The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.

#Maik

Full Carbon Zips
Plannen Uiterlijk

Aerox voorkant in voorkap Verwerkt
Velgen Fluor geel met Zwart
Carterkap Zwart
Kappen Zwart met Fluorgeel
Custom Zadel Hoes Met The Hornet Logo
Alles Twins Tuned
Sticker Sponsor Set, In Fluor Geel
Kvs Kit, Doorzichtig met Geele KVS
Stage 6 Schijf voor
Stage 6 Schijf Achter
Stage 6 schijf adapter maken!

Setup ( Setup is al Klaar )

Cilinder: Malossi MHR Speed 2004 Twins Max Getuned
Uitlaat: Malossi MHR Speed 2004
Krukas: Malossi MHR 99'
Carburateur: Mikuni Vlakschuif 28mm
Luchtfilter: Malossi E13 & Twin Air
Vario: Malossi MHR 2000
Koppeling: Malossi MHR Delta Clutch
Membraan: Malossi MHR VL13
Carters: Malossi MHR Speed 2004 Gekotterd & Twins Max Tuned
Poulies: Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis: Malossi MHR Wingbel
Halfpoulie: Malossi MHR Overrange
V-snaar: Malossi MHR Overrange Belt
Spruitstuk: Malossi 28/32 Recht Spruitstuk
Ontsteking: Malossi MHR Met Eprom
Lagers: Malossi MHR

Het Verhaal Over Mijn Ice



Ooi, I'm Back :w

Jullie kennen mij vast nog wel van mijn vorrige Project :: MHR Speed NRG-SR
Dat project was owk geslaagd enzo, maar heb ik naderhand verkocht en ben ik aan nieuw project begonnen. Namenlijk De Gilera Ice! Hier nog een foto van De NRG-SR :)

De NRG was omgebouwt van dit:
Foto=VEY36QLL


Naar Dit!
Foto=IB3BJ6PH


De Setup Van Het Monstertje Was:

Motorisch:
Cilinder :Malossi MHR Speed 2004 Hj Max Tuned
Uitlaat :Malossi MHR Team 2004 DPR
Krukas :Malossi MHR 99'
Carburateur :Mikuni Vlakschuif 24mm
Luchtfilter :Twin Air
Vario :Malossi MHR 2000
Koppeling :Malossi MHR Delta Clutch
Membraan :Malossi MHR VL13
Carters : Untuned
Poulies :Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis :Malossi MHR Wingbel
Halfpoulie :Malossi MHR Overrange
V-snaar :Malossi MHR Overrange Belt
Spruitstuk :Malossi 28/32 Recht Spruitstuk
Ontsteking :HPI 2004
Lagers :Malossi MHR


Hier Dan Nu Mijn Nieuw Project! : Malossi MHR Speed Ice 100% Twins!
Motto : Alles in 1x Goed, En Meteen Op ze Best! :)

Het begon toen ik mijn nrg verkocht had.
Ik kreeg intresse in een Gilera ice, dankzij andere mensen omdat hun owk een aantal project hadden, en ik vond die scooter echt vet!.
dus zo gezecht zo gedaan, NRG SR verkocht, En een Ice aangeschaft, hij was van Ex moderator Erwin Nys!
Scooter zag er netjes uit, Frame was al wit gespoten door Autospuiter, en een aantal kappen ook. Even met hem gepraat, onderhandelt, en datum afgesproken wanner ik de ice zou komen halen.
zo gezecht zo gedaan, ik vanuit eindhoven naar Rotterdam ergens gereden ;).
Even met hem gepraat, alles netjes ingelaaid en terrug naar huis gereden, eenmaal thuis aangekomen hebk meteen even fototje gemaatk van de ice, Hij was alleen het frame, met voorvork en zadel! rest zat er niet bij, geen velgen ect.

Foto van hoe de ice erbij stond toen ik hem had gekocht :
Foto=8A4CAHYW

Foto=YM4NNX4T

Foto=YOFQLTAI


Toen ben ik even voor de gein aan de slag geweest met wat plamuur enzo, ik wou eens kijken hoe het eruit zag als ik voorlicht liet zitten en dan voorkap dicht deed maken! maar was niet egt zo'n suc6 vond er zelf vrij weinig aan, maarja ik wilde tog wat speciaals met me ice dus voorkap zou gewoon veranderen, toen maar us alles wit gespoten, kijken hoe het er toen uit zag, werd al wat beter, maar vond het nog steeds nix

Foto Van de kappen toen ik ze even had bewerkt:
Foto=F7PQX7YJ

Foto=ZFEBAEQE

Foto=8LVXNKTY

Foto=AX34D3YX

Sorry voor slechte kwalitijd, heb niet altijd een even goede cam tot beschikking

Maar zoals ik al zij, vond ik het nix, ging ik maar wat anders verzinnen!
Naja ondertussen had ik me ice owk maar eens onderhanden genomen, ik wou dat hele voet plato gedoe er niet onder hebben, dat vond ik dus niet mooi, dus heb ik een stuk van me frame eraf gespelen :) vind ik zelf persoonlijk een stuk mooier, wou er later nog un traanplaat voor maken, als nieuw voet plato, want als je sprint zitten je voeten tog meer naar achter, dus hoeft er niet zo'n hele plaat op die naar voor steekt ;)! Ik heb er ook maar meteen een crosstuurtje op gezet, die ik toevallig nog eene in de schuur had liggen, ziet er zelf wel netjes uit vind ik! ( op de fotos kan je ook zien dat ik eerst steuntjes aan de zijkant wilden lassen, maar dat is het uit eindelijk niet geworden :D!

