This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
bakel said:
ik denk eerder Harry Mens dat die de volgende is, want hij was vriendjes van Pim en Theo

vriendjes maakt niet zo zeer uit bij dat volk, het gaat hun meer om de gewaagtheid van deze mensen oftewel wie er een (in hun ogen) grotere haad heeft tegen de islam en aangezien hirschi ali en geert wilders erg (naar mijn idee) goede uitspraken hebben zijn hun hoogstwaarschijnlijk en helaas de volgende. ook voor peter r. de vries is de dood elke dag heel dicht bij. hij heeft zoveel levensgevaarlijke criminelen achter slot en grendel gezet die dit uiteraard niet pikken...
 
haha bas@ice idd

maarre.. k weet niet of dit al langs is geweest maar
De islam geloofd in allah, staat er dan in de koran dat je iemand maar moet neerhalen als diegene iets iets tegen die cultuur heeft?
In het christendom geloven we toch ook in een god en als iemand iets vind dan moeten we hem toch ook niet gaan vermoorden?

De etnische minderheid in Nederland had al niet zon goeie reputatie en nu word die alleen nog maar harder verneukt..

Ik kan me aan de ene kant wel vinden in het beleid van de VS over dit soort dingen (niet alles natuurlijk) dmv doodstraf.. k zou toch zegge dat dit je toch moest tegenhouden.. want opgepakt word je toch.
 
in de koran staat (voor zover ik heb gehoord ik lees dat vieze vervuilde boek dus gelukkig niet) dat je je vrouw mag slaan als zij je niet gehoordzaamd, geen goed eten voor je heeft gekookt of geen sex met je wilt hebben. ook staat er dat als je jezelf opblaast in naam van de o zo heilige allah wallah ballah je een super held bent, wat ze zeer van de japanners hebben genept want die bliezen zichzelf op in wo2 (kamikaze) ook vinden ze varkens vies omdat ze in hun eigen stront baggeren ==> ja...en...dus... nooit gehoord dat als je etenswaren kookt, alle bacterien verwijdert worden ofzo? en last but not least: ze vinden homo's en joden een verschikking van de mensheid en zouden ze het liefst van het dak afgooien ze kotsen ze dus uit... maar waarom kussen de moslim mannen elkaar dan 2x op de wang als ze elkaar zien?!?!?! dus mijn mening over de moslim mentaliteit: ach ja voor zo'n respect loos en zielig volk heb ik echt te weinig woorden helaas.... nog 1 laatste feit: ongeveer 1/3 van de wereld bevolking is moslim :O
 

Er is idd gewoon een grote groep Marokkaanse (& turkse & antiliaanse) jongeren die helemaal de weg kwijt zijn. DIE gasten zorgen voor 99% van de problemen. En aan de opvoeding van die mensen ontbreekt ook wel het een en ander

Ik zou het niet in mijn botte kop halen om iemand neer te knallen, om welke reden dan ook. Net zoals ik gezeik liever voorkom dan dat ik het opzoek.
Misschien een 'cultuurverschil?'

Verder had Theo v Gogh altijd een hele grote smoel, en maakte hij wel grappen die 'over het randje' waren, maar vaak was ik het wel met hem eens. Beetje jammer alleen dat je daarom moet worden afgemaakt. En beetje jammer dat sommige mensen dat niet in WILLEN zien, omdat ze nog denken in de middeleeuwen te leven.

Dat denk ik dus |(
 
Ik vraag me af en toe wel eens af als ik alleen ben hoe die gasten die die mensen hebben vermoord wat ook in het nummer zinloos voorkomt wat er door hun heen gaat als ze dit nummer horen...
 
mhr_rox said:
ook staat er dat als je jezelf opblaast in naam van de o zo heilige allah wallah ballah je een super held bent, wat ze zeer van de japanners hebben genept want die bliezen zichzelf op in wo2 (kamikaze)

Heb je wel eens geschiedenis ? De Koran is een stuk ouder dan WO II, dat argument is onzin
 
op 538 is dat nummer wel 10 keer gedraaid..
maar vanaaf is er waarschijnlijk dikke relle in amsterdam dusz je zal vanaaf wel iets horen op de tv ik heb niks tegen de geintergreerde buitenlanders ik ben tegen die niet geintergreerde buitenlanders die monze cultuur wil verzieken ugh ik heb gesproken...

gr robin
 
OMG , zag net een flits van Onderweg naar Morgen, werd er gewoon 3 minuten turks gepraat :S , zonder ondertitel. Waar zijn we mee bezig
 
tuningsfreak said:
ik zweer het vanaaf loopt het egt uit de hand..
moest er eens van komen ....

gr robin



idd ..:| :| :| zie het nu ook..op tv...


Laat het maar een keer uit de hand lopen.. misschien dat de regering dan ook een keer door heeft dat het zo echt niet langer kan!!!!! :|:|
 
die toespraak nu op tv (nl2) is echt goed

dat van onderweg naar morgen was echt kut

maar gellukkig bestaat er ook teletekst ondertitelingdie wel nederlands is
 
Status
Not open for further replies.