Beta twin project

sr-xtreme said:
zou je niet liever die c20 houden ipv team 2000 @ mina ? :X

Misschien geeft het wel een heel leuk koppel voor sprintjes, weet jij het ?.Vind het jammer dat iedereen blind uitgaat van verhalen van anderen ipv het eens te testen.

Ik weet heus wel dat de c20 ws meer pk's scoort.
 
Bas@Area said:
Misschien geeft het wel een heel leuk koppel voor sprintjes, weet jij het ?.Vind het jammer dat iedereen blind uitgaat van verhalen van anderen ipv het eens te testen.

Ik weet heus wel dat de c20 ws meer pk's scoort.

Misschien zijn de uitlaatjes tegenwoordig zo duur.. dat testen geen zin heeft als je geen multimiljonair bent!!!! :P

Sorry voor de off-topic!! ON-topic maar weer!!!
 
waarom maak je 2 dezelfde setups in godsnaam.... voor hetzelfde geld koop je bijv. een complete malossi mhr setup, en voor de andere scoot een polini setup... ik zou 2 verschillende rotortjes proberen, 2 pijpjes, 2 carbjes.. noem maar op, als je het geld dan toch binnen 2 a 3 maanden hebt...

ojah, ik zag staan, stage 5 voor je cil en 3 voor je carter, das dan ws koopmans tune-werk? als ik dan in da topic lees over 'Jou ervaring met Tuners', ben ik bang dat da spul dan nog nie echt klaar is...

paar kritische puntjes van deze kant dus, ik hoop da je dr wa aan hebt, verder, veel succes!
 
hey je hoort idd wel veeeel verschillende verhalen over die uitlaten enzo maja om dat "ff" te testen weet je ik heb geen geld op mijn rug staan die sr gast zei al dat c20 het beter deed op mina als de team 2000 maja als de c20 al beter is wat is de c21 dan wel niet het verschilt natuurlijk welke cilinder je hebt enzo maja ik denk dat ik toch voor de c21 ga....

ff @ die kerel die vroeg om de kleurcode ik heb gewoon een bus groen uit de rek gepakt bij de gamma :P

en als je leest weet je ook dat die scoots niet allebei van mij zijn ....
eentje is van iemand anders en hij wilt dezelfde setup ja kan ik niks aan doen

laterrrrr

ps binnenkort nieuwe fotos als ik de onderdeeltjes binnen heb die ik heb besteld laats :D
 
zeker bruut, om 2 projecten te maken, maar is het niet slimmer om eerst 1 beta met zon setup te maken en later pas kijken of het ook een beetje loopt op elkaar?
 
en weet iemand wat chris@citta hiermee bedoelt

ojah, ik zag staan, stage 5 voor je cil en 3 voor je carter, das dan ws koopmans tune-werk? als ik dan in da topic lees over 'Jou ervaring met Tuners', ben ik bang dat da spul dan nog nie echt klaar is...

ik begrijp er niks van :P

ik ben van plan mijn blokje + cil naar gs-tuning te brengen...
 
en aan pia pimp

ik ken een kerel hij regelt goedkope onderdelen dus als ik meer bestel in een keer is het goedkoper weet je en ja lees zelf mhr speed bla bla bla

als dat niet blaast heet ik sinterklaas
 
ik had net je pmmetje... :)

ik bedoel, juist Koopmans werkt met die stages voor tunen, dus stage 5 voor cilinders en stage 3 voor carters, zou kunnen dat andere tuners ook toevallig met die getallen werken, maar als ik 'cilinder stage 5 getuned' zie staan denk ik in elk geval meteen aan Koopmans. Maargoed, GS-tuning kan dat ook hebben inderdaad.

Wat ik er verder mee bedoel is dat koopmans wegens omstandigheden, volgens sommigen in dat topic wat ik aanhaalde, vrij lang werk heeft met zn tunewerk... en jij wilde het binne 2 a 3 maanden klaar hebben.

Verder, ik wist niet, en met mij denk ik meerdere mensen niet dat je zelf maar 1 scoot hebt, en jouw maat die andere...

Zo beetje duidelijker:)??

Succes ermee:)
 
ff updeet :P

was vandaag een postbode aan de deur met een leuk pakketje van van de kruijs maja ik was niet thuis :(

kan em morgen om 10 uur ophalen bij het postkantoor meteen fotos maken :P
 
Ok vanmorgen meteen naar het postkantoor mijn pakketje ophalen daar zat in :

2x killswitch
2x snelgas van tomaselli
2x paarse kickstarter
2x paars ophoogblokje

fotos :

photo23.jpg


en

photo22.jpg


ik hoop dat morgen of overmorgen nog 2 pakketjes komen met pretspul !!
 
net ff een mailtje gestuurd naar scootparts waar ik wat spulletjes heb besteld omdat het pakketje er nog niet was kreeg ik ff later te horen dat de top nardo vertandings deksels er nog niet zijn binnen nu en tien dagen moet de post dan op de stoep staan met het pakketje ff w88 nog....
 
Wel vet, twee dezelfde scooters. En dan nog met zon dikke setup. Wel lachuh als je dan tegen mekaar moet sprinten:W

suc6
 
Vanmiddag kreeg ik eindelijk de onderdelen die ik had besteld op scootparts binnen !!

wat foto's :

photo26.jpg


en :

photo25.jpg


in de tussentijd heb ik van een jongen hier op het forum ook een koso temp+toerenteller over kunnen nemen

foto :

photo24.jpg


dit was het weer voor voorlopig ik denk dat ik over een maandje ga beginnen met het bestellen van de cilinder e.d.


ik zoek btw nog een lasser die mijn subframepje ff kan aanpassen op een rechtspruitstuk als je iemand weet laat het dan ff weten bvd
 
Project ff door gelezen en snap ff iets niet.

Beide beta`s zijn van jouw? of is er een van een "collega" en eentje van jouw en kopen jullie samen de zelfde onderdelen. Of betaal jij alle onderdelen? :rolleyes:
 
hey ff @ yadajo

kijk een scoot is van mij eentje is van een vriend van mij die hebben we gekocht van een collega en ieder betaald gewoon zijn eigen onderdelen natuurlijk alleen ik bestel alles in een keer zodat de verzendkosten goedkoper zijn :)

mzlz
 
Vandaag ben ik alvast begonnen met het strak maken van mijn voorkap , wil dus zeggen de gaten van de lampen en de knipperlichten dicht maken.

dus dan ga je eerst naar de gamma en haal je dit :

photo27.jpg



en als je dan ff bezig bent krijg je dit :

photo28.jpg


en dit

photo29.jpg




nu zitten er dus alleen de polyester matjes op morgen word het afgewerkt met plamuur en spuitplamuur. en een hoop schuurpapier denk ik :P
 
Gaat wat worden dit denk ik wel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen:P En ben je al aan de bw's begonnen?
Ik zie je wel een keer @ een meeting ofzo.
Ronnie
 
Back
Top