*The Saints Orgasm Machine*

eej,ja dat klopt!
Ik kan iets anders kopen van een maat van mij,
En dat is:

Hebo manston 2 Twins max tuned
Carters getuned Twins max tuned+ hebo pen 12 krukas

Dit kan ik voor een mooi prijsje kopen!
Maar dan verkoop ik mijn blok en dan kan zijn blokje kopen,
Voor mensen die geintreseerd zijn, ik wil 300 euro voor de carter+cilinder en dan krijg verse standaard vertanding erbij!

Ik ben nu trouwes bezig met de velgjes, ik ben nu de randen aan het schuren en dan gelijk erna aan het polijsten, ik zal morgen even een updatje er weer op gooien.

Ben er vandeeeuur,

Groete,

Je verkoopt je blok?
 
Update,

Al een tijdje geen update meer gedaan, maar hier is ie dan!

Inmiddels al een paar dingen gebeurt.
Net meschien 10 min geleden een paar spulletjes verkocht.
Wat ik verkocht heb is:

Gekotterde carters+mhr speed 7t cilinder
Gepolijste standaard carters
Beta ark frame (zonder kenteken)

En van dat geld kan ik weer een blokje bij een maat van mij kopen!
En de setup wordt dan:'

Carters Twins Max tuned
Hebo Manston 2 Twins Max tuned
Hebo pen 12 krukas
Hebo racing 5 uitlaat
Malossi eprom
Malossi deltaclutch
Malossi 08 vario
Polini Overange Poulies
Malossi 28mm spruitstuk *bewerkt*
Malossi Membraam (carbon kleppen)
Kiesler wig *bewerkt*
28mm Keihin carb *bewerkt*
Malossi Rode drukveer
Stage6 koppelingshuis

Dit is dan morgen of overmorgen de setup..
Moet best wel gaan lopen! (moet tog wel boven de 20pk komen?)

Hier een paar fototjes...

15grxh0.jpg


2z595di.jpg


Eerst foto is van het blokje wat ik verkocht heb, en de 2de foto is van het sprint spul bij elkaar, wat straks er weer op komt:)
Vanochtend nog eff bezig geweest met die rotor van het blok af te krijgen maar dat krijg je niet zo maar zonder goed gereedschap er voor, dus ik zelf maar iets in me kaar geflanst, was wel aardig gelukt. Eerst een stuk dik ijzer opgezocht en daar een gat in geboord en dat getapt, toen een boutje zoeken daar een punt op geslepen en 2 gaatjes naast het grote gat in het midden, dus dat allemaal netjes gedaan (beun):p uhmm toen geprobeerd erop te zetten, en het lukte dacht ik maar, hoe verder/hoe strakker ik hem aandraaide hoe verder hij begon te buigen, dus ik dacht kut.. hoe moet ik dit nu doen.. Maar het is wel gelukt, ben toen gelijk naar de brommerboer geweest en er daar 1 gekocht.

Hier het resultaat met het zelf gemaakt de ding:p

2elz8jo.jpg


Dus..

Ook ben van de week bezig geweest met de achtervelg, die is ook bijna klaar..
Nu de voorvelg nog..
Ook ben ik bezig geweest met de voorpoten, een voorpoot zit er al op maar in die andere zit straalzand maar dan gewoon echt vast tegen de rand, en dat krijg ik er haast niet uit... Ik zal van de week zon borstel halen wat er precies in kan.. en dan hopelijk gaat het er dan uit.

Ik had al een tijdje geleden van misha een the saints t'shirt gekregen, hier a photo:)
211kvno.jpg


tot nu toe dit even, als ik het blokje binnen heb gelijk weer een updatje,
Ik zit te twijfelen of ik het blokje ook laat coaten en dat gaat dan in de kleur: Candy red, net zo als mijn framepje,

Doe allemaal rustig aan!

groete, pj
 
Hallo allemaal:)

Gister avond mijn spulletjes opgehaald! En het ziet er allemaal goed en wel leuk uit!
Toen ik de carters gekocht had, bood hij mij ook nog een yasuni c21 aan en die zag er nog goed uit! Maar zoveel geld had ik niet bij om die ook te kopen.
Maar ik heb nu een hebo racing 5 en dat moet wel gaan op een hebo manston 2 ?? Het is tenslotte allebij hebo:)

De foto's komen er aan!