Foto van Het frame:
Foto=JOMZH6LZ

Foto=QKTY8B7I

Foto=CYJMWYTU

Foto=KJ8H3MUF


Naja zoals ik al had gezecht, die voorkap ging dus egt niet, sommige mensen vinden dit na aap, maarja ik zie het zo, kheb ut nog nooit op un ice gezien ;) dus ik geef nix om wat mensen vinden, radiateur komt achter voorkap , dit is mooi en zorgt voor goede koeling. ik heb het natuurlijk over een aerox rooster erin!, en een aerox voorlicht erin op de zelfde plek! Kheb hier aantal fotos van hoe het dus ongeveer moet worden, als je hierover gaat zeuren bespaar me aub uw reacties, want daar heb ik geen zin in, van me ander project was owk zat na geaapt dusja ;)! (tis 1ste ice met rox voorkap dusja :p)

Fotos van de aerox voorkap in Ice Voorkap!:
Foto=OVFFKWZ7

Foto=U7DXBF6W

Foto=GF7APCOB

Toen Maar ook bedacht om het Voorlicht eruit te halen ( komt zo'n BCD Voorlicht vorm in :) )
Foto=SIONGL6U

Foto=KMSASUSH

Foto=SWAU46LC


Naja me maat dennis wou project slider maken, dus gingen we wat onderdelen regelen bij scootercity ;) Gratis :confused: :w :D.
Geregeld : Blokje, Velgen, Carterkap.
Carterkap meteeen laten stralen, want die word nog gespoten, hoe ik niet te schuren :p velgen owk maar meteen laten doen! :D, blok niet, want dat word tog door twins gedaan als ik het daar laat tunen! :)

Fotos van Blokje(velgen geen foto van gemaakt)
Foto=8CFTPY8L

Foto=ILV6DKAU

DD runner blok natuurlijk ;)

Toen kwam ik op het gekke idee, alles wit te maken, ik heb daar iets mee, altijd als ik un kleur combo wil is het WIT met iets erbij, dus ik ging alles maar WIT maken met Parelmoer kwam ik later dan pas achter :D! Dusja ben ik maar gaan schuren, maar als ik zeg alles wit, bedoel ik owk alles:p haha dus ik heb voorvork wit gespoten, Stuur wit gespoten, Killswitch wit gespoten. Snelgas wit gespoten, witte handvaten gekocht, Achter veer wit gespoten, Remhendel en resevaur, en subframe wit gemaakt!, ik heb ook alles ff opnieuw schoon gemaakt ,rem hendels en Remklauw etc! toen ice even in mekaar gezet voor de fotos ;) hier zie je ook meteen de velgen dan ;)

Fotos van Ice Alles Wit :) + velgen eronder ;):
Foto=8UJYXSKE

Foto=MRNXFHKP

Foto=JRHBCMOF

Foto=B6BWRSXQ

Foto=HBKAUUFB

Foto=HSYM3E4E

Foto=WEFZRU8S

Foto=SAJETCV4


Toen ben ik naderhand maar aan het nieuwe voetsteun begonnen, heb ik via iemand un stuk traanplaat gekregen en heb ik daar zelf un voetsteun van proberen te maken, vind zelf dat het er wel oke uitziet :) tis in iedergeval beter dan zo'n stomme orginele voet plato :p zag er dus egt niet uit!! Kheb owk un nieuwe Aprillia SR Ditech radiateur gekocht van JOPSR. en daar heb ik owk al wat mee zitten vogelen, om het passend te maken op me frame, was eerst even lastig werkje, want het past wel, maar dan zit je nog met de voorkap, moet allemaal beetje krap krap, maar tis uiteindelijk gelukt het past zo, nu nog hopen dat het past met KVS tankje, ga proberen un zo goedkoop mogelijk te vinden, zoniet koop ik wel un malossi Radiateur, daar hoeft geen KVS tankje op :)!

Fotos van VoetSteun en Radiateur!:
Foto=3XHPLKBM

Foto=7PI7FNOG

Foto=3MRAJJSM

Foto=LWXOTN4P

Foto=FEARPB7N


Kheb zelf mijn zadel wit gemaakt, Skaai gekocht en proberen zelf te maken, is wel aardig gelukt :D maar ik laat alsnog eentje maken door iemand van het forum ;) met logo enal erin, vind ik tog wat orgieneler dan helemaal wit:D

Fotos van Wit Zadel + Radje:
Foto=3VUPERAK

Foto=VA4FC3ST


Natuurlijk, zoals veel mensen weten, ga ik ELKE Meeting af die er is ( of ik moet door goede reden niet kunnen ) Ben ik natuurlijk dus owk geweest owk de meeting Speelmansplaate ben samen met auto erheen geweest met vinnie, en daar waren de mensen aanwezig waar we de meeting mee zouden door brengen :D! We zaten daar dus met un egt lachuh groep! was te vet allemaal , mensen die er waren zo'al:
Helmond Crew Met Twins Zipjes
5th Tuning Tjoeners
Romeo En Sander (teamboer)
KTP Mensen
Anne En ze maat
Tom K met ze Beta Ark
En nog veel meer!!
Heb daar owk veel mensen gemeet natuurlijk! is altijd leuk! :)
Heb nog wat fotos van de meeting waar wij zaten, en het paintballe :D!

