The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Hier even vlug fototjes van Gister nacht :D heb weer staan beunen tot 3 uur :P
Ik maak strax fotos met alles erop! kappen enzo!
Hier vast een vlugge kijk hoe hij er nu bijstaat :D
Foto=IAZ8IYZQ

Foto=HL4DDXTV

Foto=HR7C3UBF

Sorry voor de KUT!! kwalitijd fotos! maar me goede camera is kapot :@ kut broertje heeft um gemolt!​

Oke heb vanmiddag ff fototkes gemaakt! ze zijn egt kk lelijke kwalitijd, maarja wat moet je zonder GOEDE cam. Mijn eigen mening! ik vind het nu beetje kaal bij de voorband! want daar moet nog mijn TNT rocket spatbordje komen!! maar die zit er nog niet op dus is beetje kaal! Verder vind ik het dus egt vet staan :D ook met dat stuur :P
Hier een hele fotosessie
Foto=WQJXQ4SQ

Foto=CC86QIVM

Foto=BLOMGKGH

Foto=J6QS3I6H

Foto=OGONIUUR

Foto=34KBZJCD

Hier Met Kappen
Foto=VJQRHPMF

Foto=IEC4CIZ3

Foto=LXWO7BOC

Foto=7KJNSXAV

Foto=R36DRTZ7

Foto=IPEZFG66

Dat was het dan weer!! khoor wel wat jullie ervan vinden ;)!​

Ik vind hem lief :love:

Leuke update ben alweer benieuwd naar de volgende en uiteraard wanneer die gestart gaat worden!

Succes verder, hij is echt tof :)

Dat stuur :X :X,... Grossie heeft verder wel gelijk, lager van voren :W.
Verder blijft ie erg netjes,.. die pijp is geil!

Oke Allemaal plannen die nog zouden gebeuren :)

Voorvork word verlaagd
ik heb een TNT Booster Rocket Spatbord die erop komt!
Tnt stuurrol die word helemaal zwart!
en ik kan helaas geen andere stuurpen! dan kom ik in de war met mijn Remleidingen enzo! zoals ik dus bij mijn Planet X clamp had!

Edit!! stuur lijkt meschien hoog! maar hij is nu zelfs lager dan met orgineele stuur! dusja :P lijkt meschien omdat kappen erop zitten!

Speedboer said:
Oke Allemaal plannen die nog zouden gebeuren :)

Voorvork word verlaagd
ik heb een TNT Booster Rocket Spatbord die erop komt!
Tnt stuurrol die word helemaal zwart!
en ik kan helaas geen andere stuurpen! dan kom ik in de war met mijn Remleidingen enzo! zoals ik dus bij mijn Planet X clamp had!

Edit!! stuur lijkt meschien hoog! maar hij is nu zelfs lager dan met orgineele stuur! dusja :P lijkt meschien omdat kappen erop zitten!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=LXWO7BOC

stuur is gewoon te hoog..

haal dan bv een half maantje uit de bovenkanat van je kap zodat je de kabels meer ruimte geeft, bij veel scooters is dit standaard al zo!

Joene. said:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LXWO7BOC

stuur is gewoon te hoog..

haal dan bv een half maantje uit de bovenkanat van je kap zodat je de kabels meer ruimte geeft, bij veel scooters is dit standaard al zo!

Mja weetje wat het is :) bij die foto lijkt dat gewoon zo! me stuur is nu al anders! hij staat meer naar voor!, als je langs me ice staat! dan is het helemaal niet zo heel hoog :)

Maar ik ga waarscheinlijk mijn stuur klein beetje inkorten!
had zelf ook niet verwacht dat hij ZO breed was :D! maar normaal tnt stuurtje vind ik gewoon TE krap! dus hij word wel wat breder dan nomaal!

ik vind hem vet:W, je hebt redelijk wat ruimte tussen je wiel + kap, dat maakt hem wat hoog, daarintegen zou ik geen spatbord monteren.. ik vind het tof zo. ik had de voorvork een paar cm omlaag gegooid

je uitlaat is uber, zeer netjes, succes met je project verder!

Dennis said:
ik vind hem vet:W, je hebt redelijk wat ruimte tussen je wiel + kap, dat maakt hem wat hoog, daarintegen zou ik geen spatbord monteren.. ik vind het tof zo. ik had de voorvork een paar cm omlaag gegooid

je uitlaat is uber, zeer netjes, succes met je project verder!
idd :W

en al helemaal niet een TNT booster/rocket spatbordje, die vind ik echt zo lelijk :X

verder ziet het er allemaal weer kk bruusk uit 8)

Vandaag even iemand gesproken :P
enne ik heb vast stiekem een fototje van hoe mijn Zadel word :P

Foto=DQCAN7KH

Vind het er al ZKER goed uitzien :D? wat jullie?

Jaja Daar issie weer :w.
Ik vond mijn stuur zelf super fijn zo breed :D maar het zag er niet uit :P dus ik heb hem in gekort!! hij is nu aan bijde kanten 5 cm langer dan normaal tnt stuur ( dus 10 CM breeder in totaal) nu issie perfect!! die lelijke tnt stuurrol was ook zo lelijk als iets, dus die hebk weg geflikkerd :P en ik heb me teller ff op een vele betere manier gefixt! hij zit nu netjes vast! Witte handvaten hebben plaats gemaakt voor de zwarte! Als iemand nog witte wilt hebben moet die me ff pmén, die zijn blijkbaar moeilijk aan te komen?. maarja hier ff fotokes!
Foto=KNZYHCG4

Foto=O7KSCO8S

Foto=SQ3X8J3G

Foto=W7KJ3SSC

Hier op het laatste fototje, daar houd ik het temp. metertje vast, die komt strax daar te zitten, bij mijn Rempotje!
Dat was het weer dan voor vandaag ;)! misschien gaak vannacht nog ff beunen :P

Sow, net stuurtje even terug erop gezet :) ziet er wel netjes uit zo!, hij is nu een stuk minder breed! en nu staat het ook mooi op mijn ice! :)
Foto=FOBKN7M3

Foto=6Y67HI4V

ff vlug 2 fototjes ;) volgende update zie je het wel wat beter ;)! tis tenslotte weer half 2 snachts :P

Kleine update!!
Kga vandaag aan me underseat beginnen! en ik heb ff wat spul gekocht om me radiateur netjes op te hangen ;)! vanavond denks wel een update van hoe het is geworden ;)!

Site was tijdje down! dus heb alweer wat nieuwe update's! heb ze even allemaal in 1 post gezet ;)! Zoals je ziet heb ik het stuur ingekort, en de tnt rol eraf gehaald, en wat nieuws gemaakt ;)!
Het spul voor mijn underseat te maken, heb ik ook gehaald, daar begin ik woensdag aan! :)

je ice wordt verssss :)

en een bekende uitlaat komt bij een mattie hier uit almere vandaan

maar ga zo door hij wordt te vers

mzlll

Status
Not open for further replies.
Back