The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Dankje man :) ik doe mijn best :D!
als hij strax is gespoten is hij cker wel vet!

even voor de mensen :
ik heb even naar een aantal lakken gekeken! en nu blijkt dat de spuiter een glans over het zwart kan spuiten, in kleur!
Pikzwart met een lichte gele glans erover!! dat leek mij wel wat :D! nu even keer test spuiten en kijken of dat mooi staat, en/of het goed te zien is!

Ik Heb mijn 24mm Mikuni Weg gedaan! en een 28mm Mikuni aangeschaft!!
Foto=TSXX4WQU

Foto=XJBVSK8C

IK heb nu even geen goede cam, zodra alles er is dan maak ik ff fotos, moet even wachten tot ik me goede camera weer tot beschikking heb :P!

Ben net even bezig geweest met mijn andere kap.
Er zit normaal een Deurtje :P in mijn beenschild! daar kan je bij un normaale ice is mee doen, maar kweet begot niet wat:P maarja die heb ik dus dicht gemaakt!
Heb um alvast vast gepolleyesterd, en vast gekit!.
Foto=U7EGUW7L

Foto=S8OUTAQG

Morgen begin ik met het plamuren! dat zal snel gedaan zijn :)!

@ C4rn idd :)
hij word nog bewerkt :D zo heb ik um gekregen ;)!

@ Enzo, Dankje Mr. Skijtprobleem :P
Mja ik verkoop ff me minicrosser! dan ga ik meteen kappen laten spuiten :P want zit ff krap met me money :P

@ Kappen en spul: Hey, is het misschien een idee om op het 'achtervleugeltje' dat geel wordt nog zwarte strepen te maken? Dan lijkt hij nog meer op een wesp/bij/beest ;)

had al op het andere forum gereageerd maar mischien dat je het eerder ziet als ik hem hier ook ff plaats. ik keek naar je achterkant en kwam toen op een ideetje: laat maar weten wat je er van vind

thehornet.jpg

foto heb ik ook nog groter

Kheb me uitlaat binnen :) heb even fotokes van gemaakt!!
maare, ik heb nogsteeds geen goede cam!!! dus zijn weer van die wazige frot fotos :(
Foto=E8YC3KPU

Foto=N47ZMQYX

Foto=TOGYDUCW

Foto=WLZLF4H3

The max-viper said:
had al op het andere forum gereageerd maar mischien dat je het eerder ziet als ik hem hier ook ff plaats. ik keek naar je achterkant en kwam toen op een ideetje: laat maar weten wat je er van vind

thehornet.jpg

foto heb ik ook nog groter

Ziet er idd leuk uit :) maare ik wil hem niet zo druk maken :) dus ik laat hem zoals ik had geshopt :) toch bedankt :D wel vet idee!

Speedboer said:
Ben net even bezig geweest met mijn andere kap.
Er zit normaal een Deurtje :P in mijn beenschild! daar kan je bij un normaale ice is mee doen, maar kweet begot niet wat:P maarja die heb ik dus dicht gemaakt!

het opbergvak is dat :)

Status
Not open for further replies.
Back