Dedemsvaart Meeting
En even een klein verhaaltje over de meeting.
Ten eerste het was keigezellig veel mensen gemeet en hij was niet zo supergroot dat maakte. Enigste minpuntje de ietwat korte baan maar ja dat heb ik ook overleefd.
De scooter liep in het begin een beetje minder dit omdat de v-snaar nog even inslijten moest. Na een sprint of 4 was dit weg.
Ik heb heel veel gesprint en niks verloren
heb echt iedereen eruit gereden. De enigste waarmee ik moeite heb gehad is de Zip van Roufs (de mallosi zip) dat ding loopt echt allejezus hard, maar ik redde het de ene keer net niet, de andere keer net wel.
Jammer vond ik dat iedereen na een valse start doorreed, maar ja.
Het was een geslaagde meeting en heb ook van iedereen met wie ik gesproken heb gehoord dat onze scooter ECHT goed liep.
Ow ja RobinV nog bedankt voor het compliment dat vond ik echt tof om te horen
.
We zijn ook nog op de bank gegaan en er kwam maar 19,6pk. Het achterwiel slipte tot de 50km/u met het achterwiel door over de bank zelfs toen we er met zijn 3en op gingen hangen een beetje jammer :X. Er lag echt een berg rubber achter de rol
.
Maar binnenkort gaan we nog een keer banken en dan trekken we hem met spanbanden strak op de rol en proberen we zo het doorslippen te voorkomen.
Maar al met al een prachtige dag