*The Saints Orgasm Machine*

Ik ga morgen eerst een filter kopen, en dan kijken wat ie dan doet, maar als ik in het begin in de slang blaas en dan de slang in de buddy laat hangen blijft de benzine gewoon normaal door stromen dus dat lijkt me geen probleem..

Filmpje komt er vandaag denk ik niet van, maar het is natuurlijk beter om met die filter te rijden! en meschien is het probleem dan al opgelost..

greetz
 
Filter niet kunnen kopen, ze konden ze alleen maar krijgen in de maat 40mm of 50mm dat was het grootste!

Dus dat wordt vanmiddag bestellen!
Ik heb wel een filmpje eergister gemaakt, maar je kan horen dat ie slecht afgesteld is!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EetqeTGkHoE"]YouTube - ‪Sprint scooter‬‏[/ame]

greetz
 
Doe hem maar eens een gram lichter op rollen;)

sproeier 145 zou ik er maar in doen als ik jou was, 140 is vaak al krap...
 
hmm oke,

er zit nu 125 in! (bougie zat net onder het koffiebruinige kleurtje) dus iets lichter..
en er zit nu 4,4gram in volgens mij!

Net een test rondje gemaakt, dus ik wou hem in de schuur eff warm laten draaien, en toen kreeg ik hem niet gestart ik kijken killswitch dop zat er goed op enz.. keek ik naar de kabel bij het kroonsteentje van de killswitch, was losgelaten, dus die er weer goed in de gezet en goed vast gedraaid starten en hij liep:D Dus toen naar de straat gelopen en ging erop zitten en hij knalt!!! gelijk op het achterwiel:D:D:D
En toen die 40 a 50 graden was nog steeds autowhielies:O! (snap er niks van):p

Powerfilter besteld:D
en dan nog met sproeiers klote en dan komt het wel goed:D

greetzz!
 
Updatje..

Het grote nieuws is dat ik gister heb gehoord dat ik geslaagd ben! Ik heb geen onvoldoendes op mijn lijst! dus komt helemaal goed! Van me ouders krijg ik met autotheorie en praktijk lessen en examen en die shit!

Gister eindelijk powerfilter binnen gekregen
grin.gif
Ik had eigenlijk een Xsh filter besteld maar ik kreeg een filter met scooterpower erop..
Maakt niet uit, werkt allebij het zelfde
tong.gif


Maar eehh, gister toen het droog was en het wegdek droog was eff de straat opgegaan, en eehh hij was koud dus hij trekt dan dikke whielies! Niet op de grond te houden!
Maar als die rond de 40 a 50 graden is krijgt hij weer die dip...?

Maarja maakt allemaal niet uit maar wat moet ik nou?

-Met de sproeier groter of kleiner (powerfilter zit er op)
-En de carb afstellen (lucht)
Laat maar weten alstublieft!

greetzz
 
Ligt echt aan je carbafstelling, zowieso een wat grotere sproeier dan zoals ik aanneem na aanleiding van je verhaal.
 
eej,
Uhmm gister sproeier 140 erin gegooid maar dat is te groot toen begon ie te stotteren en heb nu sproeier 138 erin zitten en met de luchtschroef zitten kloten, en hij knalt nu zeker! geen dipjes meer ofzo! alleen nog even een nieuwe rooie drukveer kopen!

greetzz

Ligt echt aan je carbafstelling, zowieso een wat grotere sproeier dan zoals ik aanneem na aanleiding van je verhaal.
 
Back
Top