*The Saints Orgasm Machine*

Ik zal even kijken of ik er wel een nieuwe wand in ga laten zetten, omdat ik bij een maat van mij een cilinder kan kopen, ook een speed 7t maar dan rst max getuned en daar is de wand niet van beschadigd.. En die gaat mij dan 100 euro kosten.
Dan kan ik toch beter die cilinder kopen, en dan rij ik gewoon deze op, tot dat hij een vast loper krijgt:p (tenzij ik goedkoop een andere wand er kan zetten)

Er komen zeker kapjes op!
Ik wil een speciale scoot dus dan komen er natuurlijk speciale kappen op:$
 
doorrijden tot hij vastloopt ? :D
dan hoop ik voor je dat je krukas e.d. dan ook niet naar de puinpoeier gaan..

beter laat je nieuwe wand zetten of neem je die andere cilinder :)
 
eej mensen,

Gister kon ik van iemand carter overnemen voor weinig, ik dacht wat moet ik er eigenlijk mee maar maakt niet uit dan kan ik het wel eer verkopen.:p
Dus gister avond al begonnen met schuren schuren, en vanmiddag om 1 uur was carter helft 1 al klaar, ben er wel trots op!

Mijn handen zijn er kapot van, maar ik heb het wel voor over:W
Morgen verder met het andere carter helft.. (carters staan ook al te koop)
2ish1rt.jpg


199xq9.jpg


21j6t6a.jpg


Maarja,, en eeh ik zat ook al te denken als ik ga rijden met die cilinder dat het dan meschien wel verkeerd af loopt. Ik zal zo of morgen even foto's plaatsen van het plekje in de wand. En anders wordt het gewoon een andere cilinder kopen.

groete, pj
 
Laat je cillinder gewoon oppoetsen, en als hun aangeven dat het weinig zin meer heeft weet je toch genoeg, van een foto wordt je niet veel wijzer.
 
eej mensen,
klein updatetje,

Maadag heeft Ajairos#87 de tank op de post gedaan, en ik heb nog niks ontvangen, en hij zou gister die code over maken, met die code kan ik dan zien op www.tnt.nl waar het pakketje is. (ook niks ontvangen)

Wat moet ik nu doen??

En ik kan niet wachten tot morgen, dan eindelijk mijn spulletjes ophalen bij de coater.
Jullie horen van mij!

greetzz
 
Moeilijk he mij even pmen om de code..?

Ik zou inderdaad de code naar je pmen maar heb het de afgelopen dagen druk gehad, dus was je vergeten. Je had even de moeite kunnen nemen en mij daaraan herinneren.

Je hebt over 15min. een pm.
 
een half uurtje geleden kwam tnt effkes langs en die gaf mij een pakketje en daar zat een karttank in :)
Vanmiddag even de karttank alvast in me buddy monteren, (heeft iemand een idee hoe)?

2wdym1j.jpg


Morgen of meschien vanmiddag horen jullie weer van mij!

Groete,
pj
 
Updateee...

Vanochtend om kwart voor 7 opgestaan en rond half 8 richting Schaijk gegaan om mijn spulletjes op te gaan halen.
Dus daar aan gekomen en aangebeld, en toen ging de deur los en toen lagen mijn spulletjes al klaar :~

Ik zag ze liggen ik dacht die zijn niet van mij, maar dus wel ze zijn zo mooi geworden!

Dus thuis aangekomen en gelijk met de velg begonnen om het tape er af te halen. (k.u.t. werk)
Na het tape er af gehaald te hebben zit er nog van dat sticker spul op de velg, de stickerverwijderaar was op jammer genoeg dus mijn pa opgebeld of hij gelijk stickerverwijderaar mee wil nemen, dus dat komt ook wel goed, toen ben ik verder gegaan met het andere spul, boutjes en moertjes eraf aan het halen.

Hier een aantal foto's..
nffpc8.jpg

1q3no1.jpg


2jbwugy.jpg
 
Last edited:
Ik doe dit even in 2 delen, want ik had net alles in een deel getypt druk ik op verwerken, is de helft weg dus voor niks getypt... ;(

Ook ben ik bezig geweest met de karttank in de buddy te bouwen :p het is me aardig gelukt, als zeg ik het zelf :p maar ik heb een probleempje,,,

De benzine slang wat in de tank zit die heb ik natuurlijk op de benzine aansluiten op de carb gemonteerd, het tuutje naast de benzine aansluiten op de tank daar heb ik een slang op gedrukt en daar moest ik opblazen??
Toen geprobeerd te starten, en naar een paar kicken begon hij al te lopen,
30 sec bleef de moter draaien en toen viel die weer uit, toen nog een keer in de slang geblazen en toen weer starten en tijden dat de motor draaien dee ik blazen en toen bleef hij wel lopen maar ik merkte dat hij haast geen benzine meer kreeg (dus hij ging weer uit)

Wat moet ik nou doen, zodat hij wel blijft lopen.
- vacuum aansluiten op carb, heb ik afgedicht.
- ik dacht eerst dat het tuutje op de tank op de vacuum aansluiting van de carb moest???

Informatie a.u.b.<]

hier een foto van de tank hoe die in de buddy zit.

2lm9jbs.jpg


Jullie horen van mij!

Greeetzz
 
Zelf had ik het tankje wat rechter gezet, nu mis je aardig wat tank inhoud.

EDIT: Ziet dr wel strak uit die spulletjes:p
 
Ja zat ook al te kijken, maar ik vindt dit ook al een mooie oplossing, meschien doe ik dat nog wel,
Heeft iemand een oplossing dat de scooter wel blijft draaien?

Spullen zien er zeker straks uit!
Zoals je kan zien heb ik de voorpoten ook meegegeven met de coater en er zit nu allemaal nog straal zand in en dat ga ik er zo even uithalen, ook ben ik nu bezig met de remklauwen in elkaar aan het zetten.

Greetz

Zelf had ik het tankje wat rechter gezet, nu mis je aardig wat tank inhoud.

EDIT: Ziet dr wel strak uit die spulletjes:p
 
Monteer gewoon een losse nippel aan de onderkant, tankje recht overeind en je bent klaar.

En mooie coating zit er op
 
Back
Top