Remco 4 Life said:En het land uit gooien , het is ONS land ik kan der echt boos om worden , hun zijn hier te gast , bevalt et niet rot dan op naar je kut land weg ermee!
Ga daar maar lekker mensen vermoorden
Aidix said:Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, er zijn ook BERGEN nederlanders die het helemaal niet zo erg vinden. Verdiende loon, eikel etc.... Alleen voor de camera gaan ze dat niet zeggen. Maar als je op een kantoor werkt met van die linkse krentenkakkers dan hoor je een heel ander geluid. Dat zijn trouwens dezelfde soort mensen die het niet erg vonden dat Michiel Smit de diamantbuurt werd uitgegooid.
Aidix said:Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, er zijn ook BERGEN nederlanders die het helemaal niet zo erg vinden. Verdiende loon, eikel etc.... Alleen voor de camera gaan ze dat niet zeggen. Maar als je op een kantoor werkt met van die linkse krentenkakkers dan hoor je een heel ander geluid. Dat zijn trouwens dezelfde soort mensen die het niet erg vonden dat Michiel Smit de diamantbuurt werd uitgegooid.
mad max said:Burgeroorlog lijkt me wel ver gaan
Phantom_Style said:@Pronk: Nee Amerika is lekker om te gaan wonen:X. Daar heb je meer kans op aanslagen.
Remco 4 Life said:En het land uit gooien , het is ONS land ik kan der echt boos om worden , hun zijn hier te gast , bevalt et niet rot dan op naar je kut land weg ermee!
Ga daar maar lekker mensen vermoorden
Pimp69 said:JULLIE land?? hij was ten eerste geen gast hij heeft gewoon NL nationaliteit ben je ooit in marokko geweest waardoor je zegt kut land?? Ik ben geen marokaan maarja om zulke dingen te lezen triest..
Als ik dit allemaal zo lees dan zitten er hier wel paar bij die echt racist zijn.. om eerlijk te zeggen of jongens met grote bek moslim dit moslim dat die denken dat alleen buitenlanders moslim zijn er zijn zat Nederlandse moslims..
Massol..
Alexander said:Wat ik dus zo frappant vind is dat het merendeel van de marrokaanse jongeren zichzelf nog steeds bestempelen als gast? Terwijl ze zo goed als allemaal hier geboren zijn. Ze wonen heir al hun hele leven en hun ouders ook +/- 20 jaar. Ben je dan nog gast?
Ze hebben dus de nederlandse nationaliteit en NIET de marrokaanse. En toch hunkeren ze naar dat o zo prachtige marroko?
Het grootste probleem is dat ze gewoon tussen wal en schip vallen. Aan de ene kant de westerse cultuur, en aan de andere kant de arabische. Zoals we allemaal weten komen deze 2 culturen niet overeen en hebben veel tegenstrijdigheden. Zij zitten dus ook in een 2 strijd, met aan de ene zijde de democratie en aan de andere zijde het communisme. Ze hebben geen idee wat ze hier mee aan meoten en combineren het goede met het slechte (hangjongeren etc..).
Ze zouden eigenlijk gewoon eens een maand op werkvakantie daarheen. Kom dan na een maand maar terug en dan zal je zien dat het toch allemaal niet zo fantastisch is daar. Ze praten over dingen waar ze totaal geen besef van hebben. (ja sommige gaan op vakantie in marokko, maar vakantie is een korte interactie met het land en geen langdurige).
Geloof kan een hele goede lijdraad zijn om keuzes op te baseren, alleen laten de fanatiekelingen zich vollledig lijden door het geloof zonder enig besef van realisme.
Ze zeggen dat de koran hun sterk maakt, maar tegelijk is dat hun allergrootste zwakte. Een sterk persoon heeft geen boek nodig om te bapelen wat goed of slecht is. Deze persoon bepaald zelf zijn eigen keuzes op basis van zijn achtergrond en leefomgeving (lees ingeburgerde nederlander met normen en waarden).