Fotos van SMP Met de Tjoeners!:
Foto=4ZYFUNUH

Foto=OGFQZ3XE

Foto=MLTTL8QD

Foto=3ZZAOV6K

Foto=PWQFEFMS

Foto=MSEGN6L3

Foto=I8OU8AXZ

Foto=ZS3IIYTY

Foto=PE7TKLHW

98-1127819807.jpg

98-1127819827.jpg

98-1127819849.jpg

98-1127819915.jpg


Ondertussen is mijn Blok naar twins geweest Want ik wil dit keer dus alles 100% Twins :) Antony even lastig gevallen daar met wat klusjes voor me ;)
Blok is nu Getuned Op MHR speed 2004, Carters zijn Gekotterd Op MHR Speed 2004, En Blok is Ge Glás Parel Straalt! Ziet er egt Gruwlijk uit! dat is gewoon Kwalitijd daar! daar is je geld nog is wat waard ;)! Kheb ondertussen via een maat van me nieuwe bandjes geregeld, zijn pa is Importeur van PIRELLI EN METZLER in nederland, dus even wat leuke metzler Moto GP bandjes geregeld :D lekker rubber, plakt lekker na burnout :). die zijn ook meteen op mijn velgen gelegd! Kheb de HPI rotor verkocht, en een malossi rotor gekocht! want ik wil dus ALLES MHR :D :+

eerst wil ik foto laten zien van het verschil:
Foto=8CFTPY8L

Foto=8AMBZMDX

Damnnnnnnnnnnnnnn!!!!!! 8P 8P 8P :w
Daar ben ik nouw us blij mee :D!

Oke hier de fotos van het blokje dan :):
Foto=NF8LFNVZ

Foto=C8HSFO7R

Foto=8AMBZMDX

Foto=FQB7KYVY

Foto=8VEED38G

Foto=3GZAVXRV

Foto=X8XSL4KQ


Kheb de ice tog maar eens in mekaar gezet dan :D want ik vond het wel us tijd datk er keer op kon zitte haha, mensen weten ook al mijn plannen over me cilinder, ik verkoop mijn MHR speed cilinder, omdat die getuned is door HJ TUNING VLIJMEN, en ik wil alles TWINS tuned hebben, dus word hij verkocht en koop ik un nieuwe speed cilinder ;)!
maar de ice heb ik dus in mekaar gezet! en heb ik owk een aantal fotos van genomen, sorry voor redelijke slechte kwalitijd, goede cam was weer eens niet aanwezig, sorry mensen! ;)

Fotos Ice Gedeeltelijk in elkaar!
Foto=TJVXHKCF

Foto=ZBSFGAIW

Foto=VEWQDWIV

Foto=4RDYUUCI

Foto=7XBGDEM6

Foto=GADMAMDW

Tjoenerrrr :D
Foto=Q3HURQKN

Nieuwe Bandjes goed te zien ;)!
Foto=COHXDJBC

Als je me ice jat, moet je voorbij hem":p
Foto=CCIFHVDN

Foto=VHZVT7ME

Foto=YUZLFEZH

Foto=TB8XLAZN

Foto=DDTKYXYO


Oke Dit was het dan voor nu, kheb deze special in 1x gemaatk vandaar ;)
hij zal langzaam geupdate worden, want ik werk zelf 6 dagen in de week, en savonds ben ik altijd thuis me me vriendin dus kheb niet super veel tijd voor de ice;) maar het komt vanzelf wel af!

Nieuwe Update, Kheb vandaag even gehandelt met Franske uit oss ;) even wat geregeld en kheb er nu een MIDIBIKE bij, Cker wel un kickuh ding om voor gein beetje mee rond te boppe :D haha egt wel kickuh :p tis gewoon un 50cc, maar hij is dus wel wat grooter dan un MINIBIKE zoals je kan zien! :)
Fotos van de Midibike
Foto=XA8BQE88

Foto=N7ANRNDX


Speed is trouwens inmiddels ook verkocht! deze week koop ik een splinter nieuwe over van Martijn van 5th! met de 2fast Zip ;)!

Weer nieuwe Update, Kleintje maar!!
Kheb un Aerox TNT voorlicht. ik wou eerst in de voorkap een aerox licht uitfrezen afwerken en dan gaas achterdoen, maar kheb nu beter idee, ik maak dus het TNT licht erin, werk ik het mooi af zodat je alleen de ogen zegmaar nog ziet van het licht :D! lijkt me wel bruut! ben inmiddels nu begonnen met de kap! maar dit gaat nog ff duren, want wil het natuurlijk wel perfect :w voordat de dure lak erop gaat:D!
Fotos van voorkap met TNT licht!
Foto=SW4FBJOL

Foto=TAD6A66H


Martijn is vandaag langs gekomen, met de nieuwe speed cilinder :) heb um dus nu :D
Fotos van speed kitje :)

Foto=EDMIORWK

Foto=6WFQYGFL

Foto=HGBDX33D

Foto=CMWLPM8U

Foto=PL687UJ3

Foto=LPMEVRQ6


Nieuwe Update dan maar weer eens van mijn kant :D!
Khad wat problemen met me stuur, paste niet egt goed met radiateur en voorkappen! omdat ik het had aangepast!, dus hebk met frans ff van stuur geruild! en hebk nu een nieuw stuur erop, met een clamp die dus wel goed zit! vind um zelf wel bruut staan, zit alleen weer wat lager :D maar dat is geen punt, wel fijn voor sprinte denks!! radiateur hebk owk ergens anders geplaatst, kiijken of dat gaat lukken, vind het niet mooi zo eronder :S dus ik denks dat er tog andere radiateur op moet, want dit zie ik niet egt zitten! kwou juis alles weg gewerkt hebben, en nu hangt me radje er weer zo gajus bij aan de onderkant!
hier nog ff wat fotos dan ma :)
Foto=BN43UE8V

