussen nog wat over had en de twee Discovery-renners niet meer, ik snapte niet dat Rasmussen eerder was weggesprongen..
Maar echt super van Rasmussen :W

Echt een mooie rit vandaag en nu nog "ff" de tijdrit 8)

Omdat de motoren te dichtbij waren je zag hem toch steeds gebaren dat ze op moesten bokke
 
Toen eenmaal de hekken er waren kon hij wel direct wegrijden volgens mij, maar hij deed dat toen nog niet en wachtte tot aan de laatste kilometer

Maar in die korte afstand heeft hij toch echt een flinke voorsprong gepakt zeg :W
 
ik wil gewoon nog 1 keer boonen in parijs zien
dan staat de teller voor wij belgen op 4 ritten
 
Hele Cofidis-ploeg is er nu ook al weer uit de Tour de France dankzij Moreni, gaat lekker zo denks
 
gelukkig, een franse ploeg. heb t altijd al een hypocriet volk gevonden. die boyer een beetje roepen dat rabobank rasmussen uit de tour moet zetten en dan zelf moeten opstappen omdat 1 van z'n eigen renners positief getest is. schitterend. niet voor de tour btw, blijft niet veel over zo.
 
haha ik heb hier 5 minuten plat gelegen van het lachen. Heb nu buik-en keelpijn. Goeie commentatoren. Maaruh wie nos-text goed had gelezen, kon zien dat Vino 2x betrapt is. Tijdens de tijdrit en de etappe die hij won na zijn inzinking
 
Hhaha idd ik las het net ook

"Klassementsleider Michael Rasmussen is door de Rabodirectie uit de Tour de France gezet. De Deen zou interne regels van de Nederlandse formatie hebben overtreden.

Woordvoerder Jacob Bergsma laat weten dat het nog niet bekend is of de andere Raborenners wel door zullen gaan met de Tour de France. Een week geleden raakte Rasmussen in opspraak. Hij kreeg vier waarschuwingen van de UCI en de Deense wielerbond omdat hij diverse malen verzuimde zijn verblijfplaats door te geven."
 
Trouwens zei Mart Smeets net dat het mogelijk kwam, omdat een Italiaanse TV-verslaggever Rasmussen had zien fietsen in de Dolomieten in de periode dat hij in Mexico zou verblijven..

Ik weet niet of het klopt, maar als het zo is, dan vind ik het wel erg toevallig
 
bedenk je wel even dat Rabobank echt niet zo maar de gele trui renner op staande voet ontslaat.

Ik blijf me echt verbazen over deze tour en ben bang dat het nog niet over is, bizar dit.
 
Ik blijf me echt verbazen over de hele gedoe van deze Tour..
En inderdaad, Rabobank zal niet de Gele Trui-drager niet zomaar uit het eigen team gooien.

Nu wordt nog steeds gezegd dat Rasmussen heeft gelogen en enkel nog over waar hij verbleef in juni en nog niet over doping.
Terwijl de Rabobank-team aan denkt om nu te stoppen met deze Tour en de beslissing wordt aan de renners gegeven, dus ik denk dat er meer aan de hand is dan nu wordt aangegeven.