Haagze sf2 said:sorry hoor maar als ik iemand tegen mij zegt dat ik een kk kop heb en dat ik uit een kutland kom bv. dan heb ik zoiets van pff dat zegt meer over jou dan over mij..
en dus hij deed het niet zonder reden, kom nou. ik heb in mijn nog zo korte leven 2x een gun op me gehad en 1x mes in me. ( alle 3 door een moslim ) heb ik het recht dan nu om die 3 personen tevermoorden?? nee je heb als persoon NOOIT een reden voor de dood van een persoon/dier
Royal D said:dat is de oorzaak dat de marokkaan hem neerschoot dus hij deed het niet zonder reden..
Royal D said:jou voorbeelden slaan werkelijk nergens op...
izimo491 said:mijn mening hierover (zelf marokaan en moslim) je hebt vrijheid van meningsuiting, maar de meeste dinge die hij eruit gooide vind ik helemaal niet daaronder vallen hoor.. moord is niet mijn ding, mah tis eigelijk wel erom vragen door zoiets te zeggen :$
mhr_rox said:sorry dat ik zo laat reageer, maar dat terzijde. jij zegt maar het is eigenlijk wel erom vragen?????? wtf leef jij voor wereld jonge :| als je al met zo'n instelling aankomt met ja erom vragen. jonge als ik iedereen moest gaan vermoorden omdat ze er op jou manier om vragen, dan zou ik nu een f*king serie moordenaar zijn man. echt klin klare onzin dus stfu!
ric_0209 said:hier in nederland is het aanpassen aan ons, bevalt t niet ken je opzoute..
franky said:ik wik geen KK mongolen kneusjes GEITENEUKERS ed. zien