Foto=ZWU3GVOV

Foto=QGPVQMSZ

Foto=VAMT7KE8

Foto=YB3OFZEA

Foto=RZ3XPJNB

Foto=Q7WBLJ4B

Foto=JJUHUZHN


Vandaag wask ff met me broertje wezen knalle, met de beta :D ffkes 130 plankgas door de buurt vlamme natuurlijk :D en we hadden vandaag owk de goede cam bij, dus heb ik even wat nieuwe fotos gemaatk! die van goede kwalitijd zijn :) beetje loze update maar heb wel mooie pics ;)!
Hier komen de fotos dan :
Foto=HBXSVPBU

Foto=NSCFODNF

Foto=3ZS6YK4E

Foto=HEM6BEHJ

Foto=G864P7R7

Foto=LYI87VAN

Foto=IMTVJUOS

Foto=4POAQZ4E

De foto vind ik zelf wel Ownage:p

Vandaag weer ff Vrij gehad!! werd gvd tijd :p werk 50 uur in de week, vandaar dat ik niet veel kan updaten!!
kheb even een nieuwe lading Plamuur en polleyester spul gekocht!!
ff bij mekaar un kitje van 60 euro! alleen voor me voorkap :p hehe!
Spuitplamuur!
Polleyester Hars
Polleyester Plamuur
en Fijn Plamuur voor autos. om het af te werken!
en natuurlijk matjes om de kappen goed aan mekaar te make! ;)!
Fotos van me 60 euro beun kitje :p
Foto=XKNXPIH6

Foto=T4ZWEOOK


Ben vandaag weer ffkes met voorkap bezig geweest! eindelijk begonne!
heb vandaag ff het aerox rooster en in gepolleyesterd, en het voorlicht! maar het voorlicht was ff un probleempje, hij kwam er niet egt recht in, want dan had ik veelste groote gaten over! dus heb ik ut even anders op gelost! bijna overal gepolleyesterd en een stuk gevuld met pur schuim.
Nu ff laten drogen, kan ik volgende keer verder met plamuren!
Foto van de voorkap! ( had geen goede cam, dus ma 1 fotoke)
Foto=K3XEBQ4U

Hier staat me kap eventjes int hoekje van de schuur HARD te worre :p

Vanavond heb ik weer eventjes aan me voorkap gewerkt! heb nu al 1ste laag plamuur aangebracht! word allemaal nog netjes afgewerkt :)!
Foto van voorkap nu:
Foto=RWHVCEJ7


Ben Dinsdag Nacht maar weer eens bezig geweest met me voorkap! je moet wat als je altijd laat gaat slapen en alleen bent! :p kheb nu goede laag plamuur aan gebracht, alles even dik gemaakt enzo, hierna is het gewoon un kwestie van alles mooi schuren , dat er geen bobbels in zitten! maar recht is! en dan nog ff Spuitplamuur erover, en tis klaar!
Hier fotoskes van de kap nu, Vind het zelf wel netjes!
Foto=VAP8N8RD

Foto=AZQDUICB

Foto=DCZPE7N4

Foto=WUHEUXHK


Nouw kheb :::::: VOOOOR DEEEE LOOOOKSSS!!! ::::::: even de kappen erop gezet! dus PLSSSSSSSSSS ga niet janken van, eej moet je het niet eens spuiten??? jaaaaaaa dat word allemaal gedaan :) zodra me voorkap af is!!
dan gaan me:
Velgen, Carterkap, Kappen naar de spuiter!
Me nieuwe zadel word nu owk gemaakt! , verder wat ik nog wil doen binnekort is=
Adapter kopen voor Achter veer
Malossi RS24 DNA achterveer kopen
Stage 6 schijf onderhand kopen en passend maken
achter owk stage 6 schijf erop
Voorvork ff verlagen
DMP voorspatbord hebk owk al geregeld
dus hoeft owk niet te zeggen spatbord ziet er niet uit! want dat weet ik[B/]

haha oke dan :p hier de fotos mensjes :) tis gewoon ff voor de looks!

Foto=R83ZQ3DK

Foto=CTOXZO8S

Foto=LINRKM7T

Foto=F6LQVCOI

Foto=CKCTFF7I

Stuurtje Sluit heeeeeel mooi aan op de kappe :D
Foto=YNBT4AHH

Foto=JUZTCXII

Foto=UTYLWITZ

Foto=TWNY6LCW

Foto=ZDKVDS6N

Foto=HXCKPKSF

Hier kan je goed zien datk nog wat moet afwerken :)
Foto=8MQVVFPJ

Mijn Bavaria Doc :D whehe :p is weer us wat anders dan un paddock :D!
Foto=47DZKFQE

Hier nog eventjes zonder Frame kapjes en zonder dat kut voorspatbord :p
Foto=I4ZMOX3W

Foto=GSTJFVRD


Zo dat was het dan weer :)!!

Ben er tot nu toe zeer tevereden over, ik vind het alleen op de fotos iets anders uit zien dan int egt, maarja das altijd :) hijs nog lang niet af;)

Had weer ff nix te doen :p ff wat gedaan voor de grap:D vond het wel wat leuker zo!! ff luchthapper van gemaakt :)!
Foto=EB6GFIQO


Dinsdag 15 November
een maat van me werkt bij autoschade herstel bedrijf! hij had voor mij dus goedkoop kunnen regelen dat al me kappen, velgen etc worden gespoten :D en alles word voor me schuurd etc :)
Lak hebk owk uitgekozen! op een waaier alleen helaas! dus heb ff geen voorbeeld voor jullie :) maarhij word egt MEGA!! vet!
Kleur : Heel donker Blauw/ Marine Blauw ( als het donker is, is de lak zelfs beetje Blauw Zwart) en zodra zonnetje mooi schijnt :) zit er een hele vette paarse glans over :D!

