The Twin Sonics!

jij weet ook niet wat je wil he!
zou wel jammer zijn! zou een heleboel gekte missen op de meetings :(
ga nou maar gewoon door, bou dat hok fatsoenlijk op en gewoon goed want dat is nog niet met 1 scooter gebeurt van jou volgens mij :p
 
Te koop met nieuw kappenset...

Ik heb het gehad met dat hele spul.

moet je maar een keertje hulp aanvaarden.... misschien wordt het dan nog wat..

ipv elke keer gestresst aan het sleutelen gaan en het de tering inschoppen in je eentje.. of weet ik veel met wie je sleuteld..

Ik heb al 1000x aangeboden om te helpen mja dan niet heh ..

zonde dat je zo je hobby moet beeindigen blokje liep onder de rox toch niet verkeerd duwz.. ..
 
Wat is er eigenlijk nou precies aan de hand dan met die sonic? Heb er niks van meegekregen.

Was jij die gast die zeg maar naast de wc's stonden (eind van de wachtrij) die zn sonic op zn achterwiel zette en toen gas ging geven?:p
 
En Danny dan, die zit dan met een Sonic?
Of gaat die hem zelf afbouwen?

Weet ik allemaal nog niet.

jij weet ook niet wat je wil he!
zou wel jammer zijn! zou een heleboel gekte missen op de meetings :(
ga nou maar gewoon door, bou dat hok fatsoenlijk op en gewoon goed want dat is nog niet met 1 scooter gebeurt van jou volgens mij :p

jawel, maar elke keer gaat er iets lomps mis vlak voor een sprint.

moet je maar een keertje hulp aanvaarden.... misschien wordt het dan nog wat..

ipv elke keer gestresst aan het sleutelen gaan en het de tering inschoppen in je eentje.. of weet ik veel met wie je sleuteld..

Ik heb al 1000x aangeboden om te helpen mja dan niet heh ..

zonde dat je zo je hobby moet beeindigen blokje liep onder de rox toch niet verkeerd duwz.. ..

Ik heb verder ook geen hulp nodig. het enige wat er een keer moet gebeuren is goed afstellen, maar daar heeft dan niemand weer de tijd voor.
en als ik dan weer op een meeting sta voor jan lul en een halve tank benzine heb verreden en ik vraag aan iemand of ik ff kan rijden op zijn machine kan ik ''opkankeren'' toch?
Alsof ik nooit voor jou heb klaar gestaan!

Wat is er eigenlijk nou precies aan de hand dan met die sonic? Heb er niks van meegekregen.

Was jij die gast die zeg maar naast de wc's stonden (eind van de wachtrij) die zn sonic op zn achterwiel zette en toen gas ging geven?:p

Die sonic moet afgesteld worden.
En dat gas geven met de voorkant omhoog was ff om het koelsysteem te ontluchten aangezien mijn reservoir lager dan mijn cilinder stond:)
 
Die sonic moet afgesteld worden.
En dat gas geven met de voorkant omhoog was ff om het koelsysteem te ontluchten aangezien mijn reservoir lager dan mijn cilinder stond:)

Haha we stonden toen ook te kijken, toen was je ook met het wiel tegen de aanhanger gas aan het geven, als je wat langer het gas erop had gehouden, stond de aanhanger 10m verder :#
 
hoe bedoel je afstellen geen tijd? Gewoon een afspraak ergens maken om te banken en afstellen dat hok man . Niet zo mieten bobo en alles netjes afmaken!
 
Ik vind je maar een vage gast, trapt de hele boel keer op keer kapot omdat je zelf geen verstand van zaken hebt blijkbaar!!! Ik denk dat het bij iedereen wel is mis gaat maar die gaan er rustig voor zitten en het spul voor elkaar maken.

Heel slim om weer je spul te gaan verkopen :)
 
Ik vind je maar een vage gast, trapt de hele boel keer op keer kapot omdat je zelf geen verstand van zaken hebt blijkbaar!!! Ik denk dat het bij iedereen wel is mis gaat maar die gaan er rustig voor zitten en het spul voor elkaar maken.

Heel slim om weer je spul te gaan verkopen :)

Als jij denkt, dat de enige zorg in mijn leven m'n scooter is, moet je dat vooral blijven denken.
denk je nou echt dat ik zo kwaad wordt, omdat alleen een scootertje het niet doet!?
er is wel meer gaande hoor, maar dat zijn dingen die niemand hoeft te weten.
 
Dat is natuurlijk klote, maar als dat ook ten koste moet gaan van je scooterhobby, dan is dat dubbel zonde.

Want hier valt echt wel wat van te maken.

