*The Saints Orgasm Machine*

peter-jaap

Mhr Speed 7t
Hallo mensuh,

Ik zal mij even voorstellen: Ik ben Peter-Jaap, ik woon in Beuningen en ik ben 17 jaar. Mijn hobbys zijn:Aan scooter beunen (goh wat een verassing)
:p

Ik zit nog op het middelbaar onderwijs, en ik zit nu aan het einde van deze school, dus ik zit nu in de periode van de examens, De opleiding waar ik nu nog mee bezig ben is bouw (infra) Maar daar gaat mijn keuze toch niet naar uit. Mijn volgende opleiding ga ik volgen in Denbosch de school waar ik naar toe ga is: Koningwillem1college in Denbosch..
Ik ga een BBL opleiding doen en dat is dan 4 dagen werken en 1 dag school en die 4 dagen wat ik dan werk is bij Sanders Groesbeek dus Bromfietsen/snorfietsen. Dus ik ga de Bromfiets technicus volgen.

Genoeg gelult over dit..

Ik ben al een tijdje bezig met mijn sprintscooter, ik heb ook al een project op Scooter-freaks, Na een paar keer gezegt te hebben dat ik stop met de scooter, ben ik toch weer door gegaan, er zit nu toch al veel geld in dus kan ik net zo goed door gaan.
Mijn plannen voor de komende tijd is: Ik wil graag Sbo gaan bereiden met mijn monster, de klasse wat ik wil gaan rijden is 70B.. En natuurlijk genieten van de gezelligheid bij de meetings (sbo)!

Ook ben ik regio leider van het team: The saints. Dat doe ik samen met een maat van mij, hij heeft ook een project op Scooter-freaks, [Roadrunner]
Ik ben vanplan om met hem samen sbo te gaan doen.

Nu het echte werk!


1204047243_5_v2_k.jpeg



Wat ik al vertelde is, dat ik al een tijdje bezig ben met mijn scooter of ook wel het project, Er zit al veel tijd en veel moeite in maar dat is geen probleem:p

Hier een fototje van het monster!

2ey9an6.jpg



Zoals je kan zien, is het een en het ander al gebeurd, of ook wel het er al niet verkeerd uit (ook al zeg ik het zelf):p
Ook heb ik 3 dagen geleden (29-04-2011) de velgen,remklauwen,voorpoten,paddock weg gebracht naar de coater, dus die worden gepoedercoat in de kleur: hoogglanszwart.
Ook heb ik van de week een kart tankje gekocht bij: Ajairos#87
Hij zij tegen mij dat hij hem maandag op de post doet, dus dan heb ik hem dinsdag of woensdag wel binnen.
De spullen wat ik naar de coater heb gebracht zijn Zaterdag klaar!
Ik kan niet wachten totdat ik ze kan ophalen 9||6


De setup wat er nu onder hangt:

Mhr Malossi Speed 7t Xsh Max (22,7pk gescoord)
Power1 krukas pen12
Hebo racing 5
28mm keihin *bewerkt*
Mhr Malossi spruitstuk *bewerkt*
Mhr Malossi 08 vario
Mhr Malossi halfpoulie
Mhr Malossi 13/44 vertanding
Mhr Malossi eprom
Stage 6 koppelingshuis
Polini overange Poulies

Het blok is natuurlijk ook gekotterd/getuned voor de speed! en het is ook bewerkt aan de overbrengings kant!

Alleen de carters heeft met ander spul 23pk gescoord!
Dus het moet wel goed komen!



1z39g8l.jpg


33tk0hy.jpg


Oja dit zijn al iets oudere foto's!


a4lnia.jpg




Ik laat het even hierbij.. Meschien morgen wel weer een updatje!


Komt helemaal goed!
Doe allemaal rustig aan!

Laterzzzzz​
 
Advertisement - register to remove this

Dank jullie wel voor de reacties!;)
Ik hoop dat ik wel rond de 23pk zit! En mensen zeggen tegen mij dat een c21 ook goed op een speed 7t presteerd, dat klopt zeker die uitlaat komt er nog wel! Maar die hebo racing die heeft veel kracht onderin, en die kon ik goedkoop kopen.

Zaterdag ga ik de spulletjes ophalen bij de coater en dan alles in elkaar zetten, en dan kijken wat de scoot op straat doet:eek:'

Komt helemaal goed!

Ik heb vertelt dat ik sbo 70b klasse wil gaan rijden, maar dan moeten er natuurlijk wel kappen opkomen, ik ben van om een r6 kontje erop te zetten, of een andere strakke kont van een motor..
En de kleur wordt dan wel een effect (parlemoer) kleur..

Spreek jullie!

Greeetzz
 
70B is ook 140kg dusja. En bij scootersport rijden er alleen mensen mee die (denk ik net als jij?) ook nog geen ervaring met SBO hebben, dus dat is wat leuker omdat het dan wat gelijker is.