Mijn Nieuwe aanwinst:p vind um egt vet, dus post um ff:p
Foto=6OKAXH3F


Sow, tijdje nix meer van me laten horen!
reden : Ben mijn kamer aan het verbouwen, En dat kost owk nogal wat centjes ;) dus ice staat daarom even op een laag pitje!

Maarja ik had dus ff nix meer te doen! me velgen zien er niet uit, dus ik dacht ga er voor de grap wat mee proberen! na ff klote zag het resultaat er wel leuk uit ;)
(verder boeit het niet veel, want velgen worden tog gespoten! , of meschien koop ik wel un nieuw setje :p , hoef het zelf niet te schuren, doet me spuiter :p )
Naja hier fotos van me *bling Bling* velgen:p hehe

Foto=VPFJJCNP

Foto=GVJ6DCX4

Foto=IDBQRHK4

Foto=QBGVEP8Z


Dat was het weer ;)

Vandaag 19 Dec.
ff nieuwe Stage 6 teller gefixt! want als ik er maar 1 heb :p kan ik alleen toeren zien OF alleen temp! dus hebk ff toeren meter erbij gekocht :p
hebk altijd toeren & Temp. :w :rolleyes:
Morgen ffkes weg werken op me ice!

Hier fotoke van me tellertje ( heb um inmiddels thuis )
Foto=ELIEWH7T


Ff een kleine update!!

MIJN VOORKAP IS EEEEEIIIIINNNNDDDDEEEEEENNNNNLLLLLIIIIJJJJKKKK (Werd tijd) Klaar en is nu dus helemaal mooi en glad! en kan dus gespoten worden :D
binnenkort ff afspraak maken met de spuiter, zodat ik alles kan laten spuiten :)

Khad btw owk nog wat fotokes gevonde :)!
Foto=HSGKMPQX

Foto=4FGT364X


Mensen. Heb even een kleine update.
De kleur combinatie die ik in gedachten had gaat niet door!
ik vind de kleur wel heel mooi, maar als ik er naar kijk, denk ik niet bij mezelf, sow Vet, of eej appart man!
ik wil iets wat Fel is, wat opvalt! dus daarom heb ik wat nieuwe design's gemaakt!
het Project gaat in ieder geval heten, THE HORNET ;)!

Foto=RVBH4PVO

Foto=PFTX6VLA

Foto=PRVJHINS


ik ga even mijn underseat maken! zodra die af is word alles gespoten! Frame. kappen, velgen etc.!

Foto=WWAHSE3J


Kheb net ffkes een Malossi Speed 2004 uitlaatje gekocht ;)! zoals ik altijd al riep :p KWOU EEN EGTE MALOSSI UIT LAAT ;) in de plaats van die DPR! nou dat is nu dus geregeld :)
geld is over gemaakt ,zodra hij het binnen heeft komt hij mijn kant op,
schatting : zaterdag binnen..?
zodra ik hem heb zal ik wat betere fotos maken ;)!

Ik ben weer zo gek geweest om gister tot half 4 snachts te gaan staan plamuren aan me kappe:p en vandaag weer tot half 2 :p!
MAAAAAAAR!! mijn voorkap is nu af :D! hij is helemaal gladjes!! gvd zeg dat duurde lang:D!

HIER DE FOTOS DAN!! Tadaaaaa
Foto=LYT7IODK

Foto=ENKEUBHX

alles is nu mooi dicht :)

Laat even weten wat jullie ervan vinde :D :w

KOMMOP, NIET ZO LUI!! NIET ALLEEN FOTOS KIJKEN!! FF LEZEN EN EVEN WAT LATE HOREN HE :D LAMME MENSE HIER :D! 8P


Kleine Update!!

IK heb even nieuwe spullentjes besteld!
Nieuwe TNT Pia Stuurpen
Nieuwe Extra breed Crosstuur (Zwart)
Nieuwe Zwarte handvaten
en een Nieuwe Scooter-freaks Stuurpad ;)!

Ik Heb mijn 24mm Mikuni Weg gedaan! en een 28mm Mikuni aangeschaft!!
Foto=TSXX4WQU

Foto=XJBVSK8C


IK heb nu even geen goede cam, zodra alles er is dan maak ik ff fotos, moet even wachten tot ik me goede camera weer tot beschikking heb :p!

Ben net even bezig geweest met mijn andere kap.
Er zit normaal een Deurtje :p in mijn beenschild! daar kan je bij un normaale ice is mee doen, maar kweet begot niet wat:p maarja die heb ik dus dicht gemaakt!
Heb um alvast vast gepolleyesterd, en vast gekit!.
Foto=U7EGUW7L

Foto=S8OUTAQG


Morgen begin ik met het plamuren! dat zal snel gedaan zijn :)!

Kheb me uitlaat binnen :) heb even fotokes van gemaakt!!
maare, ik heb nogsteeds geen goede cam!!! dus zijn weer van die wazige frot fotos :(
Foto=E8YC3KPU

Foto=N47ZMQYX

Foto=TOGYDUCW

Foto=WLZLF4H3


Sow :D
ben VANNACHT!! weer bezig geweest, ik houd daar wel van :D snachts beetje beunen, sommigen mensen vinden dat raar, maarja als je fulltime werkt en ook nog een un vriendin hebt:p zit er niets anders op!! Snachts of Nooit :p dus dan maar snachts :D
maar genoeg gelult. ik heb even me kap afgemaakt! even het DEURTJE :p dicht gemaakt:p het ziet er wel netjes uit vind ik zelf :)! naja hier fotos!
Foto=J3BQIXVJ

Foto=DSNMOCO4

Foto=IO7IQIJF



Heej mensen :) heb even voor de SHOW de uitlaat onder me ice gehangen :D ziet er wel bruut uit!! wat vinden jullie??