Ook heb ik bij Ajairos#87 iets gekocht en dat is:
Stage6 black edition 28mm carb!
Xsh 2.0 wigje
28mm malossi rechtspruitstuk

Nu moet alleen nog ergens een goed membraampje weg halen?
Ik zat te denken aan een v-force of en vl14?

Laat gezellig een reactie achter/ tips.

Groete,
peter-jaap
 
Ik wou iets anders..., en bij die speed zat een plekje in de wand...
De setup wat ik nou heb moet ook wel knallen!
Maar het hoeft van mij niet zo snel, als je maar lol en plezier hebt!
Ik kan volgens mij ook wel boven de 20 pk uitkomen met mijn maxtuned manston?



waarom heb je de speed verkocht en een manston gekocht?
 
net een paar foto's gemaakt van het blok,

Hier komen ze dan:

2n743y8.jpg

j0a5as.jpg

2815tew.jpg


Zoo,, dit waren de foto's van het blok!
Ik ga zo naar school, want ik heb om half 2 examen!
Nu nog eff leren en dan om half 1 weg fietsen:)

Ik ben dit weekend ook weg, dus maandag weer een update!

Groete,

Peter-Jaap
 
onderdelen binnen:)

Alleen 1 dingetje.. Het spruitstuk is te klein voor de carb..
Dus daar moet ik een andere voor vinden...

FOTO"SSSS
j6ssaq.jpg


30uzf2v.jpg

fdyt6f.jpg


1564fhv.jpg





Zoals je kunt zien zit de band nog om de velg! Die zal ik van de week er laten halen, en dan gelijk de slick op mijn andere velg laten zetten enz..
Uhmm ook is de velg nu te koop!:p
Ik heb er eigenlijk niks aan, dus wie geintreseerd is, u zegt het maar:p

Het spruistuk is ook te koop! volgens mij is het spruitstuk voor een 21mm carb ofz..
Welke diameter heb ik nodig voor de 28mm carb??
32mm was het toch?

Tot zo ver..

Deze week weer een update!
Ojaa en eeh 29 mei ben ik waarschijnlijk van de partij, waar de saints ooit begonnen is!

groete, peterjaap
 
ik heb hem er net ook al in het spruitstuk gekregen alleen de randen van het spruitstuk staan gewoon naar buiten omdat het gat te klein is..
Dus ik heb gewoon een 28mm spruitstuk nodig.



carb past er gewoon in, alleen een beetje wringen, is allemaal erg krap maar past wel.
 
dat is normaal met een keihin/stage 6 black. MHR spruitstuk is ook 24mm doorlaat.

ik zou voor een malossi draaibaar spruitstuk gaan, of een Honda MB
 
Ik heb al iets anders geregeld, de jongen waar ik mijn inlaat en blok aan verkocht had, daar heb ik het spruitstuk van overgenomen, geruild:D
En ik had eerst een afgedraaide carb, en bij hem past ie nu en bij mij ook:D

Ook heb weer iets geregeld, ook heb mijn carters naar een maat van mij gedaan en daar wordt het blok gespoten:D in zijdeglans rood! Ik had eigenlijk zwart willen hebben maar rood kleurt wel mooi bij mij frame:D

ps. het wordt met compressor gespoten!

zodra het blok terug is, foto'ssss:D

laterzz
 
Klein updatje,

Ten eerste: Ik heb nu vakantie:D:D!
Gister het laatste examen gehad, en 16 juni weet ik of ik geslaagd ben:$
Als ik geslaagd ben ga ik beginnen met het motorrijbewijs en auto rijbewijs komt later, die komt als ik 18 wordt.

