Het probleem is dat nederland te soft is. Ik hoop dat hier dus verandering in gaat komen.
Ik heb niks tegen marokkanen, alleen dat kleine groepje wat het verpest voor de rest moeten ze verbranden en dan heb ik het niet alleen over marokkanen maar ook over de rest van het uitschot, maakt niet uit waar vandaan!
Nederland moet strenger worden met regels, hardere aanpak. Ik vind het bijv. ook goed dat ze in Frankrijk hoofddoekjes verboden hebben in het openbaar. Dat hoort in een Islamitische wereld en niet in de westerse wereld!
Als vergelijk: In Nederland mogen de Islamitische volken Moskee's bouwen, maar als wij in een Islamitsch land een kerk neerzetten of iets anders doen wat totaal westers is niet dus echt niet past in het Islamitsche beeld, dan is het land te klein! Het wordt daar dus ook gewoon niet toegestaan.
Dat moeten ze hier dus ook instellen. Wat die mensen doen binnen hun eigen 4 muren zal mij een zorg zijn. Zolang het daar maar blijft!
Zoals Minister Verdonk al voorstelde, mensen met een dubbel paspoort, die een serieuze misdaad begaan, het land uit zetten! Laat ze die serieuse misdaad maar begaan in eigen land...
Daar wordt dat dus niet gepikt. Nederlandse wetgeving is zo krom dat je er een krul van in je lul krijgt.
Conclusie:
-De straffen moeten harder/strenger worden
-Politie moet veel meer macht krijgen en ook echt weer gezag krijgen!
-De grenzen moeten 5 jaar dicht, alleen voor mensen die kunnen aantonen dat ze daadwerkelijk niet naar huis toe kunnen, moeten worden toegelaten.
-Nederland moet Nederland weer worden, dus ook verbod op hoofddoekjes ed (alleen in het openbaar, binnenshuis doen en laten wat ze willen!).
-De AIVD moet van ze luie aars afkomen en zich serieus gaan bezig houden met het opruimen van dit soort gespuis.
Ohja,
Ik zie het dus gebeuren dat er binnenkort een paar extreme rechtse rakkers een marokkaan (of andere nationaliteit, met een kleurtje) zullen aftuigen, nou dan is het hek van de Dam!