Pimp69 said:JULLIE land?? hij was ten eerste geen gast hij heeft gewoon NL nationaliteit ben je ooit in marokko geweest waardoor je zegt kut land?? Ik ben geen marokaan maarja om zulke dingen te lezen triest..
Als ik dit allemaal zo lees dan zitten er hier wel paar bij die echt racist zijn.. om eerlijk te zeggen of jongens met grote bek moslim dit moslim dat die denken dat alleen buitenlanders moslim zijn er zijn zat Nederlandse moslims..
Massol..
dragsterlover said:ga met je zelf spelen :L :L
we laten ons hier niet weg slaan als je dat maar weet :L
helemaal mee eens!!Remco 4 Life said:En dat hoord niet , je hoord je mening te kunnen uiten , ik ga toch geen neger doodschiete omdat ie tegen mij zegt: KK blanke? dan gaak alleen maar lache
Wie schietne wie neer? juist! , opgerot!
Remco 4 Life said:Je word een racist gemaakt hierdoor , me ouders zijn het absoluut niet maar nu begin ik steeds meer scheldwoorden te horen en dat ze eruit geflikkerd moeten worden , gelijk hebben ze
Ookal had hij een NL nationaliteit , het is en blijft een markaan of wat het ook was
Nederlandse moslims zullen niet zo gouw ff iemand zomaar vermoorde , het was weer een Buitenlandse moslim als we het zo gaan spelen
Ik word het zat hier in Nederland , ze laten alles toe , hoelang zal ie de bak ingaan 10 jaar? komt ie nog na 5 jaaar vrij ofzo , daarvoor moet de doodstraf worden ingevoerd , zulke mensen horen niet thuis in deze maatschappij
We spreken over 2 jaar ofzo wel weer verder , kijke hoe nederland er dan uitziet , ik zelf denk dat de rassen haat enorm zal stijgen , en iedereen een hekel aan elkaar begint te krijge ( ned vs buitenlanders ) en er om de zoveel tijd aanslagen op elkaar komen mja je kan wel blijven discusieren , het punt is:
Slechte buitenlanders eruit , dus die geen werk hebbe en wille! die leven hier op een uitkering , gaan ze maar lekker terug en daar om geld bedelen klaar!
Remco 4 Life said:Je word een racist gemaakt hierdoor , me ouders zijn het absoluut niet maar nu begin ik steeds meer scheldwoorden te horen en dat ze eruit geflikkerd moeten worden , gelijk hebben ze
Ookal had hij een NL nationaliteit , het is en blijft een markaan of wat het ook was
Nederlandse moslims zullen niet zo gouw ff iemand zomaar vermoorde , het was weer een Buitenlandse moslim als we het zo gaan spelen
Ik word het zat hier in Nederland , ze laten alles toe , hoelang zal ie de bak ingaan 10 jaar? komt ie nog na 5 jaaar vrij ofzo , daarvoor moet de doodstraf worden ingevoerd , zulke mensen horen niet thuis in deze maatschappij
We spreken over 2 jaar ofzo wel weer verder , kijke hoe nederland er dan uitziet , ik zelf denk dat de rassen haat enorm zal stijgen , en iedereen een hekel aan elkaar begint te krijge ( ned vs buitenlanders ) en er om de zoveel tijd aanslagen op elkaar komen mja je kan wel blijven discusieren , het punt is:
Slechte buitenlanders eruit , dus die geen werk hebbe en wille! die leven hier op een uitkering , gaan ze maar lekker terug en daar om geld bedelen klaar!
Pimp69 said:HUH?? wil ik nederlanders weg hebben uit hun eigen land dan??? lezen blijft een kunst..
Maarja je hebt vrijheid van meningsuiting. maar als er een maloot is die het er niet mee eens is NL TURK MAROKAAN ga zo maar door dan heb je natuurlijk kans dat je word neergeknalt ofso..
HET is gewoon zo je moet tegenwoordig gewoon nadenken voordat je dingen doet met de hele wereld gaat t de verkeerde kant op.