Vind het zonde iig. Maargoed het is jouw hok. ;)
 
Ik heb verder ook geen hulp nodig. het enige wat er een keer moet gebeuren is goed afstellen, maar daar heeft dan niemand weer de tijd voor.
en als ik dan weer op een meeting sta voor jan lul en een halve tank benzine heb verreden en ik vraag aan iemand of ik ff kan rijden op zijn machine kan ik ''opkankeren'' toch?
Alsof ik nooit voor jou heb klaar gestaan!

Beetje jammer dat je er zo naar kijkt.. Het gaat mij erom dat je alles afslaat van hulp en dan uiteindelijk wel vraagt op mn zip te rijden.. Ook heb ik je een aantal keer gezegd bank dat ding nou voor een meeting maar jij zei dat komt nog wel doe het wel op straat... ik ben de moeilijkste niet en dat weet je zelf ook maar op deze manier krijg ik een gevoel van hey ik heb je niet nodig maar wil wel op je scooter rijden.. Je hebt ook tuurlijk voor mij klaar gestaan je hoort mij niet zeggen van niet !

Ik wil je gerust helpen met je sonic en vind et een leuk ding... alleen je moet niet op het laatste moment (de meeting zelf) pas aan te kloppen van hey kan je helpen... En bedoel er verder niks mee maar het kan gewoon leuk lopen en tis gewoon heel zonde als je zo je hobby moet beeindigen..

En tot noch toe wil ik je best helpen maar geef het dan aan... Je hebt een mooie spullen alleen nu moet het nog goed in elkaar.. en ik weet zeker als het goed rijd dat je er alle fun weer van in ziet.. Ik zelf had er ook geen zin meer in maar sinds zoetermeer heb ik weer alle zin ..

Dus bouw dat ding op en blazen .. het blok loopt hard genoeg ome bob!
 
Kom bob.. ik was me al helemaal aan 't voor bereiden om weer een ophanging te fabrieken voor jullie ;)

Leuk je even gesproken te hebben op zoetermeer.. ondanks de stemming waarin je op dat moment verkeerde..

Sonic zal vast goed kunnen lopen, als je er maar wat liefde en aandacht in steekt *D

gr. Bob
 
Stresskip:-:

Kerel, zoals ik al op msn zei, doe gewoon rustig aan met dat ding, en doe alles stap voor stap en niet "ff snel"dan komt het helemaal goed.

Ik spreek je @ kloosterzande O-)
 
Gewoon doorgaan bob, ik heb ook nieuwe onderdelen kapot gegooit, nieuwe rhq etc. Ik heb er van geleerd en neem nu de tijd ervoor, als het even niet lukt rook ik gewoon een peuk en denk eens wat voor oplossing ervoor is:), gewoon je zelfbeheersing houden dan komt het allemaal goed! Afstellen op een bank kan op 100 plekken in Neerland:P, da weete gij ook.

niet stoppen, gewoon de agressie op een boksbal kloppe:)
 
ga nou maar door bob en als je een scooter in elkaar aan het trappen ben op een meeting waar meer al 250 mensen zijn :P ja dan sta je voor lul ja als je nou gwoon ga banken indd .. en ik wilde me scooter ook wel ff uitlenen maar mijn scooter deed het ook na een tijdje weer beter dus vin je ut gek dat ik dan zelf ff wil :P

en dadelijk trap je die van mij inelkaar als ie ut nie doet :D :P
 
Als ik alles zo lees.

Is het mij wel duidelijk dat het beter voor jou is om te stoppen of om het 1 keer goed aan te pakken. je hebt een druk leven en moet altijd op het laatste moment en dan heeft niet iedereen tijd om te banken ect. Als je dan ruim van te voren ook geen hulp aanvaard van een ander dan komt het uit eindelijk helemaal niet goed.

de juiste onderdelen heb je. maar nu nog juist in elkaar zetten en goed afstellen en dat dan niet op het aller laatste moment.

Of je stopt of je bouwt het blok opnieuw op evt met iemand samen. gaat dan ruim optijd voor je volgende sprint waar je wilt rijden banken/afstellen.

Pas als het goed loopt dan pas keer naar een meeting want anders ben ik bang dat je weer een kappenset opzeep helpt.
 
Om het toch nog over de sonic's te houden, njaa iig mijn sonic. Het rijd!

Eerste poging tot rollin:P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2XFIvqbbSvA"]YouTube - Danny sonic 1[/ame]

en ff sprinten, onderin dipt die wel maar dat probeer ik ervoor kloosterzande nog uit te krijgen!:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=WILGIPuep8U"]YouTube - Danny sonic 2[/ame]
 
Back
Top