Foto=BOQ6PDGZ

Foto=PZFELWSQ

Foto=VKM3VWJY

Foto=Z4YOSSRC

Foto=JTBEYV7Z


Sow Vandaag weer een update!
Heledag wezen werken, en kwam thuis en dacht dat ik het pakketje was mis gelopen! maar toch had iemand anders het thuis aan genomen :)
Ik had besteld (Bij euroscooters natuurlijk):
Tnt Piaggio Stuurpen
Extra Breed Cross Stuur (Derbi Senda stijl) hij is 82cm breed!
Paar Scootins
Zo'n stift om je bande letters wit mee te maken :D! ( ik vind dat zelf vet eruitzien! )
en Zo'n TNT Stuur kussen!
ohja en un Nieuwe luchtfilter!
Het doosje :D!
Foto=G3W3M4IJ

Foto=LDANCPOQ

En spullentjes die erin zaten! (scootins liggen er toevallig niej bij zie ik nu)

Maarja ik meteen ff aan de slag gegaan! even me banden lettertjes wit gemaakt!
IK heb sgijt aan wat andere mensen ervan vinden! ik vind het relax! dusja:p

Foto=EPBLBA4L


Ik heb ook meteen even mijn Stage6 Toerenteller in me TNT stuurpad gemaakt! ziet er wel netjes uit vind ik zelf! hij zit er netjes in en de bedrading zit onder de pad :)!
Foto=IIJFSGIA

Zo kijk je tegen het stuur aan als je voor me scooter staat.
Foto=TEXZEE64

en zo als je achter het MONSTER BREEDE stuur zit :p
Foto=SOYELZD8

Hier kan je zien dat het tellertje er mooi inzit:D!!

nu komen sommige mensen natuurlijk met vannuh! wat moet je met zo'n breed stuur?? dat is toch niet mooi?? dat doe je toch niet??
nou ik wel :D en ik vind het WEL mooi!! en Tja :p breede mensen, hebben breede sturen nodig :p

Dat was het weer! ik vlam um mergen ff op me scootie! kijken hoe het staat! Lax

Hier even vlug fototjes van Gister nacht :D heb weer staan beunen tot 3 uur :p
Ik maak strax fotos met alles erop! kappen enzo!
Hier vast een vlugge kijk hoe hij er nu bijstaat :D
Foto=IAZ8IYZQ

Foto=HL4DDXTV

Foto=HR7C3UBF

Sorry voor de KUT!! kwalitijd fotos! maar me goede camera is kapot :mad: kut broertje heeft um gemolt!


Oke heb vanmiddag ff fototkes gemaakt! ze zijn egt kk lelijke kwalitijd, maarja wat moet je zonder GOEDE cam. Mijn eigen mening! ik vind het nu beetje kaal bij de voorband! want daar moet nog mijn TNT rocket spatbordje komen!! maar die zit er nog niet op dus is beetje kaal! Verder vind ik het dus egt vet staan :D ook met dat stuur :p
Hier een hele fotosessie
Foto=WQJXQ4SQ

Foto=CC86QIVM

Foto=BLOMGKGH

Foto=J6QS3I6H

Foto=OGONIUUR

Foto=34KBZJCD

Hier Met Kappen
Foto=VJQRHPMF

Foto=IEC4CIZ3

Foto=LXWO7BOC

Foto=7KJNSXAV

Foto=R36DRTZ7

Foto=IPEZFG66

Dat was het dan weer!! khoor wel wat jullie ervan vinden ;)!

Vandaag even iemand gesproken :p
enne ik heb vast stiekem een fototje van hoe mijn Zadel word :p

Foto=DQCAN7KH


Vind het er al ZKER goed uitzien :D? wat jullie?


Jaja Daar issie weer :w.
Ik vond mijn stuur zelf super fijn zo breed :D maar het zag er niet uit :p dus ik heb hem in gekort!! hij is nu aan bijde kanten 5 cm langer dan normaal tnt stuur ( dus 10 CM breeder in totaal) nu issie perfect!! die lelijke tnt stuurrol was ook zo lelijk als iets, dus die hebk weg geflikkerd :p en ik heb me teller ff op een vele betere manier gefixt! hij zit nu netjes vast! Witte handvaten hebben plaats gemaakt voor de zwarte! Als iemand nog witte wilt hebben moet die me ff pmén, die zijn blijkbaar moeilijk aan te komen?. maarja hier ff fotokes!
Foto=KNZYHCG4

Foto=O7KSCO8S

Foto=SQ3X8J3G

Foto=W7KJ3SSC

Hier op het laatste fototje, daar houd ik het temp. metertje vast, die komt strax daar te zitten, bij mijn Rempotje!
Dat was het weer dan voor vandaag ;)! misschien gaak vannacht nog ff beunen :p


Sow, net stuurtje even terug erop gezet :) ziet er wel netjes uit zo!, hij is nu een stuk minder breed! en nu staat het ook mooi op mijn ice! :)
Foto=FOBKN7M3

Foto=6Y67HI4V

ff vlug 2 fototjes ;) volgende update zie je het wel wat beter ;)! tis tenslotte weer half 2 snachts :p

Heeh Heej!! ik ben heledag bezig geweest aan mijn underseat!!!
als ik eerlijk moet zijn, en dat ben ik! het ziet er EGT SIMPEL uit! maare het was niet zo 1,2,3 te maken :p best lang mee zitte klooien! :D maar het resultaat mag er zijn :)
naja verder niet ff zin om verhaal te typen :p dus hier wat fotos! ik hoor graag wat je ervan vind! het word btw natuurlijk ook gewoon zwart gespoten :)
Foto=MVKB7M44

Foto=YGE7FK3X

Foto=BHIQN34R

Foto=J4ZY6SBF


Het lijk alsof het scheef zit! maar dat is totaal niet zo! als alles gespoten is zie je wel dat het goed zit! stomme camera van mij, die maakt die fotos zo lelijk en fel! je ziet amper iets :confused:
En het gaatje aan de bovenkant! daar komt nog wat te zitten :D dus daarom is het open ;)!

