This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Ja hoor, ff die pijp voor mn neus weggekocht:'( :'( :'(
Had m bijna geregeld, ben ik 2 uurtejs weg is ie verkocht
Naja heeft ie iig een goed baasje

Gr.Enzo

Ik ben weer zo gek geweest om gister tot half 4 snachts te gaan staan plamuren aan me kappe en vandaag weer tot half 2 !
MAAAAAAAR!! mijn voorkap is nu af ! hij is helemaal gladjes!! gvd zeg dat duurde lang!

HIER DE FOTOS DAN!! Tadaaaaa

alles is nu mooi dicht

Laat even weten wat jullie ervan vinde :w

kvind het jammer dat het een TNT lichtunit is, had liever een bcd gezien ivm vorm :~

verder ziet alles er tof uit, en die pijp is ook lekker :~

Knap geplamuurd, ziet er erg netjes uit, ben benieuwd als alles gespoten is, ik moet nog wel even kwijt dat ik de verandering van blauw/wit naar geel/zwart geen stap vooruit vind . Ook geen stap achteruit daarentegen

Succes verder,

grtz

beetje zonde maik.. zwart, fluor geel is al orgineel ice.. kan je net zo goed orginele veer en mijn fluor ice velgen overnemen

Maarja mssn ist heel anders als t strax echt gespoten is..
Maar ehmzz dat "Rubber" bij je beenschild.. hoe wil je dat gaan spuite?

hehe jah oke, maar ik wou gewoon van dat wit af!
en al kijk je naar de oude ice van 5th klaas!
die was owk groen zwart, leek totaal niet op un orgi iceje

Heej, je scooter is echt supervet, je nieuwe uitlaat is ook dik, ik ga het even proberen met je oude dpr , alleen paste je rad nou niet achter je voorkap? Dat is wel super zonde, voorkap doet wel namelijk, ga zo door en mischien zie ik je scooter wel een keer staan op een meeting.

Succes...

Dankje Carn !

@ evert!

Neej idd :S de ruimte tussen mijn voorkap en mijn frame is ZOOOO klein, past niet eens een zip radiateur ofzow:S kartshop heeeft geen radjes nix!!
dusja nu moet ik hem alsnog onder me scooter maken maar ik heb een vette oplossing wat er wel netjes uit komt te zien ( hoop ik dan )

Marcel said:
kvind het jammer dat het een TNT lichtunit is, had liever een bcd gezien ivm vorm :~

verder ziet alles er tof uit, en die pijp is ook lekker :~

haha jah weetje wat dat kost zo'n bcd geval! ik vond deze ook wel aardig !

Speedboer said:
dan zou ik die oli er toch egt even afhalen zo bak je um helemaal bruin haha!

Tsjah, ik bak 1 keer de olie erin, dan roest hij al een heel stuk minder, en als ik moet kiezen tussen beetje bruin of wat roest .
Ik moet ook nog een ander radiateurtje, zit nu gewoon een zip rad op, voor de winter gaat het zeker goed, maar ben bang dat het in de zomer toch wat te warm word, maar hier in de buurt zit een radiateur boer, je geeft de afmetingen op die onder je kap passen en hij bakt er 1 voor je in elkaar . En is goedkoper dan malossi radje geloof ik..

Status
Not open for further replies.