Voor dat de carters naar die maat van mij gingen om laten spuiten had ik de cilinder er nog even afgehaald... En het ziet er netjes uit!

Gister na het eten, ook nog eff wat gepolijst:$

Aantal foto's:D

2lw93xk.jpg


30lgsi0.jpg

29krh4i.jpg

4uxu2c.jpg


Tot zo ver, (vandaag)
Maandag of dinsdag mijn blokje terug, en dan onder me frampje hangen, alle onderdeeltjes erop bouwen, dus vanaf maandag de hele week updatesss...:D

Fijn weekend allemaal!

Groete,
 
Updatje,

Uhmm gister een paar foto's geschoten!
Gistermiddag de voorvelg naar de garage gebracht, en na een uurtje weer opgehaald en toen zat er alweer een bandje omheen

Toen de rand nog geschuurd en gepolijst!
Velg eronder gemonteerd!

En toen naar buiten gegaan met het monster om een paar foto's te schieten!

Om de sprinter aan de gang te maken, moet ik nog:
Onsteking afstellen, en dan kan die gestart worden, Maar ik moet nog vertandings olie kopen en carterkap erop zetten killswitch aansluiten en tank monteren en dan kan ik rijden.

Foto's

b4ugxk.jpg

2v8oor5.jpg

hwfjaf.jpg


was het weer:D

Greetzzz
 
Hij doeeeeeet het!

Eergister avond nog aan de praat gemaakt!
Moet nog een paar klein dingen doen:

Radiator bij een bocht waar de slang op komt is ie lek. (ik kan toch zon tablet kopen om in de koeling te gooien. dat hij de lek dicht?)

Sproeier afstellen, gister met een stukje rijden, had hij in dip in het begin, (bwwwwooaaaaaaaaaaaaaaaaap)
Toen zat er 130 in, en heb gister avond nog even snel sproeier 138 erin gegooid en gestart maar, het is al minder!

70mm powerfilter moet ik ook nog kopen,

en dan is het altijd bijna klaar, en nog een keer kapjes maar dat komt nog wel een keer!

Gister na het eten nog even sproeier 140 erin gegooid maar er nog kan volgens mij nog wel een grotere sproeier! ik denk 142..
Dus toen nog even geprobeerd met die sproeier 140, en de dip was al haast weg, alleen ik denk dat ik de koppeling te strak heb gezet.. Omdat hij hem pas laat pakt..
als ik die een paar tandjes lager doe, dan pakt hij hem tog eerder???

(zondag filmpje!)
Groete, pj
 
updatje,

Ik heb een probleempje met de sprinter..

als ik hem start dan blaas ik eerst in de slang, dan gaat de benzine naar de carburateur en dan start hij, en dan kan ik door de straat een stukje volgas zonder problemen, maar wel met dit: bwwww(dip)wwwwwwoooooaaaaaaaaaaaaaaaap
en dan na 300meter met een stukjes volgas, geef ik weer gas en dan als ik volgas geef begint ie te stotteren en als ik dan volgas geef gaat hij uit, als ik dan een klein beetje gas geef rijft hij wel door en na een paar seconden kan ik weer volgas..

Wat is het probleem hier van?

-ik rij nu zonder powerfilter! (ik heb er nu even een panty voor zitten.) Maandag/dinsdag komt 70mm powerfilter.

- er zat eerst sproeier 130 in, en er zit nu inmiddels sproeier 140 in! zodra ik de shoke aanzet gaat hij uit!

Wat moet ik nu doen? En wat is het probleem? is de sproeier te klein of te groot?

Alvast bedankt! Morgen filmpje!

Greetz
 
Misschien iets met je tank, controleer of dat even, of dat allemaal goed gemonteerd is. En anders moet je even je carburateur uit elkaar halen en schoonmaken met rem reiniger/benzine.
 
Back
Top