Stiekem ff fototje dan :p mensen zeuren me oren van me kop!
radje hangt eronder, Kom niet met hij hangt scheef :) want hij hangt zelfs 99% waterpas! maar lijkt misschien op enkele foto ;)!
Naja wacht nogsteeds ff op mijn geld ;) zodat ik alles kan laten spuiten!!
hier fototjes dan! zo staat me ice nu ff op zolder :p
Foto=JXR4OSQW

Foto=FHG3LH6R

Foto=PUH8XP6J

Foto=7EUSZT6D

Foto=LKHBGHOI

Foto=XF8LUGFK


Oke Voor de mensen die al graag wat willen zien. heb vandaag opgehaald :
Mijn Frame, Voorvork en achterveer ( achterveer ga ik niet gebruiken, maar voor het geval toch maar laten spuiten :p ) mijn kappen enzo worden deze week gedaan, want de spuiter doet het buiten werk tijd om (zwart dus:p) en hij had eerder nog geen tijd, hij heeft alles geschuurd, dus heb zelf nix hoeven doen, en dat kost dus tijd voor hem :)
Wat nog allemaal word gespoten
Kapwerk, Remhendels, Remklauwen, Radiateur, Velgen, Carterkap, Underseat :)
Compleete ice dus! word egt wel vet!

Hier de fotos!! het is Mica Zwart geworden, met een Parelmoere Glans erin, Ik krijg dat alleen helaas niet op de foto :S dus ga nu niet daarover lopen zeuren pls ;) als je hem int egt ziet, dan zie je het wel

Fotos :
Foto=HO4SEZOR

Foto=M6FL7DNC

Foto=GJVGKWJN

Foto=YRDQD8E3


Voor mensen die het GOED willen zien, hier de grootere varriant van de fotos! gewoon even op de link klikken :) staan in de zelfde volgorde!

http://tinypic.com/view/?pic=s6u3gw
http://tinypic.com/view/?pic=s6u0pg
http://tinypic.com/view/?pic=s6u1c4
http://tinypic.com/view/?pic=s6u2w4

Binnenkort meer:) zodra ik de rest thuis heb!

Voor de liefhebbers, heb even me voorvork erin gezet! kan je het nog goed zien ;)!
Foto=4FUCEDUI


En natuurlijk de groote foto :
http://tinypic.com/view/?pic=scet1y

zo, weer een update!
Oke het volgende gaat zo! ik heb de spuiter gebelt, en had hem ff gesproken over dat parelmoer in mijn frame enzo! dat ik dat wel tof vond! nu kwam hij met het iedee om voor 100 euro Parelmoer GOUD erbij te mengen, dan heb ik een Goud Gloed over mijn kappen heen! dat pas dus wat meer bij het geel van mijn velgen enzo :)
dus ik heb gezecht is prima en hij heeft dat gedaan :) en hij heeft vandaag een aantal dingen gespoten voor mij, Vanavond spuit hij al mijn fluor gele delen, en voor zondag heb ik al mijn groote kappen ook terug :)! dus voor zondag heb ik alles weer terug, netjes gespoten en wel :)



Ik had al paar zwarte kapjes terug gekregen met het goude parelmoer erin! ziet er egt tof uit!!
Fotos :
Foto=TUZUUT8Y

Foto=UUQTBE4H

Foto=ADDRQCM4

Foto=RREXNB7J

Foto=6MJ6DIJP


Hier weer fotos in groot formaat!! dan zie je het parelmoer goud heel goed!! vooral bij foto 1 en 2 !! is egt moeilijk om op foto te krijgen!

http://i2.tinypic.com/sz7876.jpg
http://i2.tinypic.com/sz78dd.jpg
http://i2.tinypic.com/sz78gl.jpg

Net ff me maatje ze scooter gefixt! en toen ff na twins gevlamt, beetje gelult met the ant. en daarna ff naar euroscooters! even un paddock gekocht voor meppel:D anders staat hij niet mooi:p
en heb alweer een nieuwe stuurclamp gekocht! DIE EINDELIJK WEL!!! GOED IS
klote dingen :p haha

Foto=BL4867A6

Foto=AY6MJ8XJ



Hoi hoi ben ik weer! net had de spuiter me ff gebelt! en me voorkap en binnekap was klaar!! ff opgehaald! en tja, ik heb hier gewoon geen woorden voor! het is zo fucking vet geworre :)

Fotos:
Foto=HYOM34B8

Foto=7NQJCXKL

Foto=LWPTOUCB

Foto=KF4LU3RC

Foto=FTOAZHRM

Foto=H7VGUVDZ

Foto=CN7LKJTA

Foto=3ZKANAM4

Foto=DL63BZFS

Foto=Q6YBOJGP

Laatste foto zie je goed hoe netjes me stuurtje zit :)

Deze fotos moet je gewoon in grooter formaat zien! :) hier links naar de fotos!
http://tinypic.com/view/?pic=t65ow5
http://tinypic.com/view/?pic=t65p8w
http://tinypic.com/view/?pic=t65qow
http://tinypic.com/view/?pic=t65r3o
http://tinypic.com/view/?pic=t65s79
http://tinypic.com/view/?pic=t65ttf
http://tinypic.com/view/?pic=t65u8z
http://tinypic.com/view/?pic=t65ul2
http://tinypic.com/view/?pic=t65veb

Oke mensen! heb hem vandaag in mekaar gezet!! om reacties te verkomen zet ik dit ff neer!!

