Sow, tijdje nix meer van me laten horen!
reden : Ben mijn kamer aan het verbouwen, En dat kost owk nogal wat centjes dus ice staat daarom even op een laag pitje!
Maarja ik had dus ff nix meer te doen! me velgen zien er niet uit, dus ik dacht ga er voor de grap wat mee proberen! na ff klote zag het resultaat er wel leuk uit
(verder boeit het niet veel, want velgen worden tog gespoten! , of meschien koop ik wel un nieuw setje , hoef het zelf niet te schuren, doet me spuiter )
Naja hier fotos van me *bling Bling* velgen hehe
MIJN VOORKAP IS EEEEEIIIIINNNNDDDDEEEEEENNNNNLLLLLIIIIJJJJKKKK (Werd tijd) Klaar en is nu dus helemaal mooi en glad! en kan dus gespoten worden
binnenkort ff afspraak maken met de spuiter, zodat ik alles kan laten spuiten
Mensen. Heb even een kleine update.
De kleur combinatie die ik in gedachten had gaat niet door!
ik vind de kleur wel heel mooi, maar als ik er naar kijk, denk ik niet bij mezelf, sow Vet, of eej appart man!
ik wil iets wat Fel is, wat opvalt! dus daarom heb ik wat nieuwe design's gemaakt!
het Project gaat in ieder geval heten, THE HORNET !
ik ga even mijn underseat maken! zodra die af is word alles gespoten! Frame. kappen, velgen etc.!
Kheb net ffkes een Malossi Speed 2004 uitlaatje gekocht ! zoals ik altijd al riep KWOU EEN EGTE MALOSSI UIT LAAT in de plaats van die DPR! nou dat is nu dus geregeld
geld is over gemaakt ,zodra hij het binnen heeft komt hij mijn kant op,
schatting : zaterdag binnen..?
zodra ik hem heb zal ik wat betere fotos maken !
Sow, ff weer nieuwe updates heb even tijdje nix laten weten!
ik heb 3 maand in een verbouwing gezeten! me kamer is helemaal verbouwt enzo! en dat heeft mij zelf owk meer dan 1000 euro gekost voor al me nieuwe meubels, bed tv etc!! dus vandaar dat het zo stil was!
ik kan nu weer verder aan mijn iceje