Tips om motor beetje 'op te leuken' (fotosoepers welkom!!)

Vanwaar deze nog "onaangename" reaktie man ? Ik zeg niets verkeerd... :? Er word hier op dit topic wel meer gezegt wat niets aan het topic toevoegt dus ... (en ook nog warning punten geven :? )
 
Last edited:
Mja, ik moet hierover toch mn mening geven.. Kvind echt dat enrico de laatste tijd zich ongeloofelijk aanstelt met zn mod status. Hier bijv ook weer, hij geeft alleen Maitre R. warningpoints terwijl er 3 posts erboven alleen maar word gelult over een SM. Wat maakt een klein beetje offtopic nou uit in general chat, als jullie nou allemaal net zo goed aan het moderaten waren op andere afdelingen van het forum waar veelste veel offtopic werd gelult.. (ik zeg niet dat iedere mod zo is aangezien er ook gewoon moderaters tussen die wel de grens goed kunnen zien en onderscheiden). Iig enrico, je moet je niet zo gauw druk maken om bepaalde posts of reacties van mensen, ook niet als deze om een goed beargumenteerde mening vragen en je ze gewoon afkapt met scheldwoorden en ze voor zielige mensen uitmaakt. Vergeet niet, je hebt modstatus en je kan bijna alles maken hier op het forum, maar ik denk ook zeker dat er voor jouw ook grenzen zullen zijn, en IK heb het idee dat jij die grenzen vaak naar jou wensen verlegt...

Iig dat was mijn mening erover en die mag ik gelukkig geven..

Om ontopic te gaan:

Zoals berry al zei:
zwevende gekartelde schijf.
risers+crosstuur.
cnc gefreesde pedaaltjes(instelbare).
blok coaten.
frame spuiten.
gekleurde ketting.
aangepaste achterbrug(verchromen).

Dit soort dingen kan je motor gewoon een compleet andere look en er hoeft dus niet eens zon heel groot prijskaartje aan te hangen :)
 
Tuurlijk mag je je mening erover geven, maar iemand moet niet gaan knerpen als ie offtopic gaat en een warning ervoor krijgt. Dat kan je simpel voorkomen door niet offtopic te gaan. Dus als je niet eens bent met een van de mods, moet je mij pm-en.
 
Back
Top