IDD!! er zit geen zadel op voor de slimme mensen! en daarom steekt mijn underseat een beetje uit! maar met zadel zie je dat niet!! dus ga daar niet over zeuren aub:p
En idd mijn cilinder enzo zitten er nog niet op :p haha blokje moet ff na twins om in mekaar te laten zetten!


EN HELAAS SCHEEN DE ZON NIET :( DUS PARELMOER GOUDE GLOED ZIE JE NIET :(

Foto=DQTOVYUH

Foto=RLGXXWBH

Foto=WSPZVQPR

Foto=WIIU3UOJ

Foto=DVM7LQJP

Foto=J4AF4IQK

Foto=LIULSHIB

Foto=BGK3JLS8

Foto=SDYBKJML

Foto=PJDDIQPQ

Foto=RS7HOJFH

Foto=PQQLPXMO

Foto=ONFSEZ3K

Foto=G8AUPWMK

Foto=WCDQY3I7

Foto=NDMA4JJY

Foto=W4ZK6MC4

Foto=QEQPID7B


Zo dat waren ze dan :)
Foto=YMUSKK76


Oke even updateje :p hij broemt nog niet, maar die moest ik even update :D
Zo issie te zien op best :) heb even alles erop gezet, kappen + zadel :)
Geniet :

Foto=HSELSM8D


Foto=FRYZRKZ8


Foto=RPJHHFTK


Foto=VT43OSKM


Foto=ZZNELMNK


Foto=NIJW634E


Foto=RQ774R6Y


Foto=UUI3SR4S


Foto=JTTVZ36S


Foto=HVDTIS48


Foto=GYOLIKJB


Foto=SQCIBPLL


Foto=YXJK4MFM


Als mensen de fotos in groot formaat willen :) of wallpapers ofzo. kan je ook hier op deze link klikken, kan je al mijn fotos in mijn foto album zien :)
http://www.mijnalbum.nl/Album=IDLDMCJU


Kheb even wat foto's verzameld van meeting best :)
Voor mensen die van fotos kijken houden :p
Ik heb 35x Gewonne en 8x verloren op best :) (JA IK HEB ZOVAAK GEREDEN JAH :p)



Foto=GWHEL4I6

Foto=ME8XFXXM

Foto=6DK3GFU6

Foto=OGCFA7DO

Foto=EJUSHZJY

Foto=GOBICHDR

Foto=GNP7HFQM

Foto=J4S4K8OQ

Foto=ASXSTL6B

Foto=ZMVGGY33

Foto=TIFQOFLT

Foto=8RWUBS8G

Foto=HMUAPNNV

Foto=NAKSEDRF

Foto=YDTKRBCO

Foto=S4KORLN3

Foto=SSBWKXOA

Foto=DT3OJ4TR

Foto=OMTUMUKD

Foto=H3XFTYFT

Foto=TQA6YZ6C

Foto=6Y3PP4ZA

Foto=BNVQLOVA


 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nice your back! :D Long time I saw you :) Hope to see some new ;)


Nice with everyting white! ;D



// Xaniz
 
ik vind het er erg netjes uitzien allemaal. blijft die nu helemaal wit of komt er nog een kleurtje bij? zou ik nog wel mooier vinden denks, veel succes iig:)
 
Dankje mensen :D!

@ Dennis.H : als je goed leest ;) staat er dat hij WIT met PARELMOER word :) dusja? er komt idd nog un kleurtje bij!

En neej mensen, er is nog niet gebankt!, ik verkoop me cilinder zoals er in het verhaaltje staat, wan die is getuned door HJ VLIJMEN, en ik wil dus alles twins, en antony tuned die cilinder niet, dus koop ik un nieuwe speed, laat ik tunen, en dan kijken of ik nog genoeg geld heb om um af te stellen bij twins :D en dan gaan we pk'tjes vlamme! maarja antony zij dat de 22 wel te halen was :p
 
ckers nette ice:) respect voor de TJOENER ;)..

en slechte kwaliteit foto`s valt wel mee.. vind ze wel nice:D

suc6 verder
 
ziet er goed uit tjoener :W en met de pkaas zal het zkr wel goed komen ........

een vol rijtje sterren van mijn kant :*
 
netjes nog een ijsje bij :)

misschien heb je mij al gezien @ SMP ik was er ook met witte ice maar allus MHR ac :p
 
Bas@Ritthem said:
Alluus MHR :D en wit staat echt goed :D:D:D:D

Alles Malossi...en dan een DPR uitlaat hebben.... D;).

Ik vraag me af, hoe je het allemaal wit wilt gaan houden... Maar 1 ding is zeker...witte scooters zijn echt te vet voor woorden......+ralf+
 
Sander said:
Alles Malossi...en dan een DPR uitlaat hebben.... D;).

Ik vraag me af, hoe je het allemaal wit wilt gaan houden... Maar 1 ding is zeker...witte scooters zijn echt te vet voor woorden......+ralf+

Mag wel wat meer kleur }:O

Maar maikel zit er vet uit.. Veel beter dan je SR !
 
ik had je al een berichje bij scooter-freaks gestuurd maar ik seg het nog een keer heel mooi vooral die kinky voorkap :D:D ben benieuwd
 
Heej mensen! jah jullie hebben gelijk! maar deze fijten worden al opgelost :D!

DPR word vervangen door : Team 2004 echte!
Cilinder HJ Tuned : is al verkocht word vervangen door Twins Tuned Speed 2004!
Kleuren : zoals ik al had gezecht :) rest word PARELMOER! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top