Frame ziet er wel geil uit:p
 
Ja klopt inderdaad, ik heb nog geen ervaring met sbo..
Maar die ervaring komt nog wel! Ik ben van plan om 2 jaar sbo te gaan rijden, en als het goed bevalt langer natuurlijk*D

En mijn framepje ziet er goed uit he, vondt ik zelf ook al:p als ik zo die foto's zie van dit weekend (strijen) dan zie ik zeker dikke scooters! bijvoorbeeld die aerox met chrome velgen en parlemoer lak, en dan denk ik natuurlijk ook, dat moet ik ook hebben :p
Komt komt komt allemaal goed:p Als ik sbo rij, gaat het natuurlijk niet altijd om het winnen maar ook om de gezelligheid! en trouws ik wil best wel bekend worden bij de rijders :p




70B is ook 140kg dusja. En bij scootersport rijden er alleen mensen mee die (denk ik net als jij?) ook nog geen ervaring met SBO hebben, dus dat is wat leuker omdat het dan wat gelijker is.

Frame ziet er wel geil uit:p
 
zou dan meteen maar is gaan kijken voor een 10 inch voorwiel en een achterstaaf.
en het hok zo laag mogelijk te maken, ook zo dicht mogelijk tegen de 140 kilo aanzitten.


voor de rest een leuk project:)
 
Ik weet niet of ik dat ga doen, maar als ik dat ga doen welke voorvelg is dan perfect ervoor?

Een zip velg?

ik kijk nog wel, wat ik doe,,



zou dan meteen maar is gaan kijken voor een 10 inch voorwiel en een achterstaaf.
en het hok zo laag mogelijk te maken, ook zo dicht mogelijk tegen de 140 kilo aanzitten.


voor de rest een leuk project:)
 
Ik heb nog niet zoveel foto'tjes in mijn page staan, dus ik zal er een aantal bij gooien..
b6xcw8.jpg

30lkzuh.jpg

qyg113.jpg


23koy8w.jpg
hier nog een aantal foto's van de scootie,
Je ziet een foto van de 7t cilinder, je kan zien dat ie nog vers is! Er zit alleen een klein veegje achter de vlinderpoort, je voelt het wel.. (zou ik dan de cilinder kunnen honen zodat ik een B zuiger krijg?

De hebo racing 5 uitlaat heb ik op het forum gekocht (scooter-freaks) en je kan zien dat hij omgelast is, hij was eerst voor piaggio en hij is omgelast voor mina, Netjes gedaan door een bedrijf, niks om op aante merken. En er komt nog wel een keer andere uitlaat zoals een c21.

Nieuwe info+foto's komen zaterdag, want ddan ga ik de spullen ophalen van de coater, en dan hoop ik dat de garage bij mij inde straat geopend is want dan kan ik de banden erop laten zetten.

Met vriendelijke groet,

Peter-Jaap
 
zip velg is een optie, maar een aerox voorvork is wel vrij breed. daarbij moet je even een oplossing vinden voor de trommelrem, vaak is dit gewoon een bus+imbus door je remklauw bevestiging die dan je remtrommel tegenhoud.

scooter ziet er netjes uit, en omdat jij niet al te zwaar bent denk ik dat je met deze (vrij zware) scooter wel op 140 moet komen.

ps: mocht je een achterstaafje zoeken kan je me PM'en:)
 
hoe weet je zo zeker dat je dat die cilinder helemaal vers is als er een veeg in zit?
en hoe weet je zeker dat er een A zuiger in hoort, zuiger speling al laten opmeten?

zip type 1, zenith. dat zijn wel goede lichte velgjes.
 
Maar waarom zou ik een kleinere velg nemen? (omdat het een stuk lichter is?)
En de cilinder is nieuw gekocht en gelijk getuned bij xsh, die cilinder was van een maat van mij. Hij was een project begonnen en toen hij hem in elkaar had gezet, had hij toch maar weer alles verkocht. (hoonsporen staan er nog in)

Maar mijn vraag was: Kan ik de cilinder laten honen, omdat er een klein stukje van de wand weg is.. of moet ik er dan gelijk een nieuwe wand in laten zetten?

Ik ga eerst de sprinter aan het lopen maken, en dan kijk ik verder wat ik ga doen, Ik kan al een zip type 1 velgje regelen.. dus dat komt wel goed!
 
nee omdat hij dan stukken lager word, zeker omdat een aerox al best groot is. zal dit best wel van belang zijn om een goede tijd te rijden.

als er een stuk uit je nicasil is zal er toch een nieuwe wand in moeten komen..
 
Ik zal deze dagen een keer een fototje maken van het plekje in de wand.
Anders nieuwe wand erin zetten. (wat gaat dat ongeveer kosten?)
En een 10 inch voorvelg komt er wel in! want moet natuurlijk wel goeie tijden neerzetten.



nee omdat hij dan stukken lager word, zeker omdat een aerox al best groot is. zal dit best wel van belang zijn om een goede tijd te rijden.

als er een stuk uit je nicasil is zal er toch een nieuwe wand in moeten komen..
 
Weet ik niet waar jij het laat doen.... Powerseal std wandje = 140 euro en dan die beste wand van hun kost +- 180/200 dacht ik zo ... ;)

Anders even opvragen bij Powerseal voor de actuele prijzen ;)

Verder ziet de rox er leuk uit, alleen vind ik een rox zonder kappen niet mooi :p dus ben benieuwd wanneer er kappen op komen en welke kleur :) verder ben je netjes bezig :D
 
Back
Top